şarkı önerisi:sweat dreams-besomorph
Bütün yıldızlar şarapla ıslanmış yerde parlıyor.Küçücük bedeniyle yer kaplamış merdivende,sesi kaplamış bütün bir koridoru.Dıııın sesi!Ellerini titreme almış somurtuyor.Yanında ezilen tekerlek sesleri bir anlık sonsuzluğa karışıyor.Koşarak yanına geliyor bak şuradaki celenes caput.
Bazı anlar iyiyi reddeder kötüyü hüküm kılar."Onun nesi var!"Yıldızları göstererek"Artık o çok uzaklarda 10 ışık yılı uzakta" ışığı kesen bir Uçurtma gökyüzünde salınıyor ve ışığı hükümsüz kılıyor.
Viyana 2007
"Sıcak sıcak simit içinizi ısıtacak türden."Simiti ortadan ikiye ayırıyor ve yanındaki çocuğa pay ediyor.Çocuk elinin tersiyle itip gökyüzüne doğru yolculuğa çıkıyor.4.periyondaki uçaklarımız kalkış için hazırlansın.
Yüzüne allık kutusundan tozlar saçıyor.Göz altlarının koyuluğuna son vermek için kapatıcıyı sürüyor.Gözlerini daha belirgin bir hale sokmak için farla oynuyor.
Araba hareket ediyor.Farları ışık yayıyor etrafa ve giderek ışık kümesinin oluşturduğu halka daralıyor.Halka bellerine yapışıyor ve dans ediyor.
Rengarenk ışıkları bir dairenin içinde bir buraya bir oraya hopluyor.Tam düşecekken bir el kendine doğru çekiyor.
Nanaaanaaana!
"Bu melodi,biryerden tanıdık geliyor"Kendine doğru daha fazla yaklaştırıyor."Basit bir melodi"Gitarın telleri titreşiyor.Kucağında titrer halde bulurken.Gözyaşını piyanoda buluyor."Basit bir melodi"Anons ediliyor.
"Yolcularımızın dikkatine,10 yıl önce bu tarihlerde bir kaza yaşandı Viyana'da.Bu kazada bir aile yer aldı.Aile üyelerinden bazılarının cesetleri hala bulunamadı.Sarah Beyazsoy adındaki hastamız Viyana şehir hastanesinde yatmaktadır.Acil 0 Rh(-) ve beyaz laleler.Malesefki bu şehirde çok az bulunan çiçekler evlerindeki bahçesinde.Yer sakinlerine iletilebilirse sevinir...Bir ses cümlesini keserek" Haddinizden fazla özele inmezseniz sevinirim isim yeterli olacaktır,soyadını kana bulamanıza gerek yok.Acil lafına da ihtiyaç olduğunu zannetmiyorum.O güçlü kızdır.Annesinin kızıdır,tüm acılara katlanır ama ölmemek için çırpınır."
Mutfaktan gelen mis gibi kokular ve yardım etmek için yerinde duramayan iki minik hoplayıp zıplıyor halının burgularında"Acıktık"Meraklı minik yanına doğru seğiriyor.Çiğ kek harcını parmaklıyor."Mmm ne kadar da güzel,Nasıl yaptın bu keki."Ona doğru gülümseyerek"Basit bir tarif"Kağıtı uzatıyor.Çırpıcıyı ilk sağa sonra sola,aşağıya en son yukarıya sürüklüyor.
Kapının sağındaki odaya adımlıyor.Bu odanın bir köşesinde bir ipucu olması lazım bu aileyle ilgili.Onu sakinleştirmeye çalışıyor."Şebnem,buldum sanırım"Daha çok heyecanlanarak yanına doğru koşuyor.Kolundan tutup kendine çekiyor.Gözlerime bak.Yanıtı çok yakınında fark etmen için uzaklarda adım alman gerekmiyor.Gözlerinin içindeki boşluğa hapsolarak kayboldular.
Karadelik daha çok içine çekti,çıkmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Laleler
Mister / ThrillerViyana'nın önde gelen ailelerinin varisi Sarah Beyazsoy,bilmediği bir evde kendini bulur.Evi esir almaya başlayan müziğe kulak verir ve kaçar."Hisleri bu kadar anlamlı kılan müziğin ezgisi miydi yoksa bizim yüklemek istediğimiz anlamlar mıydı,Bu ar...