Nilüferlerin hikayesi...Yüzüme inen tokatların acısı değil de ata dediğim insanın zalimce bertaraf ettiği hayatım yakıyordu canımı... Feryadım yalnız babama değil, hükmümü veren cahil zihniyete sahip herkeseydi. Yüreğimi gömen, bedenimi bir kan bedeline sayan soyumaydı isyanım!
Tek bir ses vardı içime derin bir sancı bırakan. Sızı halinde kulağımdan yüreğime çarpa çarpa düşen...
'Kız sizindir! '
Ateş düşürüyordu dört bir yanıma, mal gibi muamele görmek.
Tam bağırıp , "hükmümü ölüm olarak verin! " diyeceğim an da duydum sesini;
"Bu konakta verilecek bekar kız yok! "
Babam ile birlikte, tüm aşiretin ileri gelenleri ve yılan Cihan ağa da ayağa kalkmış Umut'un sözlerine dikkat kesilmişlerdi. Cihan ağanın adamları alarma geçtiğinde, Umut tekrar korkutan sesi ile inletmişti avluyu;
" Emmim kızı bu saatten sonra benim helalimdir! Ben dururken değil amcam, değil Cihan ağa... Feriştahı gelse benden alamaz! "
* * *
Bu hikaye de töreye kurban olan bir insanın aşkı yok. Töreye karşı okunan meydan var. Verilen gerçek hükümler! Hiçbir yerde yazılı olmayan, imzasız mühürsüz, cahil zihniyette yer etmiş adalet var! Onların mürekkebbi kan! Kana bulanmış tırnaklarla kazınmış beyinlere bu adalet. Yıkması imkansız doğru bildiklerini.
Bu zihniyette büyüyen kan çiçekleri var! Ömürleri, varlıkları hiçe sayılan solan çiçekler...kızlarımız!
Bu hikaye töreye baş kaldırış! Sevdaları inadına yüreklerde yaşayanların hikayesi. Sonuç ölüm olsa da, kan ile savaşılsa da inadına güzel kokan nilüferlerin hikayesi...
Bu hikaye, bir bataklık hikayesi!
Merhaba Arkadaşlar ;
Öncelikle gördüğüm bir çok 'TÖRE' hikayesi canımı yakmaya başladı. Yazılan onlarca berdel veya kuma hikayesi sanki harikaymış gibi gösteriliyor. İnanın töre o kadar basit değil! On dördünde kuma olarak verilen çocuk gelin gidip aşk yaşamıyor! Gözünüzün önünde gün gün eriyip yok oluyor!
Gerçek hayatta ciddi eziyet gören hayatları güzel bir şeymiş gibi kaleme almak hiç ama hiç hoş değil. Gerçekten can acıtıcı. O acıyı çekenlere hakaret gibi!
Hikayemde gerçekleri yansıtmaya çalışacağım . Hayali bir katil olan töre, neler yapıyor bilin! Nasıl da zihinlere sızıp köleleştiriyor gerçeklerin farkına varın.
Elbi ve Umut'un hikayesini umarım beğenirsiniz. Hep beraber bir savaşın içine gireceğiz...
Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin...
ELBİ'NİN UMUDU
Şiddette karşıyım ama şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap okumadan geçmeyin delallerim CAN PARÇAMIN KİTABIDIR MUTLAKA OKUYUN!! OZSOOWAN
Yazar:OZSOOWAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTE YANAN BEDENLER (ROZ-BER)
General FictionAşk mıdır insana sev diyen ? yoksa yalnızlık mı körükleyen ? söylesene aşk nedir ? bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı? AŞK-ı ATEŞ SERİSİNİN DÖDÜNCÜ KİTABIDIR... TÜM HAKLARI SAKLIDIR! EN UFAK ÇALINTI SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA GEREKEN...