Seungmin
Ağzımdaki kolalı lolipopu çıkarıp Soobin'in uzattığı eline verdim. Gerizekalı Felix eksik aldığı -sonradan geldik- için bir tane lolipopu Soobin ile beraber yiyorduk. Normalde iğrençti de işte bunlardan iğrenmiyorum.
Öğle arasında enayi gibi bu sıcakta dışarıdaydık. Gölge bir yer bulduğumuza seviniyordum.
Chan ile mesajlaşmamızdan sonra neredeyse bir hafta geçmişti. Chan bana yaklaşmamıştı. Daha rahattım.
"Bitirdin amk." diyerek lolipopu aldım.
"Kalk al o zaman amk." diyerek bana ters ters baktı.
Ona göz devirip bize doğru gelen Yeonjun'u işaret ettim. "Seninki geliyor." Soobin benimki diye bahsettiği için biz de böyle sesleniyorduk.
Anında mood değişikliği yaşayıp ayağa kalktı ve "Gel tilkim biz gidelim bu varoşlarla muhattap olma." diyerek Yeonjun'un bir şey demesine izin vermeden onu uzaklaştırdı.
Minho hyung yüzünü buruşturarak "Tilkim ne be?" dedi. Başımı salladım.
Felix bize ters ters bakıp "Siz ne anlarsınız." dedi.
"Jeongin'e de tilki demiyorlar mıydı?" bizden tamamen bağımsız olan Changbin'e garip bir bakış attım. Ne diyon dayı?
"Evet?" dedim kaşımı kaldırarak. Felix ve Minho hyung da benim gibi tek kaşlarını kaldırdı.
"Niye öyle bakıyorsunuz amk? Sanki ne dedik?" ona şüphelendiğimizi belirten bir bakış atıp önümüze döndük.
Onu boşverip terleyen boynuma dokundum. Sonra ayağa kalkıp "Ben gidiyorum yaa bu ne her yerim yapış yapış oldu." dedim. Ağzımda lolipop olduğu için sesim garip çıkmıştı ama olsun.
"Siktir git."
"Tamam."
"Arkandan su mu dökelim ne bekliyorsun?"
Onlara göz devirip uzaklaştım. İkinci kattaki erkekler tuvaletine gittim. Aynadan kendilerine bakan topluluklar yoktu. Kimse yoktu. Sonunda be.
Rahatça önce kravatımı çıkardım sonra okul gömleğimin birkaç düğmesini açtım. Musluğuda açarak buz gibi suyla önce ellerimi yıkadım sonra boynuma ve omuzlarıma sürdüm. Rahatladım amk.
Ben avucuma su doldururken kapı açıldı. Gözlerimi oraya çevirdim. Chan gelmişti. Anlık duraksasam da önüme dönüp tekrar boynuma su sürdüm.
Chan tam yanımdaki lavaboya gelip musluğu açtığında onu umursamamaya çalışarak ağzımdaki lolipopu diğer yanağıma alıp omuzlarıma da su sürdüm.
Ellerini yıkadıktan sonra omzunu duvara yaslayıp beni izleyen Chan yardımcı olmuyordu. Ona hayırdır bakışı attım.
"Naber?" diyerek sırıttı.
"Şaka mısın?" diye sordum. Arkadaşlar parkeyle kıyafetimin uyumu ŞAKA MI?!
Kafamı iki yana sallayarak içimde gülmek isteyen tarafı gönderdim."Asıl enin aklını kendine kullanmaman büyük bir şaka." dediğinde gözleri ağzımdan o an çıkardığım lolipopa kaydı.
"Chan biz ne konuştuk? Sen bana anlatırsam beni rahat bırakacağını söylemedin mi?"
Kaşları çatılırken "Yoo ben öyle bir şey hatırlamıyorum? Seungmin sen iyi misin?"
Sabır dileyerek aynaya dönüp düğmelerimi iliklemeye başladım. Sonuncudayken Chan'ın yüzüme doğrı uzanan eliyle kaşlarımı çatıp kendimi geri çektim.
"Yemeyeceğim seni Seungmin. Çenende su damlası var."
"Hani kendimi su ile kutsadım ya her yerimde var su doğal olarak."
"İstersen ıslak olan her yerini kurulayayım?" diyerek sırıttığında onu itip kravatımı da alarak yanından geçtim.
"Sapık." diye mırıldandım.
Peşimden gelirken "Nerem sapık?" diye sordu.
Onu süzüp "Abaza dayılara benziyorsun." dedim.
"Yok dede amk abartma."
"Yaşlısın kabul et." diyerek sınıfıma doğru çıkmaya başladım.
"Senden bir yaş büyüğüm."
"Bu senin yaşlı göründüğün ve öyle olduğun gerçeğini değiştirmiyor."
"Abartmaktan başka bir işin yok."
Çıkmayı bırakıp ona dönerek "Ayrıca pedofilisinde okuldan atılman gerekiyor." dedim.
"Bir yaş var aramızda!"
"Herkes seni 45 yaşında sanıyor."
"Herkes bana aşık."
Tekrar arkamı dönüp "İlk okula geldiğimde seni hoca sanmıştım soru sormaya geliyordum az kalsın." dediğimde gözlerini büyüttü.
"Bence sen beni ilk gördüğün anda aşık oldun ve bunu gizlemeye çalışıyorsun."
Sınıfın kapısının önünde durdum. "Geldik ve ben gidiyorum görüşmemek üzere."
"Dur bekle." diyerek birden elimdeki lolipopu aldı. Ben onun ne yaptığını anlamaya çalışırken. "Bir daha Soobin ile aynı şeyi yeme ve bunu ben alıyorum dolaylı yoldan öpüşme."
Arkasını dönmüş giderken "Şizofren!" diye bağırdım. Bana dönüp ağzında lolipopla sırıttı.
Göz devirdikten sonra bize bakan birkaç kişiye öldürücü bakışlar atıp sınıfa girdim.
Benim her gün ki moodum. Sınavlar başlıyor ve ilk sınavımız Fizik. Nasıl ama? İntihar etmek için uygun bence.
Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok çok çok çok teşekkür ederim<3333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.