Seungmin
"Acıktım."
"Bende." diyerek Taehyung'a cevap verdim.
Jennie "Bende!" diye bağırdı.
Bizim evdeydik sadece üçümüz ve kısaca yatıyorduk. Ben ve Taehyung karşılıklı üçlü koltuklarda Jennie'de Taehyung'un tarafındaki tekli koltukta.
"Tae kalk markete git."
"Sen git Seung."
"İkinizde gidin."
"Niye Jen gitmiyor?"
"Jen kalk markete git."
"Siz varken ben mi gideceğim?"
"Evet."
"Evet."
"Siktirin gidin."
Oflayarak "O zaman üçümüzde açlıktan ölelim!" diye bağırdım. Bugün cumaydı okuldan çıkıp direkt bize gelmiştik. Salı gününe kadar evde sadece üçümüz olacaktık ve ölmemek zorundaydık.
Jennie ayağa kalkıp "Kalkın beraber gidelim." dedi.
Oflayarak ikimizde aynı anda ayağa kalktık ve cüzdanlarımızı alıp kapıya doğru ilerledik. Jennie kapıdan çıkmadan önce "Umarım karşıma Jisoo çıkmaz." dedi.
Büyük ihtimalle şuanki tipi yüzünden diyordu ama aslında gayet iyiydi. Sadece biraz Jisoo noonanın enayisi olduğu için ve şuan süslenmediği için berbat göründüğünü düşünüyordu.
Üçümüzde siyah şort beyaz tişört, ayağımızda terlikler, ellerimiz ceplerimizde yan yana yürürken bende birileriyle karşılaşmamayı diledim. Halimiz vasattı.
Markete girdiğimizde Jennie her zamanki gibi market sepetinin içine oturdu. Taehyung onu itmeye başlarken bende Jennie'nin dediklerini sepete atmaya başladım.
En sonunda işimiz bittiğinde ödemeyi de yaptıktan sonra poşetlerle birlikte eve yürümeye başladık. Evin önüne geldiğimizde karşımızdaki üçlüyü görene kadar her şey iyiydi.
Jennie "Siktir!" diyerek bizim arkamıza geçti. "Sen çağırdın değil mi şerefsiz it!"
Taehyung sırıtarak "Evet." dedi ve Jungkook'a doğru ilerledi.
Jungkook büyük bir neşeyle "Tae beni çağırdı Jisoo noonayla karşılaştım gelirken Chan'ı da aldık!" dediğinde Jennie'yle aynı anda "İyi bok yedin." diye mırıldandık.
Taehyung "İçeriye geçelim." diyerek evin kapısını açtığında bana sırıtan Chan'ı görmezden gelip herkesi iterek ilk eve giren oldum.
Üçümüz poşetleri mutfağa bırakmak için gittiğimizde baş başa kalmış olduk. "Çağırmadan önce keşke bize de haber verseydin." diyerek Taehyung'ın ensesine vurdum.
"Sizene yaa sevgilimi özledim."
Jennie gözlerini kısarak "Bir kaç saat önce görüştünüz."dedi.
"Abi onlar hiç aşık olmamışlar ki nereden bilsinler?" diyerek kaçan Taehyung'a göz devirdim.
Jennie yerinde zıplayarak "Tipim nasıl?" diye sordu.
"Güzelsin Jen."
"Yalan söylüyorsun."
"Ya mal mısın amk? Güzelsin işte."
Sırıtarak "Yaa Seung en sevdiğim kuzenimsin." dedi.
Gözlerimi devirip kapıya doğru ilerlerken "Yaw he he kesin öyledir." dedim.
İkimiz birlikte salona gittik ve üçlü koltukta Chan'ın yanına oturduk. "Kusura bakmayın haber vermedik." diyen Jisoo noonaya gülümsedim.
Jungkook "Aslında Taehyung'ın habe-" diyerek söze başladı ama Taehyung birden onu dudaklarından öperek susturdu.
Yüzümü buruşturup gözlerimi onlardan çektim. Jennie onları umursamayarak "Sıkıntı değil." dedi.
Chan "Cho Hee teyzeler nerede?" diye sordu.
"Annem ve teyzemler bizi bırakarak dedemlerde kalmaya gittiler. Yaklaşık beş gün sürmesi bekleniyor fakat büyük ihtimal daha fazla kalacaklar maalesef." dedim.
Taehyung "Bunlarla bir gün bile kalmak istemiyorum beni öldürebilirler." dediğinde ona göz devirdim.
Jennie "Git sokakta kal o zaman." dedi.
"Niye sokakta kalsın bizim evde kalabilir."
Jungkook'a el hareketi çekip "Babanda öyle diyordu. Müstakbel damadım gelsin bize oğlumla aynı odada kalsın bende onların fingirdeşmelerini izleyeyim." dedim.
Taehyung gözlerini kısarak "Nefret ediyorum senden." dedi.
Öpücük atıp "Bende bebeğim bende." dedim.
Bana göz devirip ayağa kalktı ve salondan çıkarken "Yürü atıştırmalık bir şeyler hazırlayalım." dedi.
Arkasından "Beni ilgilendirmez sen hazırla bize haber vermeden çağırmasaydın." diye bağırdım. Sonra Jungkook'a dönüp "Sakın alınma öylesine söylüyorum bunu atıp seni alabiliriz." dedim.
Kafasını iki yana sallayıp "Alışkınım kavgalarınıza." dedi.
"Ya biriniz yardıma gelin!" diye bağıran Taehyung ile oflayarak ayağa kalktım.
Bu sene Yoongi'ye döndüm. Her dk uyuyorum. Bölüm geç geldi kusura bakmayın.
Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese teşekkürler. <333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.