Seungmin
"Al bunu dene."
"Bana olmaz bu."
"Nasıl olmaz Chan?"
"Kaslarım var ya hani bana olur mu sence bu?"
Ona gözlerimi devirip eline tutuşturduğum tişörtü aldım ve daha büyük bedeni var mı diye bakmaya başladım. Chan'ın kasları çok sorun oluşturuyordu.
Yaz geldiği için ikimiz birlikte alışverişe gelmiştik. "Bak bu sana yakışır."
Bana gösterdiği gömleği elime aldım ve az önceki tişörtün bir büyük bedenini eline tutuşturdum.
"Az öncekinden çok farkı var çünkü bunun."
"Sus bu tişört bol giyilmiyor zaten." dedim ve bulduğum gömleği de ona verdim.
"Bu da bana olmaz."
"Aynen Chan sen boz ayısın çünkü hiçbir şey olmuyor sana. Git dene."
"Olmayacak diyorum ama sen inandından bizi uğraştırıyorsun."
"Ne alaka git dene. Olmazsa bir büyüğünü denersin."
Bana göz devirip kabinlerden birine girdi. Bende uzaklaşmadan oradaki şeylere bakmaya başladım.
Ben odaklanmışken telefonuma gelen mesajla hafif irkildim ve telefonumu cebimden çıkardım. Jennie fotoğraf atmış ve 'annen çekmiş' yazmıştı.
Fotoğrafı açtığımda anında dudaklarımda bir tebessüm oluştu. Chan ve ben uyurken çekilmiş bir fotoğraftı. Chan kollarını belime sarmışken ben kafamı onun boynuna gömmüştüm.
Annemin böyle bir sahneye tanıklık etmesi her ne kadar utandırsa da fotoğraf güzeldi sonuçta.
Fotoğrafı ana ekran fotoğrafım yaptıktan sonra kabinden çıkan Chan'a baktım. Bakmaz olaydım.
"Geri zekalı çıplak çıksaydın?!"
"Dar oldu amk ben ne yapayım? Düğmelerini zorla kapatayımda yırtılsın mı?"
Onu kabinin içine ittiğimde sadece kafasını çıkardı. "Nasıl dar oldu yaa? Bence sen şov yapıyorsun."
"Ben sen miyim Seung? Cüssem seninle aynı mı?"
Sırf sinir etmek için "Kaslarını bir tek ben göremiyorum herhalde?" dedim.
Kaşlarını kaldırıp birden kolumdan tuttu hafif çekiştirdi ve "Gel göstereyim istersen?" dedi.
Yalandan gülümserken kolumu çektim ve "Yok sağol" dedim. "Ben sana bunun daha büyük bedenini getiriyorum sen tişörtü dene tamam mı?"
Kafasını sallarken "Tamam, sonra gösteririm ben sana kaslarımı." dedi ve göz kırptı.
"Sapık dede." diye söylenip kafasından ittim ve gömleğin büyük bedenine bakmaya başladım. Chan'ın kasları cidden büyük sorun oluşturuyordu.
"Hayır göbeği olsa neyse ama kas bu sonuçta sorun oluşturmaması lazım bence."
Çok kası olmayan ve yapmak için çalışmayan biri olarak söylenmem normaldi bence.
"O size biraz büyük olmaz mı?" arkamdan gelen sesle oraya döndüm. Benden uzun bir erkek yanında da benden kısa bir kız vardı. Erkek olan sormuştu.
Sana ne kardeşim demek istesemde "Arkadaşım için bakıyorum." dedim.
O sırada bakışlarım "Seungmin oldu galiba bu." diyerek kabinden çıkan Chan'a döndüm. Evet tişört olmuştu. Oldukçada iyi olmuştu. Kaslarını falan bayağı gözler önüne sermişti. Denetmez olaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.