Chan
"Chan siktir git ben hayatta bunu giymem."
"İddiayı ben kazandım?"
"Amk birde fotoğrafını bastırmış geri zekalı!"
"Çok yakışıklı çıkmamış mıyım?"
"Bok gibi çıkmışsın!"
"Sen çok küfürbaz oldun."
Oflayarak kafasını başka yöne çevirdiğinde sırıtarak elimdeki tişörtü gözünün önüne getirdim.
Aklımdakileri istesem Seungmin'in ölse yapmayacağının bilincinde, en azından eğlenirim mantığıyla Seungmin'den elimdeki tişörtle sokakta dolanmasını istemiştim.
Tek sorun tişörtte benim resmim vardı ve kocam yazıyordu.
"Sen beni küfürbaz yapıyorsun! Bunu giyersem rezil olurum."
"Benim gibi yakışıklı biri kocan olduğu için seni överler bence."
"Öyle olduğunu sanmaya devam et!" diye bağırdı.
Kaşlarımı çatarak "Nasıl yani ben yakışıklı değil miyim?" diye sordum.
Onaylayan bir mırıltı çıkardı.
"Ben?"
"Evet."
"Ben?"
"Evet sen."
"Kendin bile inanmadın şu dediğine değil mi?" diye sorduğumda bana birazdan ya kendini ya da beni öldüreceğini belirten bir bakış attı.
"Bak ben gayet ciddiyim bunu giymem."
"İddiaya girmeseydin o zaman."
"Nereden bilebilerim Jennie'nin kıskandırma işini bu kadar iyi yapacağını?"
"Sen kuzenini çok hafife alıyorsan bu benim suçum mu? Aynı genleri taşıdığınızı arada unutuyorsun gibi."
Birden bana yaklaşıp kollarını boynuma doladığıda derin bir nefes aldım. Seungmin ve istediğini yaptırmaya çalışma teknikleri.
"Chan~" diye normalde asla kullanmayacağı bir ses tonuyla konuştuğunda sırıtmamak için dudağımın iç tarafını ısırdım.
"Efendim?"
Başını iyice boynuma gömüp "Giymeyeyim." dedi.
Haline acısam da"Giyeceksin." dedim.
Boynumu öpüp "Giymeyeceğim." dediğinde kıkırdadım.
"Giyeceksin."
Vazgeçmeyeveğimi anlamış olacak ki beni sert bir şekilde itti ve "Geri zekalı." diyerek benden uzaklaştı. "Burada biter bizim ilişkimiz. Bana zorla istemediğim bir şey yaptıran biriyle sevgili olmam ben."
"Güzelim, Hyunjin ile çok takılmasan mı?"
Somurtarak "Ona gerek yok ki Lix'i kendine benzetmiş zaten." dedi.
"Hmm öyle mi?"
Gözlerini devirerek beni taklit etti ve "Salak." diye söylendi.
Sırıtıp tişörtü üstüne atarken "Giy şunu yoksa ben zorla yaparım." dedim.
Üstündeki tişörtü çıkarıp ona verdiğimi giyinirken "Hep zorla yaptır zaten her şeyi öküz." dedi.
............................. 🐺🐶................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.