Chan
Yanımdaki Seungmin'e bakarken bir kez daha yutkundum. Yine bir öğle arasıydı yine hep beraberdik. Maalesef.
Seungmin yine beni umursamıyordu. Ben bir şey dediğimde yüzünde hep ne diyon dayı bakışı oluşuyordu. Delirecektim.
Şuanda da yediği çikolatayı Minho'nun ağzına tutuyordu. Tamam anladık kardeş gibisiniz yediğiniz şeyleri paylaşmayın yeter!
Sabır dilenirken bize doğru gelen Soobin'i gördüğümde "Sabır!" diye hafif bağırdım. Bu çocuk niye hep Seungmin'in yanındaydı?
"Seung ben geldim!" diyerek saçlarını karıştırdığında derin bir nefes aldım. Sırf Seungmin için bir şey yapmıyorum şu gerizekalıya.
Seungmin "Yeonjun nerede?" diye sordu.
Soobin bir eli Seungmin'in sandalyesindeyken "Yanına gideceğim şimdi size görüneyim dedim. Sonra hayırsız oluyorum." dedi. Tamam hadi git.
Seungmin göz devirdiğinde gülümsedim. Her şeye o kadar çok göz deviriyorduki gözlerinin öyle kalma ihtimali yüksekti.
Soobin'i Seungmin'den uzaklaştırarak "Hadi canım arkadaşım sen artık siktir olup git." dedim.
Kolunda olan elimi iterek "Pardon da sanane acaba benim kankim, istediğim kadar yanında kalırım?" dediğinde derin bir nefes alarak ayağa kalktım.
"Saçma sapan sorun yaratmayın." diyen Seungmin'i dikkate almamıştık ikimizde.
"Yavşaklık yapacaksan kalamazsın yanında." dedim.
Alayla gülerek "Buna eski sevgilisi olarak sen mi karar veriyorsun?" dedi.
"Evet ben karar veriyorum ve emin ol sadece eski sevgilisi olarak kalmayacağım."
"Öyle mi?"
"Öyle."
"Fazla emin ve gereksiz konuşuyorsun. Sonuçta Seungmin'in burada bile zorla bulunduğunu hepimiz biliyoruz."
"Asıl Seungmin'in istemese burada bir dakika bile kalmayacağını biliyoruz."
"Belki de senin bu saçmalıklarından bıkmıştır ve daha fazla uğraşmak istemiyordur."
Sinirle üstüne doğru yürüdüğümde "Hop hop hop!" diyerek aramıza giren Seungmin ile durdum. İkimizin göğüsüne de ellerini koymuş çatık kaşlarıyla bize bakıyordu. "Ne saçmalıyorsunuz siz?"
Soobin gülerek Seungmin'in yanağından öptü ve "Ben kaçar boş yere oyalandım. Tilkim beni bekler. " diyerek koşarak gitti.
Hemen Seungmin'in yanağını silmeye çalıştım ama başarısız oldum. Seungmin beni iterek tekrar sandalyeye oturdu.
Bende boynumu hafif yana yatırdıktan sonra yanındaki sandalyeye oturdum. Sinirlerimle oynuyorlardı. Diğerleri zaten bizi siklemiyordu.
Bana dönüp "Saçma sapan kavgalar çıkarıp sinir etmeyin beni." diyerek sandalyesini bana yaklaştıran Seungmin ile bende sandalyemi ona yaklaştırdım. Dizlerimiz birbirine değiyordu, umursamadı.
"Saçma sapan değildi bence." dedim.
"Gerizekalı mısın? Yoksa rol mü yapıyorsun?"
"Senin karşında biraz aptallaştığım doğru ama gerizekalı olduğumu düşünmüyorum."
Gözlerini devirerek "Off Chan." dedi.
Sırıtarak "Göz devirmeyi bırak Seungmin." dedim. "Gözlerin öyle kalacak."
Umursamadı. "Bak gerizekalı, Soobin bana yavşamıyor sadece özellikle senin yanında yılışık davranıyor. Yeonjun'a aşık amk."
"Niye özellikle benim yanımda?"
"Bir düşün gerizekalı neden acaba?"
Birbirimize ters ters baktığımız süre sırasında yanımıza "Chan oppa." diyerek alt sınıflardan bir kız yaklaştı. Genelde bana soru sormaya geliyordu.
"Soruma bakar-""Şuan bir şey konuşuyoruz." diye sert bir şekilde kızın sözünü kesen Seungmin'e döndüm.
"Chan oppa ama soru içi-"
Seungmin hızlıca ayağa kalkıp kızın elinden kitabı aldı ve kitabın en baştan birkaç dalını çevirip "Önce diğer sorularını çöz. Bu test kitabı Chan'a ait değil yani sadece onun çözdüğü sorular olamaz. Şimdi git." diyerek test kitabını sert bir şekilde kızın eline tutuşturup sandalyeye geri oturdu ve bacak bacak üstüne attı.
Ben ona sırıtarak bakarken "Sen de enayi misin? Bir de bu beyinsiz ile uğraşıyorsun." dedi ve bakışlarını başka yerlerde gezdirdi.
Kahkaha attım ve hızlıca yanağından öpüp o ne olduğunu anlamadan ayağa kalktım. Koşarak uzaklaşırken arada arkama bakıyordum.
Kulakları kızarmış bana çatık kaşlarıyla bakan Seungmin kesinlikle çok tatlıydı.
Bugün sınavlara karşı ben. Bugün ayrı bir berbat geçti. Mat sınavımın berbat geldi sonucu. Coğrafya sınavı vasat geçti. Müzik sınavında tahtada beste halinde İstiklal Marşı nı okuyacaktık. Titredim bayılacaktım az kalsın. Sonra sırama geçtim bir de orada nefes darlığı geçirdim. Bok gibiydi.Neyse onun dışında tüm erkekleri kendi aralarında shipleyen bir gay shipper olarak mükemmel bir şeye şahit oldum.
Ben sıramda oturuyordum sonra arkadan Stay arkım dediki bak çabuk. Arkamı döndüm baktım bir çocuk diğerini sırtına almış onunla birlikte spor gibi bir şey yapıyor. Bir de sırtındaki çocuk ayaklarını önden bağlamış. Dedim yeni shipim belli oldu. Aşırı tatlılardı.
Yukarıda boş yaptım. İyi geceler.
Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok teşekkür ederim<33333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.