29

2.4K 317 73
                                    

Chan

Bir anda ekranın kararıp "Jennie arıyor..." yazısının belirmesiyle kaşlarımı çatarak telefonu açtım. "Chan!" diye cırlamasıyla yüzümü buruşturdum.

"Niye aradın?"

"Kabasın sadece Seungmin'in hastalıktan öldüğünü bizim ona bakamadığımızı ve şuan çok ateşi olduğu için gelirsen ona duş aldırabileceğini söylemek için aramıştım."

"Hemen yerimde doğrulurken "Nasıl hasta oldu? İyi mi?" diye sordum.

Jennie oflayıp "Hastalıktan ölüyor, ateşi var diyorum sence iyi mi? Geri zekalı!" dediğinde göz devirdim. "Bende anlamadım bu sıcakta nasıl hasta olduğunu. Hasta olası tutmuş ve olmuş. Gelmiyorsan Soobin'i çağıracağım."

"Bir sürü kişi varken neden o?"

Tam anlamıyla ehe ehe diye gülerek -nasıl yaptığını bilmiyorum- "Canım istiyor." dediğinde yüzüne kapattım.

Kıyafetlerimi hızlıca değiştirip evden çıktım ve adeta koşarak Seungmin'in evine doğru ilerledim.

~

Seungmin

Kapının çalmasıyla kaşlarımı çattım. Jungkook buradaydı zaten, Jisoo noona olsa Jennie onu dışarıda karşılardı, bizimkiler gelse yazıp kapıyı aç derlerdi. Eee kimdi?

Yorganımın altından çıkmak istemiyordum. Sesim kısıktı bağıramazdım ama kapı çalmaya devam ediyordu. Jennie'yi arayıp açtığında "Kapıya bak." diyerek yüzüne kapattım.

Kapı çalınmayı kestiğinde derin bir nefes alarak okuduğum kitaba geri döndüm. Birden kapımın fuhuş operasyonu yaparcasına açılmasıyla kaşlarımı çattım.

Jennie bir elini kapıya bir elini beline koyup ehe diye sırıttı."Ne işler çeviriyorsun?" diye sordum.

Omuz silkip kenara çekildiğinde Chan "Selam." diyerek içeri girdi.

"Senin ne işin var burada?"

"Seung sen hastalıktan öldüğün için ve benim sana çorba yapmama izin vermediğin için Chan'ı çağırdım. Tae zaten sevgilisiyle bir şeyler yapıyor odasına yaklaşmıyorum bile."

Kaşlarımı daha da çatılırken "Azıcık grip olmuşum?" dedim.

Chan elini alnıma koyup hemen geri çekildiğinde ona garip garip baktım. Jennie'ye dönüp "Beni kandırma bir daha." dedi.

Jennie gözlerini kısıp "Çok sapıksın Chan. Sence ben öyle bir şey olsa seni mi çağırırım? Kuzenimin canını tehlikeye atmak istemiyorum." diye cevap verdi.

Derin bir nefes alıp "Lütfen ikinizde odamdan siktir olup gider misiniz? Huzurumu kaçırdınız." dedim.

Jennie yatağımın ucuna otururken "Buna da yaranamıyoruz. Çorba yapalım dedik yok, anneni arayalım dedik yok, Chan'ı aradık e ona da yok. Biz sizi nasıl mutlu edelim beyefendi?" dedi.

Derin bir nefes alıp "Birincisi senin yaptığın çorbayı içersem zehirlenirim." dedim.

"Kırıcı."

Umursamayıp devam ettim "İkincisi kadın uzakta boş yere beni kafaya takıp endişelenmesini istemiyorum. Olanlardan dolayı en küçük şeyi büyüttüğünü biliyorsun Jen. Ve üçüncüsü neden eski sevgilimin bana bakmasını isteyeyim?"

Chan oflarken Jennie "Çünkü onu hala seviyorsun." dedi.

"Öyle bir şey yok."

Kaşlarını kaldırarak omuzlarını silktiğinde kaşlarımı çatıldı. Tekrar "Öyle bir şey yok." dedim.

Ayağa kalkıp kapıya yönelirken "Tabi." dedi.

"Jen!"

"Tamam Seung yok öyle bir şey tamam tamam."

"Jen dedim!"

"Tamam Seung tamam sakin ol."

"Je-"

"Tamam Seung tamam. Sakin ol Seung tamam." diyip hızlıca odadan çıktı.

Arkasından "Salak!" diye bağırdım. Boğazım acımıştı.

Biraz sonra "Evet teyze Seung bana salak dedi. Tae ve Seung sürekli beni zorbalıyor ve her şeylerini bana yaptırıyorlar. Görevimmiş." diye ses geldiğinde kafamı yastığa gömüp ufak bir çığlık attım.

Sonra beni pür dikkat izleyen Chan'a dönüp "Ne bakıyorsun!" diye birde ona bağırdım. Jennie cidden başa belaydı.

"Biraz sakin mi olsan? Sesin kısık zaten."

"Sana ne!"

"Bugün bir tık agresif misin?"

Evet. "Hayır!"

"Tamam o zaman ben boğazına iyi gelecek bir çay hazırlayayım." diyerek hızlıca odadan çıktı.

"İstemiyorum!" diye bağırdım. Eskiden yaptığı çayları istemiyordum. "Aptal."

Oflayıp telefonu kenara bıraktım ve yorganıma biraz daha sarılıp gözlerimi kapattım. Uyuyamıyordum ama olsun.

Biraz sonra kapı açılmıştı. "Seungmin?" cevap vermedim. Yanıma gelip saçlarımı gözlerimden çekti ve "Hadi şunu iç biraz iyi gelir." dedi.

"İstemiyorum." diye mırıldandım.

"Seungmin." dediğinde oflayarak gözlerimi açtım. Doğrulmama yardımcı olup elime bardağı verdi.

İçindekini koklamaya çalıştım ama nefes alamıyorum amına koku nasıl alayım? "Tadı nasıl?"

Omuz silkip "Bilmem." dedi. Oflayıp küçük bir yudum aldım. Unutmuşum ben doğru düzgün tat da alamıyorum amk.

"Böyle hastalığın ebesini." diye mırıldanıp içmeye devam ettim. Chan kıkırdadığında ona komik bir şey mi var temalı bakışlarımı bol bol gönderdim.

Hasta hasta birde bu salaklarla uğraşıyordum.

Hasta hasta birde bu salaklarla uğraşıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeter cidden. Okuldan bıktım amk.

İkizimin Arkadaşı'nı okuyan var mı bilmiyorum varsa Vıdı Vıdı Vıdı mı daha güzel o mu?

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok teşekkür ederim. <333

Yorum ve vote lütfen.

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin