31

2.4K 313 110
                                    

Seungmin

Hasta hasta neden okula geldiğimi sorgularken yanıma pat diye biri oturdu. Jungkook'a ne var der gibi baktım. Beni takmayıp "Diğerleri nerede?" diye sordu.

Omuz silkip "Yemek yiyorlar." dedim.

"Sen."

"Hastayım midem almıyor."

"Enayi okula gelmiş."

"Tae ne yaptı?"

Bana hafifçe dönüp bacak bacak üstüne attı. "Ya senin bu kuzenin mal!"

"Biliyorum."

"Önüne gelenle flörtleşiyor."

"Onun her yaptığı hareket flörtleşiyormuş gibi görünüyor biliyorum ben anasıyla babasıyla da öyle konuşuyor. Çok takma."

"Bende biliyorum herhalde. Sevgiliyiz farkındaysan."

"O zaman niye sinirleniyorsun salak mısın?"

"O zaman ona yavşayanlarla konuşmasın. Onu kıskandığımda da ben saçmalıyormuşum."

"Off Kook git döv o zaman o kadar kasın var. Benim hayrıma mı yaptın onları?"

"Sana da dert anlatılmıyor."

"Ben mi anlat dedim?"

"Tamam Seung tamam. Sen ve Chan'da durumlar nasıl?"

"Bir durum yok."

"He aynen aynen. Ne zaman affedeceksin? Boşver affetme seme değil mi hepsi aynı."

Gülerken "Haklısın." dedim.

"Bak beni ciddiye al deneyimliyim. Boşver sürünsün köpek."

"Seungmin?" diyerek sınıfa giren Chan ile ona baktım. "Jungkook Taehyung her yerde seni arıyordu."

Jungkook "Geri zekalı olduğu için buraya bakmak aklına gelmemiş." diye söylendi. "Ben gideyim sende dediklerimi dinle. Hepsi aynı hepsi."

Chan sınıftan çıkan Jungkook'un arkasından garip garip bakarken ben güldüm. "Ne oldu?" diye sordum.

"Hiç seni merak ettim. Hala hastayken neden okula geliyorsun?"

Omuz silkip "Bilmem annem ve teyzemin iki saat dırdırını dinlemek yerine okulu seçtim sanırım." dedim.

"Geldiler mi?"

Kafamla onaylayıp "Tae kendi evinde ama Jen ve teyzem bizde." dedim.

"Niye?"

"Niye olmasın? Hem sanırım artık beraber yaşayacağız."

"Neden?"

"Neden olmasın? Annem ve teyzem birlikte bize daha iyi bakabileceklerini fark ettiler. Dördümüz yaşayacağız işte."

"Ha doğru Jennie'nin babası hapiste."

Kafamla onayladım. Orada umarım biri çakıyı bir yerlerine takardı da geberip giderdi. Jennie'yi ve teyzemi öldürmeye çalışmıştı. Az kalsın başarıyordu. Yaklaşık sanırım 5-6 yıldırda hapisteydi.

İki kişiyi öldürmeye teşebbüs, psikolojik şiddet, adam yaralama -Taehyung'ın babasını bıçaklamıştı- falan filan bayağı yemişti.

"Bu konuyu sakın Jennie'nin yanında açma. Ebeni sikerim." diye uyarıda bulundum.

"O kadar geri zekalı değilim."

"Öylesin." bana göz devirdiğinde tek kaşımı kaldırdım. Beni umursamadan "Kalk bir şeyler ye sonra ilaç iç." dedi.

"İstemiyorum ve yanımda ilaç yok."

"Geri zekalı, bende var kalk. Tanıyorum malımı"

"Geri zekalı falan hayırdır? Bir götün kalktı senin."

"Seungmin senden daha güçlüyüm ve sana istediğimi yapabilirim biliyorsun değil mi?"

Sırıtıp "Ama benim kölemsin neden?" dedim.

"Enayinim."

Kafamı sallayıp "Duymak iyi geldi." dedim. Bana göz devirerek gülüp kolumdan çekti.

Kolumu çekip "Tamam be çek elini bir taraflarına sokmayayım." dedim.

"Aynen Seungmin eminim yapabilirsin aynen."

Ellerim cebimdeyken yavaş yavaş yürümeye başladım. Sonra birden durup döndüm ve "Önüme geçer misin? Sana hiç güvenmiyorum." dedim.

"Sende beni iyice sapık belledin."

"Değil misin?"

"Değilim."

"Taaam inandık taaam."

Sınıfta bir mahlukat var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sınıfta bir mahlukat var. Yok K-pop saçmaymış ona saçma geliyormuş. Stay olan arkımın ppsinde Hyunjin'i yiyen Jisung vardı ıyy dedi. Skz'i sakız sandı cahil. Kimlerle uğraşıyorum.

Gittim ppme Taekook koydum gelsin banada ıyy desin. Amk salağı.

Neyse bu bölüm öylesineydi.

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok teşekkür ederim<3333

Yorum ve vote lütfen.

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin