61

1K 148 87
                                    

(6 Ay Sonra)

Seungmin   

"Lan rahat durun iki dakika! Rezil oluyoruz!" diye bağırdım sinirle.

Changbin beni takmamış "Boş yapma Seung." diyerek Jeongin'i belinden tutmuş ve ikisinin de kara yatmasını sağlamıştı.

Chan ve Minho hyungu üniversitelerinin bahçesinde bekliyorduk. Birbirlerini çok sevdikleri(!) için burada da birbirlerinden ayrılmamışlardı.

"Ne zaman çıkacaklar yaa hücrelerim kristalleşti." diye söylendim.

Jisung saate bakmış ve "Az kaldı Minho'nun çıkmasına ama Chan hyung ile ders saatleri aynı mı?" demişti.

Kıkırdayan Hyunlix ve Jeongbin çiftlerine dönüp "Oynaşmayın!" dedikten sonra Jisung'a "Bugün aynı diye biliyorum." diye cevap verdim.

Jeongin bana karşılık olarak kar  atmıştı. Ona ters ters bakıp bende eğilip yerden kar aldım ve attım ama ona ulaşmadı.

"Lan burası oyun alanı mı?!" diye bağırarak bize doğru gelen Minho hyunga döndüm ama Chan'ı yanında göremeyince yüzüm asıldı.

Minho hyung yanımda oturan Jisung'a doğru ilerledi ve onu belinden tutup kaldırarak sarıldı. Bense yandan koluna dürtüyordum.

"Chan nerede? Chan nerede? Chan nerede? Chan nerede? Chan ner-"

"Ben nereden bilebilirim?! Aynı fakülte miyiz biz?"

"Nasıl bilmiyorsun yaa?"

"Bilmiyorum işte. Bekle biraz daha."

"Hücrelerim kristalleşti." diye homurdandım.

"Ben mi bekle dedim? Ne diye bekliyorsun o gereksizi yürü gidelim."

"Hyung!"

"Ne hyung? Haklı değil miyim? Haklıyım değil mi Hanji?"

Jisung göz devirip bana döndü. "Chan hyung size yemeğe gelmeyecek mi? Direkt size geçmeyecek misiniz? Bizim sizi beklememize gerek yok. Chan hyung birazdan çıkar büyük ihtimal."

Hyunjin "Biz niye geldik o zaman lan?" dedi.

Omuz silktim ve "Ben size benimle gelin demedim ki. Ben sadece Jisung'a buraya geleceğimi söyledim o da bende geleceğim dedi. Siz peşimize takıldınız." dedim.

Felix oflayıp  "Enayi gibi soğukta duracağıma gidip evde yatardım yaa. Zaten okuldan çıkmışım, yorulmuşum." dediğinde ben suçsuzum der gibi ellerimi kaldırdım. Kendi mallıkları.

"Gidiyoruz biz o zaman, dikkat et." diyen Changbin'e el salladım.

"Bay bay."

Hepsi söylenerek gittiklerinde arkalarından sırıtıp oturduğum banka biraz daha yayıldım. İnsanlar soğuktan kaçarken ben burada enayi gibi oturuyordum.

"Chan neredesin amk." diye mırıldanıp atkımı biraz daha yukarı çektim. Cidden dondum.

"Seungmin!"

Sesin geldiği tarafa döndüğümde Chan bana el sallıyordu. Yanında birkaç kişi daha vardı.

"Şükür." diye söylenerek ayağa kalktım ve yanına ilerledim.

Yanına geldiğimde beni gösterip "Sevgilim Seungmin." dedikten sonra elimi tutmuştu. "Gidiyoruz biz."

Birlikte çıkışa ilerlediğimiz sırada arkama bakıp "Doğru düzgün tanıştırsaydın." dedim.

"Boş ver içlerinde yavşaklar var. Seni tanıtmayacaktım da bırakmadılar."

"Dikkat et de sana yavşamasın o yavşaklar."

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin