Seungmin
"Ya ben bunu giymem!"
Jennie "Giyeceksin!" diye cırladı.
"Ne bu gay olduğumu daha ne kadar belli edebilirim challenge mı?"
"Ya ne alaka?! Giyeceksin dedim giyeceksin!"
"İstemiyorum! Yakışmaz zaten."
"Sana? Yakışmaz?" kafamı salladım. "Lan sende bi siktir git. Giyeceksin!"
"Giymeyeceğim!"
Birden duygu sömürüsü yapma mooduna geçip "Seung çok yakışır ama." dedi.
O sırada odaya hızla girip parfüm sıkan Taehyung "Bence de aşırı yakışır." dedi.
"Çok beğendiysen sen giy."
"Kombinimi Kook yaptı uyumlu giyecekmişiz."
Gözlerimi devirip ofladım ve "Saçmalamayın yakışmaz bana." dedim.
Aynı anda "Yakışır!" diye bağırdılar.
"Giyersem belim gözükecek!"
Jennie "Amaç o zaten!" dedi.
"Neden yaa? Chan başıma üşüşsün diye mi? Ben zaten buluşmaya gelmek istemiyorum bir de kot tulumun altına rengarenk crop giyeceğim, oldu."
Jennie "Beni kıracak mısın? O kadar uğraştım." dedi.
"Sürü gibi ortalıkta dolanacağız zaten yeterince dikkat çekeceğiz. "
"Ya hayır bir yerde oturacağız. Hem sürü sayılmayız."
"Yirmi dokuz kişi olacağız."
"Şey... Evet biraz öyleyiz ama olsun ne güzel hep beraber olacağız, eğleneceğiz. Hadi lütfen giy benim için."
Oflayarak kıyafetleri elime aldım ve kapıya yöneldim. "Yaa Seung çok seviyorum seni." diyerek boynuma atladığında bende hafifçe elimi beline koydum.
Beni bırakıp makyaj yapmaya geri döndüğünde bende lavaboya girip kıyafetlerimi değiştirdim.
Lavabodan çıkıp tekrar odaya gittim. "Ben bunun üstüne hırka giymeden çıkmam."
Jennie beni beğeniyle süzerken "Bu sıcakta?" dedi.
"Off Jen off."
"Ne Seung ne? Gayet güzel oldun kes çeneni. Hem sen Chan'ı süründürmeyi sevmiyor musun?"
"Yani evet sayılır."
"Tamam işte makyaj da yaptık mı tamamdır."
"Yuh o kadar da değil. Bir güneş kremi sürerim biter. Abartma."
"Off tamam ısrar etmiyorum."
Taehyung odaya gelip nemlendiriciyi Jennie'nin elinden sökerek alırken beni süzüp "Vay vay vay mükemmel olmuşsun lan." dedi.
Onu umursamayıp "Tamam yeter çıkalım artık." dedim.
Jennie'de beni umursamayıp odadan çıktı ve biraz sonra elinde üç şapkayla geri döndü. Şapkaları yatağın üstüne koyup başka bir kremi eline aldı.
Eline biraz sıkıp ilk önce Taehyung'ın yüzüne sonra benim yüzüme sürerek "Güneş kremi, tüm yüzünüze yayın." dedi.
Kremi sürüp ayağa kalktığımda Jennie'de "Hadi gidelim!" dedi. Gözlerimi devirerek hızla ilerledim ve çapraz çantamı alarak evden çıkan ilk ben oldum.
Hızlıca converselerimin bağcıklarını bağladım ve doğruldum. Jennie'nin taktığı şapkayıda düzelttikten sonra yürümeye başladım.
🐺🐶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.