Chan
"Hyunjin telefonunu versene Seungmin'e yazmam lazım." dediğimde Hyunjin telefonunu bana uzattı.
Hem telefonumun çok şarjı yoktu hemde Seungmin engelimi açmamıştı. Şimdi sınıfına gidersem de orada olmayacaktı.
İlk önce atmak için birkaç fotoğraf çekildim. Sonra Hyunjin'in rehberinde Seungmin'i aramaya başladım. Sorsam büyük ihtimalle saçma bir şekilde kaydettiği için cevap vermeyecekti.
Numaralara her ne kadar üşensemde teker teker bakmaya başladım. Uzun bir sürenin ardından Seungmin'in numarasını gördüğümde rahatlayacaktım ama yapamadım.
"Taşaklı eniştem diye mi kaydettin gerizekalı?!" diye bağırdım.
Anında bana dönerken "Ehe." diye sırıttı.
"Sonuna da alev emojisi koymuş mal." diye söylenerek 'Seungmin eniştem' olarak değiştirdim.
Sonra da fotoğraflardan hangisini atacağıma karar vermek için galeriye girmiştim ki gördüğüm resimle gözlerim büyüdü.
Felix'in resmi vardı ama nasıl resim? Hyunjin tarafından fanart tarzında çizilen bir resim. Aşırı iyi yapmıştı. Hyunjin'e side eye atıp önüme döndüm. Doğru yolda ilerliyordu.
(Çok mükemmel.)
Çizimi kendime attım lazım olurdu. Sonra da fotoğraflarımdan birini seçtim ve Seungmin'e attım.
Seungmin - Hyunjin
Hyunjin:
Kantine in hayatımın anlamıSeungmin :
Tüm arkadaşlarınıEngellemeli miyim
Hyunjin :
Yeni hat alırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.