62

999 140 154
                                    

(3 Sene Sonra)

Seungmin  

Kahvemin son yudumunu da içtikten sonra eşyalarımı toplamaya başladım. Üniversitenin kütüphanesinde bir iki saat çalışmıştım. Yeterdi bu kadar.

Kalemlerimi toplamaya başlarken bir anda saçlarımın bir el tarafından karıştırılmasıyla irkilip arkamı döndüm. Tabi ki Chan'dı.

"Ben sana sessiz sessiz gelme demiyor muyum?"

Yanımdaki sandalyeye oturup "Pek umursadığım söylenemez." dedi. "Tam zamanında gelmişim. Toplan çıkalım."

Eşyalarımı toplamaya geri dönerken "Sen niye geldin?" diye sordum.

"Beraber bir yere gideceğiz."

"Nereye?"

"Gidince görürsün."

"Chan saçma sapan bir yere götürme. Nereye?"

"Gidince görürsün diyorum ya."

"Neden gidiyoruz?"

"Gidince öğrenirsin."

"Sabır yaa." diyerek ayağa kalktım.

O da ayağa kalkıp elimden tuttu. "Seni harika bir yere götüreceğim."

~

"Chan ciddi olamazsın."

"Ciddiyim."

Dehşetle önce önümdeki binaya sonra Chan'a baktım. Ben bu malla neden sevgiliyim?

Hızla sağıma yöneldiğimde Chan belimden tuttu ve kendine çekti. "Bırak lan beni! Ayrılıyorum senden."

"Ben seni evlenelim diye nikah dairesine getiriyorum sen ne diyorsun Seungmin. Saçmalama lütfen."

Belimdeki elinden kurtulmaya çalışırken "Asıl sen saçmalama be!" dedim. "Bunadın iyice!"

Daha sıkı tutup "Rahat dur insanlar bakıyor." dedi. Etrafıma kısa bir bakış atıp debelenmeyi bıraktım. O da biraz sonra belimi bıraktığında ona döndüm.

"Chan yürü gidelim, ne işimiz var burada?"

"Yaşımız bence geldi evlenelim gitsin."

"Ya salak mısın sen? Annem öldürür beni!"

"Hallederim ben yaa. Hazır gelmişken evlenelim işte."

Ellerimi yüzümü kapatım "Sabır, sabır, sabır!" diye hafif sesimi yükselttim.

"Sen bir papatya çayı iç bence." diyen Chan ile ellerimi yüzümden indirip ona dik dik baktım. Bakışlarıma karşı sırıttı.

"Şaka mısın çocuk sen!"

Kafasını iki yana sallarken "Al işte az önce bunadın diyip yaşlı muamelesi yapıyordun, şimdi çocuk diyorsun. Senin psikolojin hiç iyi değil Seungmin." dedi.

"Kimin yüzünden acaba?!"

"Minho yüzünden olabilir, Jennie ve Taehyung yüzünden de olabilir ya da bence tüm arkadaşların yüzünden. Ama büyük ihtimal Jennie ve Minho yüzünden onlar deli birazcık."

Ona ciddi misin der gibi baktıktan sonra göz devirip yanından geçmeye çalıştım. Amacım arabaya gitmekti ama o bana engel olmuş kolunu bana sarmıştı.

"Nereye kaçıyorsun?"

"Arabaya."

"Kaçtığını kabul ediyorsun yani?"

"Görünen köy kılavuz istemez."

"Arabada benden kurtulacağını sanman komikmiş."

"Asıl benim böyle düşündüğümü sanman komikmiş." dedikten sonra tekrar karşısına geçtim. "Chan ciddiyim gidelim."

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin