18

3.3K 401 401
                                    

Seungmin

Sınıfa giren rehberlik hocasıyla ayağa kalktık. Dersimizi almıştı. Matematikten kurtulduğumuz için mutluydum. Tabi hocanın arkasından giren Chan ve birkaç üst sınıf -aralarında Minho, Changbin ve Hyunjin'de vardı- moralimi bozdu.

Oturduğumuzda rehberlik hocası ellerini çırparak "Evet çocuklar bir karar aldım." dedi. İyi bok yedin. Saygısızlık yapmak istemiyordum ama yani yanında Chan vardı iyi bir şey olmayacağı belliydi.

"2. sınıfların 3 ve 4. sınıflara önemli problemleri olduğunu fark ettim." benim yoktu. "Bir karar aldım herkes herhangi bir üst sınıf ile birlikte projeler yapacak, okulda birlikte vakit geçirecek böylece aralarındaki problemleri halledecek." hiç sanmıyorum.

"Üst sınıfların bazıları buna katılmayacak. Ama 2. sınıfların hepsi bir üst sınıfla eşleşmek zorunda. Yanımdaki arkadaşlar kesinlikle katılmak istediğini belirtti. Bu fikri de bana okul birincimiz Chan verdi ona teşekkür ediyorum. Eşleştiğiniz kişiyle neler yaptığınızı kontrol edeceğim. Şimdi burada olan veya olmayanlarla eşleşmek istediğiniz var mı?"

Direk elimi kaldırarak "Minho hyung veya Changbin hyung ile eşleşmek istiyorum." dedim. Changbin ona hyung dediğim için sırıtıyordu.

Rehberlik hocası gülümseyerek "Onların zaten yakın arkadaşların olduğunu biliyorum Seungmin. Duyduğuma göre Chan ile baya kavgalıymışsınız." dedi.

Gözlerimi büyüterek "Alakası yok hocam ben Chan hyung ile çok iyi anlaşırım kardeşim gibidir." dedim.

Chan "Yalan söylüyor hocam." dediğinde ona ters ters baktım.

Yandan Hyunjin "Hocam ben şahsen şahit oldum hocam baya kavgalılar hocam Seungmin'i ispiyonlamak gibi olmasın hocam ama Chan hyungu elinde olsa öldürür hocam. Ben hocam 2. sınıfların birincisi olan Seungmin'e hocam bu durumu hiç yakıştıramıyorum hocam. Bence onlar eşleşmeli hocam ve aralarındaki sorunları çözmeliler hocam. Bu arada hocam bence bende Felix ile eşleşmeliyim hocam kendisi benden nefret ediyor gibi hocam. Düşincelerim bu yönde hocam." dedi.

Rehberlik hocasının gülüşü sekteye uğrasada toparlayarak "Haklısın Hyunjin dediğin gibi olsun." dedi.

Felix "Hocam ben Hyunjin'den nefret etmiyorum." dedi.

Hyunjin anında "Hocam yalan söylüyor isterseniz ben birbirini sevmeyen herkesi söyleyip eşleşmelerini sağlayabilirim. Bilirsiniz dürüst bir çocuğum." dedi. Hızlıca devam etti "Hocam Jisung ve Minho hyungta birbirine büyük bir nefret besliyor. Sonra hocam Changbin ve Jeongin zaten çok beterler birbirlerini gördükleri anda yollarını değiştiriyorlar."

O sırada arkamda Chan bana sırıttığı halde kendi üstüne alınan kız cilveli bir şekilde "Hocam ben Chan hyung ile olmak istiyorum. Bana derslerde de yardımcı olabilir." dedi. Chan dedikten sonra duraksayıp hyung demişti.

Arkamı dönüp ne diyor bu değişik bakışı attım. Bana ne var der gibi başını salladığında dudaklarımı oynatıp beyinsiz dedim ve önüme döndüm. Kız anında "Hocam bence Seungmin direk psikoloğa gitsin herkesle bir problemi var ve gereksiz sorun ortaya çıkarıyor." dedi.

"Bence sende bir doktora falan görün erken teşhis konması için söylüyorum beynin yokta." dediğimde hoca bana uyarıcı bakışlar atıyordu. Gülmemek için direndiğinizi görebiliyorum hocam.

Ellerimi havaya kaldırıp suçsuzum der gibi baktım. O sırada Chan araya girerek "Hocam zaten biliyorsunuz alt sınıflarla problemlerim yok ama Seungmin ile biraz aramız kötü o yüzden onunla eşleşip problemlerimizi giderebileceğimizi düşündüm. Ayrıca ona birinciliğini devam ettirmesi için tavsiyeler de verebilirim." dedi.

Göz devirerek "Vıdı vıdı vıdı." diyr mırıldandım.

Hoca biraz düşündükten sonra "Ben iyisi sizleri gözlemlediğim kadarıyla kendim karar vereyim. Chan sende bana yardımcı olursun. Alt sınıflarla bol bol etkileşimdesin ne de olsa." dediğinde ofladım. Hocaların Chan'a olan güveni kendimi kesme isteği uyandırıyordu.

Nazikçe gülümseyip "Tabiki hocam." dediğinde. Mırıldanarak onu taklit ettim. Ama duymuştu galiba çünkü bakışları anında bana dönmüştü. Ona ne var dercesine hızlıca kafamı salladım.

Hoca "Sen benimle gel Chan Minho sınıfa sahip çık ses çıkmasın." dediğinde Chan ile beraber çıktılar.

Arkamdaki kız "Umarım Chan ile ben eşleşirim."dediğinde side eye attım ona.

Minho hyung ise anında bağırıp "Çıt çıkmasın!" dedi.

Kız ağzını yaya yaya "Arkadışımızla konuşmakta mı yasak yaa?" dedi.

Elini beline koyarak sesini inceltip "Yasak aşkom sıkıysa konuş o mısır püskülü saçlarından tutarak seni şu camdan sallandırırım." diyen Minho hyungla kahkaha attım.

Bundan sonra herkes susmuştu zaten.

Şu iki haftayı atlatacağız arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu iki haftayı atlatacağız arkadaşlar. GENCİZ GÜZELİZ HALLEDERİZ (kendime gram inancım yok.) Neyse by. Yarın herkese kolay gelsin. Atlatacağız bunları da.

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok çok çok çok teşekkür ediyorum <33333

Yorum ve vote lütfen.

VE VE VE 10 BİN OLMUŞUZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin