45

1.7K 219 137
                                    

Seungmin

Yatağımda doğruldum ve saçlarımı karıştırdım. Uyuyamıyorum amk. Sabahtan beri içimde bir huzursuzluk vardı ve bu yattığım zaman katlanmıştı.

Aldığım nefes sanki yeterli gelmiyordu. Odamdan çıkarak artık Taehyung'un odası haline gelmiş odaya geldim. Kendini dışlanmış hissettiğini söyleyip sürekli bizde kalıyordu.

Kapıyı tıklattım. Cevap gelmedi yine tıklattım. Yine, yine ve yine. İçeri dalabilirdim ama Taehyung'un yaygara kopartıp annemleri uyandırmasını istemiyordum.

Ben yine tıklatırken kapı açıldı ve Taehyung omzunu kapının pervazına yaslayarak bana kısık gözleriyle baktı. Koridorun bir lambası yandığı için net görebiliyordum.

Bir süre bakıştıktan sonra "Yürü." diyerek arkasından kapıyı kapatıp çıktı. Sonrasında Jennie'nin odasına ilerledik.

Tıklatmaya başladığımızda Jennie bizi çok uğraştırmadan kısık gözleri ve buruşturduğu yüzü ile dışarı çıktı.

"Seung seni beklerken uyuyakalmışım amk. Yürüyün bir elimi yüzümü yıkayayım."

Jennie'den sonra Taehyung'da yüzünü yıkadı ve kendiyle beraber bizide ıslattı. Taehyung'a uyguladığımız kısa
süreli şiddet sonrasında balkona çıktık ve minderlere oturduk.

Jennie "Eee anlat." diyerek konuşmayı başlattı.

"İçimde bir huzursuzluk var." dedim.

"Ne ile ilgili?"

Taehyung'un sorusunu omuz silkip "Bilmiyorum." diyerek cevapladım.

Jennie "Birkaç hafta sonra yaz tatili dersleri artık siktir ettik onla ilgili olamaz." dedi.

Taehyung "Arkadaşların hakkında zaten olamaz." diyerek devam ettirdi. Ve aynı anda "Chan mı?" dediler.

Jennie'nin Taehyung'a "Cips kola kilit." demesini görmezden geldim.

"Bilmem ama ne alaka? Niye onun için huzursuz olayım ki?"

"Aşk meşk işlerinden tabiki. Bak geri zekalı bazılarında böyle şeyler olabiliyor. Sevdiğin kişinin başına bir şey gelecekse veya gelmişse kötü hissedebilirsin bu doğal ya da küs olduğunuzdan dolayı da olabilir."

Yüzümü buruşturup "Çok saçma." dedim. "Ben ermiş miyim Chan'ın başına bir şey gelecekse hissedeyim?"

Jennie gözlerini devirip "Tescilli bir öküzsün. Taehyung, Taehyung, Taehyung konuş." dedi.

Taehyung anında söze başlayıp "Bunun ermişlik falanla alakası ne mal. Birbirinizi seviyorsunuz önemli olan bu. Şahsen biz Jungkook ile birbirimize çok aşık olduğumuz için birimize bir şey olursa hissediyoruz. Mükemmel bir çift olmak böyle bir şey." dedi.

Gözlerimi devirip "Anladık kocan var." dedim. Bana muhtemelen aşağılayıcı olduğunu düşündüğü bir bakış attı.

"Ya amına koyacağım şimdi Seung! Tamam en aklı başında sensin. Böyle şeyler çok saçma. Siktir git Chan'a yaz için rahatlasın!" bir anda yükselen Jennie'ye kısık gözlerimle baktım.

"Geri zekalı mısın Jen? Hani bunlar küs ya. Yazamaz zaten engellemişti."

"O zaman Hannah'a yaz. Deki piç abin ne bok yiyor yaşıyor mu hala bensizlik zordur. Böyle giriş yap."

"Ya uyuyorsa?" diye sordum.

"Hannah bu saatte siksen uyumaz. Tanıyoruz herhalde."

Oflayarak kafamı salladım ve cebimdeki telefonumu çıkardım.

Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin