Chan
Karşımdaki kıza gülümsemeye çalıştım ama canım tehlikedeyken pek mümkün değildi. Karşımdaki kız yani So-yoon, Seungmin'in sorularını çözme dediği kızdı. Ve ben ne yapıyordum?
Evet geri zekalılık yapıyordum. Rica edince bir şey diyememiştim. Seungmin dilimi keserek bundan sonra hiçbir şey demememi sağlayacaktı. Tek dileğim Seungmin'in kantine inmemesiydi.
Omuzlarıma konan eller ve "Naber Chan hyung?" diyen ses ne kadar şanssız olduğumu gösteriyordu.
"Seun-" diye söze başladım ama konuşmama izin vermedi.
"Sen A şubesindensin değil mi? Geçen sefer tanışamamıştık Kim Seungmin ben."
"So-Yoon. Tanıyorum zaten seni."
Seungmin şaşırmış gibi davrandı. "Aa nereden?"
So-Yoon histerik bir gülüşle "Zaten sevilen bir öğrencisin bir de üstüne birinci olunca." dedi.
Seungmin samimiyetsiz bir gülüş sunduğunda tekrar konuşmaya çalıştım. "Seungm-"
"Neyse öyle selam vermek için gelmiştim. Chan oppan sana çok güzel anlatır. O denilen bazı şeyleri kaale almıyor ama sen onun her dediğini dinle. Hoşçakal." diyerek yanımızdan uzaklaştığında ayağa kalkacaktım ki bileğimdeki elle durdum.
"Chan oppa soru?"
Derin bir nefes alarak anlatmaya başladım.
Gün Seungmin'in yüzüme bakmamasıyla geçmişti.
Seungmin-Chan
Chan:
Seungmin hadi amaSencede abartıyor musun
Seungmin:
Ben mi abartıyorumChan önce kendi
Hareketlerine bak
Sonra seninkiyle
Benimkileri karşılaştır
Chan:
Ben gerekli kişilerden kıskanıyorumSadece bir iki soru
Bu yüzden bana trip mi atacaksın
Seungmin:
Chan cidden malsınGerekli kişiler öyle mi?
Beni Soobin'den kıskandın
O zaman ayrı olmamızı geçtim
Soobin'in knkm olduğunu
Gayette biliyordun
Soobin'i zorbaladın
Ve hala özür dilemedin
Çocuk tüm onlara
Hala seni sevdiğimi
Bildiği için katlandı
Chan:
Tamam özür dilerimSeungmin:
Zaten o özürü dileyecektinYa bak olay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vıdı Vıdı Vıdı-Chanmin
FanfictionSeungmin ve Chan eski sevgililerdir. Chan'ın yeni sevgilisi Seungmin'e "saçma" mesajlar atınca Seungmin Chan'a yazar.