פרק 30

227 23 20
                                    


אני כל כך מצטערת שלא העלתי כבר מלא זמן. המלחמה הזאת משפיעה עליי נפשית בצורה קשה אז אמממ... בכל מקרה מקווה שתהנו מהפרק  (אם כי הוא לא אופטימי אופס).

מקווה שכולכם בריאים ושלמים ואם מישהו רוצה לדבר אני פה.

נקודת מבט טאהיונג:

הוא נראה נורא.

לא, אני מתכוון, הוא היה יפיפה כמו תמיד אבל נראה חלש ופגיע יותר מכל פעם אחרת שראיתי אותו.

וזה היה יום ההולדת שלו, הוא לא אמור להיראות ככה ביום ההולדת שלו. הוא לא צריך להיראות ככה בכלל.

הופתעתי מכך שהוא ביקש שאבוא, חשבתי שהוא לא רוצה לראות אותי בכלל, לעולם.

כשהוא התקרב אליי עלה חיוך קטן על פניו "תודה שבאת" הוא אמר.

חייכתי גם "בטח. זה יום ההולדת שלך". הושטתי לו שקית עם מתנה. הוא מלמל תודה מופתעת.
"מזל טוב" אמרתי והוא חייך שוב "תודה".

הוא חוגג 23. אני לא יודע מה אני חושב על זה. טוב את האמת פספסתי את ימי ההולדת של 21 ו22 אבל אני מקווה שהשנה זה יפצה על זה.

"אתה בסדר?" שאלתי בעדינות כשחיוך ירד מפניו.

"כן" הוא אמר במהירות ואז השפיל את ראשו ושיחק באצבעותיו. "זה פשוט.... אני לא ממש רציתי לבוא למסעדה, אתה יודע.... אמממ.. גימין לחץ עליי ולא היה לי נעים אבל אני ממש לא רוצה להיכנס."

"זה בסדר" אמרתי "אם זה מלחיץ אותך אתה לא חייב לאכול שם. זאת היום הולדת שלך ,לא?"

הוא חייך במבוכה "כן , אבל-

"אפשר להציע לכולם ללכת למזח. אפשר לשתות שם או משהו" הצעתי והוא הנהן.

משהו בי רצה שהוא כן יכנס ויאכל כי זה היה ברור לי כשמש שהוא לא אכל כלום בימים האחרונים או שאכל מעט. העור שלו היה חיוור והשפתיים שלו יותר מזכירות צבע אפור מאשר אדום בריא. לא רציתי ללחוץ עליו אז הצעתי את המזח אבל לא הייתי שלם עם הרעיון.

היה קל לשכנע את החברה לבוא למזח. כנראה ששתייה של בירה לקול הגלים נשמעת הרבה יותר טוב מהמבורגר במסעדה הומה אנשים.

הלכתי לצד יונגי אבל לא יכולתי להסיר את עיני מגונגקוק שהלך לפני לצד גימין. הוא היה נראה כל כך מותש שזה שבר לי את הלב למיליון חתיכות.

"יונגי" מלמלתי.

"אה?"

"נכון גונגקוק נראה ממש רע?"

"אאוץ. טאהיונג. אני יודע שאתם אקסים אבל נפגעתי בשבילו" הוא כיווץ את עיניו.

"אל תהיה מטומטם" נזפתי בו "אני מתכוון שהוא במצב בריאותי לא טוב."

הוא הביט קדימה ואז נאנח "את זה כולנו יודעים".

"אני רוצה לעזור לו" אמרתי "אבל אני לא יודע איך".
"אני לא חושב שהוא רוצה עזרה" יונגי אמר בשקט "אני יודע מגימין שהוא מטופל אבל אני גם יודע שזה לא נראה מספיק. אני לא חושב שצריך להתערב".

Soulmates 2✨Where stories live. Discover now