Nový školský rok je za dverami. Začína sa už zajtra a práve sme nakúpili posledné veci, ktoré potrebujeme do školy.S Rose a Lily sme kráčali na poslednú kávu v Šikmej uličke. Zajtra nám odchádza vlak do Rokfortu a nás čakajú nové kúzla, elixíry a veľa spomienok.
Mala som pocit, že tento rok bude iný a oveľa čarovnejší ako tie ostatné. Na Rokforte som to vrámci vzťahov nemala najľahšie. Môj brat Scorpius a James boli dvaja najpopulárnejší ľudia. Najlepší hráči metlobalu a zároveň najlepší kamaráti.
Rose bola knihomol a Lily zase taká šedá myška, o niečo mladšia od nás. Presne o dva roky.
Ako každá žena som snívala o láske. Snívala som o chlapovi, ktorý bude mať oči len pre mňa. Všetká pozornosť bude smerovaná mne a dotyky s bozkami venuje len mne.
Samozrejme. Že po niekom takom túžim. Je krásne zažiť niečo také. No napriek tomu, som to ešte nikdy nepocítila na vlatnej koži. Čítala som knihy, v ktorých sa to dialo a pozerala filmy.
Každý by si myslel, že ak nastupujem do šiesteho ročníku, budem mať skúsenosti ale nie. Byť sestrou Scorpiusa ma v škole aj isté nevýhody. Chlapci sa mi vyhýbajú. Nehovorím, že na mňa nepozerajú ale neodvážia sa ma nikam pozvať.
Nie som škaredá. Poznám svoje hodnoty a moje telo je ženské. Nie je to o tom, že nemám svoje sebavedomie. Som predsa Malfoyová ale netúžim po tom aby mi chlapci padal k nohám kvôli výzoru a priezvisku.
Chcem lásku. Ak ma padnúť chlap k nohám, nech je to taký, čo mi znesie aj modré z neba a srdce na dlani.
Zamyslená vo vlastnej fantázii, som si nevšimla, že baby pridali na kroku. V tom niekto vyšiel z obchodu a zrazili sme sa.
,,Pardón, ospravedlňujem sa." Zhíkla som.
Predomnou stál chlapec asi v mojom veku. Ako prvé som si na ňom všimla oči. Jedno okolo biele a jedno čierne. Aké zvláštne. Cez ľavé oko mal čiaru. Takmer bola úplne zvislá.
Jazva.
Zaujatá ako ju získal, som si ho obzerala ďalej. Vlasy mal čierne, po bokoch vystrihané a hore o niečo dlhšie a zvlnené. Bol vysoký a vyšportovaný. V ruke držal najnovší nimbus a obzeral si ma rovnako.
,,Nie, to je moja vina. Nedával som pozor." Obišiel ma a viac sa neobzrel.
Jeho hlas sa dostal pod moju kožu. Taký príjemný hlas a ukľudňujúci hlas som nikdy nepočula. Zvláštne aký mužný a zároveň jemný dokázal byť len s použitím jeho hlasiviek.
,,Tak ideš?" Zakričala Rose.
Rýchlo som sa spamätala a dobehla ich.
,,Kto to bol?" Spýtala sa Lily.
,,Nemám poňatia." Poslednýkrát som sa obzrela za cudzincom ale márne. Nebol tam.
Pokračovali sme v ceste ale moje myšlienky sa stále vracali na toho chlapca. Nepoznala som ho. Nechodil na Rokfort ale otázka zostávala.
Chodil na Drumstrang, Beauxbaton alebo na Ilvermorny?
Pri babách sa mi podarilo zabudnúť na tie čarovné oči a začala sa sústrediť na niečo iné.
Po príchode domov sme s Rose a Lily v obývačke našli sedieť Scorpiusa, Freda, Jamesa, Albusa a malého Huga.
,,Tak ako bolo?" Spýtal sa James.
Naši rodičia si veľakrát želali aby som ja a James skončili ako pár ale to nehrozilo. James bol sukničkár ale videla som ako za pozerá na jednu jedinú babu svojim zaujatím pohľadom.
Mavis Longbottom.
Ale tá nejavila záujem. Ani sa nečudujem. James si neuvedomuje, že Mavis nie je zaujatá nejakým playboyom. Ak ju chce získať, bude sa musieť zmeniť na chlapa, ktorý ma srdce len pre jednu.
Scorpius je Scorpius ale poznám svojho brata. Má slabosť pre Rose ale tá ma oči len v knihách. Ďalšia vec, že si nechce pokaziť kamarátstvo s Jamesom a preto balí každú babu na škole.
Albus a Adelena Delacour sa snažia o vzťah na diaľku, pretože navštevuje Beauxbaton ale to ešte chudák netuší, že zajtra ju uvidí vo vlaku na Rokfort, pretože sa sťahujú sem do Londýna.
Fred drží samozrejme titul baliča a vtipkára spolu s mojim bratom a Jamesom. Je zvláštne aké sú vzťahy všetkých.
Veľa ľudí povie, že sa na Malfoyovú nehodím. Je to preto, že nevynikám od ostatních svojim chovaním. Nepredvádzam sa pred chlapcami a nevymetám každú tajnú párty na Rokforte.
Ale som Malfoyová. Pozorujem ľudí, som prefíkaná a ak niekto ide proti mne alebo mojej rodine, konám. Nie som anjelik, ktorý sa bojí porušiť pravidlá. Rada riskujem ale nie pred očami ostatních.
Viem byť mrcha, som drzá papuľnatá a hrdá. O to lepšie, že ľudia odomňa takéto veci nečakajú. Viem, že chlapi na mňa hľadia svojim sexuálnym pudom. Chcú ma dostať do postele ale nemajú šancu.
,,V pohode." Odvetila Lily a sadla si vedľa nich.
,,Kde sú naši?" Pozrela som na Scorpiusa.
,,V kuchyni sedia pri víne a rozprávajú sa." Mykol s hlavou.
Nevedela som sa dočkať, kedy znovu budem sedieť vo vlaku cestou na Rokfort.
Odbehla som si do izby zbaliť si posledné veci.
YOU ARE READING
Potomok🐍 [Dokončené]
FanfictionJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...