Pomaly som sa postavila a oprášila sa od piesku. Dala si dole prilbu a spustila vlasy.,,Musím sa osprchovať. Smrdím." Zamrmlala som.
,,Bež!! Scorpius prehovoril Slughorna aby sme túto hodinu mali voľno, takže teraz máme s vami elixíry. Vraj budeme rozoberať elixír lásky." Tešila sa Rose.
,,Elixír lásky sme ale rozoberali minulú hodinu. Túto hodinu ho má Slughorn priniesť -..." odmlčala som sa ,,a do merlinovej riti."
,,Presne tak!! Má priniesť elixír a budeme k nemu privoniavať!!" Zvískla Freya a pridala sa k nám.
Kráčali sme smerom ku hradu.
,,Si blázon, Malfoyová." Zasmial sa James a chytil ma okolo krku.
,,Raz na toto riskovanie na metle doplatíš, sestrička." Pridal sa Scorpius.
,,Z pohľadu stíhača to bolo naozaj obdivuhodné. Nie každý by to vedel spraviť." Ozval sa Mattheo.
Zarazilo ma to. Nečakala som, že Mattheo niečo povie.
,,Počuli ste slovo slizolinského stíhača." Usmiala som sa ,,ďakujem." Pozrela som naňho a videla jemné prikývnutie ,,a teraz ak dovolíte, chcem sa poriadne umyť." Vzdialila som sa od nich a stratila sa v hrade.
Išla som priamo do spŕch a užívala si vodu stekajúcu po mojom tele. Osprchovaná a čistá som sa presunula do triedy, kde sme mávali elixíry a videla tu veľké množstvo ľudí. V zadných laviciach sedel môj brat a spol, zatiaľ čo Lily sedela s Rose v prvých.
,,Prečo si vždy sadáte do prvých lavíc?" Prisadla som si.
,,Pretože odtiaľto lepšie vidieť a počuť." Usmiala sa Rose.
,,Toto bude pohroma." Zamrmlala som.
,,Počuj!!" Prisadla si Freya ,,budeme voňať elixír, áno?"
,,Možno." Prikývla som.
,,To znamená, že sa dozvieme, koho bude cítiť Mattheo." Zasnene sa naňho otočila.
Musela som pretočiť očami nad jej nezmyslami. Mattheo jej nevenoval žiadnu pozornosť a ledva na ňu pozrel. To skôr bude cítiť mňa ako ju.
Irónia v mojej hlave bola naozaj viditeľná. Freya by niekedy mala prestať lietať v oblakoch a postaviť sa nohami na zem aby videla veci také ako sú.
,,Dobré ráno, študenti." Do triedy prišiel profesor Slughorn.
,,Dobré ráno." Odpovedali sme a mlčali.
,,Prisniesol som vám elixír lásky." Zaspieval šťastne.
Jedným okom som sa pozrela na brata a videla ako im všetkým zmizol úsmev na tvárach.
Slughorn položil kotlík na stôl a kúzlom honevhá vznášať sa.
Pod kotlík vyčaroval maličký oheň aby elixír udržiaval správnu teplotu a s úsmevom na nás pozrel ,,keďže dnes máme spojenú hodinu, rozhodol som sa to využiť a zahrať sa na menšieho dohadzovača. Tak ako predošlé generácie si pri elixíre lásky uvedomili, po komFs naozaj túžia, verím, že aj medzi vami sa nájdu takí, čo ich elixír spojí."
Oblialo ma teplo. To snáď nemyslí vážne.
Môj James sa zasmial na celú triedu a to bola chyba.
,,Poďte, pán Potter. Pamätám si, keď voňali elixír vaši rodičia." Usmial sa.
,,Ale ale. Nie ja si nepotrebujem privoňať." Zakoktal sa James.
,,No poďte. Všetci vieme, že sa tomu nevyhnete." Zaťapkal.
James sa zamračil a postavil sa. Počul ako sa Scorpius, Albus a Fred smejú.
,,Pán profesor, môžem zosebou vziať aj ostatních? Viete, nech to máme zasebou čo najskôr." Povedal škodoradostne.
V preklade to znamená: ak idem ku dnu ja, idete somnou.
,,Samozrejme. Som rád, že takto uvažujete. Väčšine pôjdete príkladom." Usmial sa Slughorn.
Scorpius hodil Jamesovi nenávistný pohľad a rovnako tak aj Albus s Fredom. Mattheo ten si myslel, že sa ho to netýka ale keď ho Scorpius potiahol za ruku, vyviedol ho z omylu.
Snažili sa neukázať strach ale ten kto ich poznal, vedel, že ho majú.
Podišli ku stolu a postavili sa do radu. Ako posledný stál Mattheo a sledoval elixír.
,,Pán profesor, ja tu stojím zbytočne. Elixír lásky som už niekoľkokrát voňal a pre mňa nemá žiadnu vôňu." Zahlásil Mattheo.
,,Skúsite to znova." Usmial sa.
,,Začnite, Potter." Slughorn nedočkavo čakal.
James sa neochotne naklonil pred lektvar a zhlboka sa nadýchol ,,mango a listy rastlín."
Sledovala som pohľad Mavis, pretože to bolo očividné a vedela to aj ona.
Ako druhý išiel Albus ale ten keď sa nadýchol, vyhľadal očami Adelene a s úsmevom na ňu žmurkol ,,croassant a vaječný likér."
James s Albusom si išli sadnúť.
Nasledoval Scorpius.
,,Knihy a melón." Odkašľal si a snažil sa nepozerať na Rose.
Rose nie je hlúpa a jej šokovaný pohľad hovoril za všetko. Vyškerená som do nej šťuchla s lakťom.
,,Konečne ti to docvaklo." Poznamenala som a potom som počula hlas Matthea.
,,čerešne, jablko a červené víno." Preglgol a utekal si sadnúť.
Moje oči ho sledovali a keď sa posadil, dal si na hlavu kapucňu a na pár sekúnd na mňa pozrel. Vedel, že cítil mňa. Jeho jemná červeň na tvári ho prezrádzala.
,,On ma cítil!" Zvískla potichu Freya ,,pijem červené víno, mám rada aj ovocie!!"
Lily zdvihla obočie ,,piješ vodku. Naposledy si z červeného voľna zvracala a z ovocia zješ maximálne banány."
,,Noačo." Zamračila sa.
Rose sa ku mne naklonila a šepla ,,takže nie som sama, čo sa dozvedela šokujúcu novinku."
YOU ARE READING
Potomok🐍 [Dokončené]
FanfictionJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...