Nohy mal uvoľnené niekoľko centimetrov od seba a košeľu rozopnutú. Rukávy boli vyhrnuté po lakte. Jeho kravata bola po koniec uvoľnená a len tak na ňom vysela. Vyzeral sko vždy ale na ňom to bolo príťažlivé a rebelské.Rukou sa opieral o stôl a podopieral si hlavu. Prsty mal vsunuté vo svojich hustých čiernych vlasoch a jeho čarovné oči sledovali knihu. Na tvári mal vážny ale znudený výraz a ja som si nemohla pomôcť.
Hrýzla som si do spodnej pery a predstavivosť začínala pracovať. Predstavila som si scénu z jednej knihy a bolo to až príliš vzrušujúce.
Mattheo sa postavil zo stoličky a zabuchol knihu. Bez slova prešiel ku mne a postavil ma. Začal ma náruživo bozkávať a zdvihol ma. Nechtiac som si svoje lono pritisla o jeho prirodzenie a Mattheo hneď reagoval. Začal mi venovať bozky, ktoré boli ešte drsnejšie a otočil nás.
Vysadil ma na stôl a obe ruky položil na moje odhalené stehná. Stisol mi ich a išiel ešte vyššie, smerom k mojej slabine. Prerušil bozky a s perami začal útočiť na môj krk, čo mi spôsobovalo ešte väčšie vzrušenie.
Prešiel mi po nej a ako magnet, moje ruky vystrelili do jeho vlasov a spadli na krk. Potrebovala som cítiť jeho bozky na mojich perách. Bol ako droga.
Zo zadného vrecka vytiahol prútik a jedným malým mávnutím sa nám obomi rozopli všetky gombíky na košeliach.
,,Chceš sa milovať, Merrea?" Zašepkal mi a vytiahol mi prsia z podprsenky.
,,Áno." Preglgla som všetko vzrušenie, ktoré sa snažilo vyškriabať na povrch.
Tá vlhkosť medzi mojimi nohami bola neuveriteľná a zažívať tieto pocity prvýkrát bolo vzrušujúce.
,,Merrea?" Vyšlo mu z úst.
,,Merrea?" Znovu ale tentokrát ma jeho hlas vytrhol z mojej fantázii.
Mattheo sedel na stoličke oproti mne a pozeral sa na mňa.
Ja som sa tak nechala uniesť svojou predstavivosťou, že som zabudla na realitu. Celá zahanbená som sa vystrela a prehrabla si vlasy. Popravila som sa a previnilým vyprať sa naňho pozrela.
,,Prosím?" Odkašľala som si.
,,Kde si bola?" Usmial sa.
,,Nikde." Zamrmlala som ,,celý čas tu sedím."
,,Tvoje telo áno ale tvoje sústredenosť bola niekde veľmi ďaleko." Odhadol ma akoby ma poznal dlhé roky.
,,Neviem, o čom hovoríš." Zdvihla som hrdo hlavu a zatvorila knihu.
Mattheo sa zasmial a postavil sa. Prešiel okolo ma. Pot ma oblieval, pretože rovnaké pohyby spravil v mojej fantázii ale nanešťastie, prešiel okolo mňa, vzal knihu a vyskočil na parapetu pri okne. Oprel sa a začal čítať.
Kým som si prehrala moju predstavu, ubehlo niekoľko minút ale zvladla som to. Opäť som začala čítať a tentokrát som ani raz nepozrela jeho smerom.
Pre istotu.
,,Prečo si sa v triede zastala o-..." odmlčal sa ,,Voldemorta?"
Prerušil ticho medzi nami otázkou, ktorá ma prekvapila.
,,Prečo to chceš vedieť?" Spýtala som sa.
,,Zaujal ma tvoj pohľad." Odložil knihu.
Pár sekúnd som hľadela jeho smerom a s hlbokým nádychom sa rozhodla odpovedať.
,,Počula som rozprávanie Harryho a jeho strany a počula som rozprávanie aj môjho otca. Moja rodina patrila k smrťožrútom odkedy Tom Riddle navštevoval Rokfort ako študent. Vtedy sa spoznal s môj pradedkom. Abraxasom Malfoyom. Moja rodina vedela aký Voldemort býval ale ľudia v tejto škole to nevedia." Šepla som.
,,Takže si myslíš, že Tom Riddle nebol zlý?" Prekvapene pozrel.
,,Oh nie, necháp to zle. Voldemort zabíjal čarodejníkov len kvôli tomu, že nemali čistú krv. Niekedy ich zabil len preto, lebo mali priateľské vzťahy s muklami. Voldemort napáchal veľké množstvo zla a spôsobil toľko smútku, že niektorí ľudia trpia do dnes." Začala som rozprávať ,,lenže Tom Riddle vyrastal od narodenia v sirotinci, pretože sa ho matka nechcela a zomrela pri pôrode. Pestúnky tam deti bili a týrali. Vychovávali ich svojimi praktikami a ak niečo také vidí dieťa od malička, sám sa takým stane. Keď mal Tom dosť rokov nato aby sa dostal na Rokfort, Albus Dumbledor to zariadil. Lenže Tom Riddle bol potomok slizolinu. Vypustil v tajomnej komnate baziliska a ten zabil jednu žiačku, ktorá nemala čistú krv. Tu na Rokforte vznikli smrťožrúti. Jeho prví poddaní. Prvá smrť a aj rozdelenie jeho duše do niekoľko predmetov. Má temnú históriu ale verím, že ak by spoznal lásku, neurobil by to." Pousmiala som sa.
,,Myslíš, že nepoznal?" Neveriacky zdvihol obočie.
,,Nemyslím si. Odkedy sa dostal na Rokfort, túžil po rešpekte a moci. Nikdy nechcel spoznať lásku. Voldemort nikdy nežil intímny život, Mattheo. Jeho prvá žena bola Belatrix Lestrange necelý rok pred vojnou na Rokforte. Ale ani k tej nebol milý. Nemiloval ju. Potreboval len pokračovanie jeho krvi. Nikto ho nenaučil milovať." Smutne som sa pousmiala.
,,Možno Bellatrix miloval." Zašepkal.
,,Ak by si ty miloval nejakú ženu, Mattheo, dokázal by si na ňu zdvihnúť ruku alebo namieriť na ňu prútik?" Spýtala som sa.
Mattheo sa zamyslel akoby nevedel, čo láska je ,,nie. Nevedel by som to." Priznal ,, ale nikdy som nemiloval a ani som nad tou myšlienkou neuvažoval."
,,To príde. Neboj." Pousmiala som sa nad jeho priznaním.
,,Možno miloval tú druhú ženu, s ktorou mal dieťa." Napadlo ho.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Potomok🐍 [Dokončené]
ФанфикJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...