Mattheo počkal, kým zo mňa odíde všetok orgazmus a až potom vytiahol ruku z mojich teplákov. Pomaly si ľahol vedľa mňa a bozkával ma.Jemne a pomaly. Neboli to rovnaké bozky ako pred pár minútami. Bolo v nich čosi zvláštne ale v dobrom slova zmysle.
,,Mattheo-..." začala som.
Netušila som, či očakáva niečo viackrát chcela som sa to spýtať ale nenechal ma dopovedať.
,,Nečakám od teba niečo viac, Merrea." Usmial sa ,,nechcem od teba aby si sa mi tu hneď teraz celá oddala."
Jednu odpoveď na moju otázku som mala ale na tú druhú nie.
To, čo sa medzi nami deje, nie je nič priateľské.
Otázkou je, či to mieri do vzťahu alebo to je len malý úlet? Čo to vlastne preňho znamená?
Bohužiaľ, na túto otázku som odvahu nenašla.
Zostala som ležať a sledovala som jeho tvár. Mattheo si ľahol na moje prsia a uvoľnil sa. Pomaly dýchal a hladkal ma. Neodolala som a začala som sa mu hrať s vlasmi.,,Aká je tvoja obľúbená farba?" Spýtala som sa.
,,Prečo?" Nachvíľu ma prestal hľadkať.
,,Len tak. Chcem vedieť o tebe viac." Šepla som.
,,Čierna. Najradšej mám muklovskú pizzu a milujem piť džús. Pomarančový ale sto percentný. Najobľúbenejšie miesto mám-... ani neviem. Myslel som si, že to je jeden cintorín ale nie je." Zamyslel sa ,, to je jedno. A ešte vždy v zime chodievam do jednej útulnej muklovskej kaviarni, kde robia tú najlepšiu horúcu čokoládu. Niekedy ťa tam vezmem." Usmial sa ,,teraz ty."
Nečakala som, že mi toto všetko povie. Skôr som si myslela, že odpovede z neho budem musieť ťahať.
,,Tiež čierna. Niektoré veci v mojej rodine zostali. Ako napríklad obľúbená farba. Milujem hranolky a nugetky ale to už očividne vieš a moje obľúbené miesto je na Malfoy Manore v záhrade. Je tam veľa zelené a farebných kvetov. Je tam pokoj a dobre sa tam čítajú knihy." Pousmiala som sa.
Takúto konverzáciu sme viedli až do nejakej tretej rána. Stratili sme pojem o čase a bude to pravdepodobne ťažké vstávanie.
Ale nevadilo mi to.
Od tohto večera bol Mattheo ako vymenený. Každý večer mi chystal takéto prekvapenia a nevedela som som sa toho nabažiť.
Vedela som, že som doňho zamilovaná. Každá baba by bola, ak by pre ňu chlapec robil to, čo pre mňa Mattheo.
Všetko vyzeralo akoby sme spolu chodili. Na verejnosti sme to ale nedávali najavo bozkami alebo držaním sa za ruky ale zato sme chodili hocikam stále spolu. Smiali sme sa a rozprávali.
Tri týždne ubehli od tej noci a Mattheo ma uspokojoval takmer každý deň. Nikdy nechcel viac. Nechápem tomu. Jeho penis dával na javo to ako po mne túži a aj v Matteových dotykoch to bolo cítiť ale dokázal odolať.
Menšou novinkou bolo to, že sme zistili jednu vec a to takú, že obaja môžeme vkročiť do svojich izbe a to sme začali využívať v náš prospech. Pred pár dňami sme začali prespávať jeden u druhého.
Tento rok na Rokforte bol perfektný, až som sa niekde v kútiku duše bála, že sa v jedno ráno zobudím a všetko sa pokazí.
Ďalšou novinkou bol metlobalový turnaj o pohár. Zajtra prídu metlobaloví hráči z ostatních škôl a začne sa týždňový turnaj.
O čo lepšie, že práve kráčam na astronomickú vežu a neviem sa dočkať ďalšej spoločnej noci.
Všetko tu bolo prichystané a na stolčeku ma čakala termosky s vrelým čajom a opäť veľa jedla. Deky sme vymenili za paplóny, pretože už vonku bola dosť veľká zima a opäť sme miestnosť začarovali.
Ležali sme na gauči v objatí a sledovali hviezdu. Nerozumiem, prečo ju máme sledovať a o čom tento projekt je ale bolo mi to úplne jedno.
Okolo jednej hodiny ráno sa naše súhvezdie rozžiarilo a zmenilo sa na ohňostroj.
,,Máme to!!" Zvískla som a tešila sa.
,,Chvalabohu. Poďme do tepla, pretože dnes je extra zima." Dal mi bozk na čelo a postavili sme sa.
Mávnutím prútika sa celá miestnosť premiestnila do pôvodného stavu a všetko jedlo, vankúše a paplóny zmizli.
Prebehli sme do našej klubovni a zastavili uprostred ,,takže dnes ku mne alebo k tebe?" Zašepkal.
,,Poďme ku mne." Musela som sa usmiať a potiahla ho.
Bežali sme potichu do mojej izby skôr ako nás niekto uvidí a zamkli sme sa tam.
,,Úspešne sme dokončili úlohu." Usmial sa a vyzliekal.
,,Myslím, že sme boli druhí. Prvý bol Scorpius s Rose." Prezliekla som sa do svojho pyžama.
Nie, nehanbila som sa. Pred Mattheom som ležala nahá presne pred týždňom uňho v posteli a páčilo sa mi ako sa na mňa pozerá. Čakala som, kedy ma bude chcieť pomilovať.
Obaja sme si ľahli do postele a pritúlili sa. Mattheo ma k sebe vždy tisol, bozkával vo vlasoch a hľadil na nejakom kúsku tela. Pomaly sa nám zatvorili oči a obaja sme zaspali.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Potomok🐍 [Dokončené]
ФанфикJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...