29. Vysvetlenie a odpustenie

702 29 0
                                    


Merrea Malfoy

,,Prečo si mi povedal všetky tie veci?" Spýtala som sa.

,,Myslel som, že ťa tým ochránim." Odvetil a sadol si na posteľ.

,,Pred čím?" Zdvihla som obočie.

,,Vieš, že som nemal normálny život. Nemôžem ti povedať všetko. Hlavne nie teraz. Nechcem ťa stratiť a na úplnú pravdu nie si pripravená. Poviem ti, čo budem môcť ale nepýtaj sa viac." Spojil ruky a prešiel si nimi po tvári.

,,Všetci vedia, že Voldemortova dcéra niečo plánuje. Moja rodina žila v ústraní celé roky ale vždy boli priklonení k opačnej strane. Príchodom na Rokfort som akoby začal žiť nový a neznámi život. Ukázala si mi všetko, o čo som prichádzal. Ako som ti napísal, zachránila si ma." Hovoril.

Nerozumela som ničomu. Bol vychovavány ako smrťožrút? Kto je jeho rodina?

,,V tú noc, keď som od teba odišiel, sa mi niekto z mojej rodiny dostal do hlavy. Videl som ako teba a tvoju rodinu zabili pred mojimi očami zato, že som zmenil stranu. Nechcel som vás nijako ohroziť." Opäť sa postavil.

,,Tak prečo ma znovu motáš, Mattheo?" Spýtala som sa a otočila sa k nemu ,,čo sa zmenilo?"

,,Povedala si, že láska je najsilnejšie kúzlo. Verím, že teba a aj tvoju rodinu môžem ochrániť." Šepol.

,,Ale čo ak nie?" Pozerala som naňho.

,,Musíš mi veriť, Merrea. J-ja proste nedokážem bez teba byť. Chcem ťa obíjmať, bozkávať, držať, láskať a potrebujem aby som ťa mohol volať mojou. Ja-..." hlas sa mu zlomil a v očiach mal slzy ,,nikdy vo svojom mizernom živote som nebol šťastnejší ako s tebou. Dala si mi pocit obyčajnosti a jednoduchosti, lásky a ja som poprvýkrát cítil, ten hrejivý pocit na srdci. Pri tebe sa cítim ako doma. Si môj domov, Merrea."

,,Mattheo." Vzdychla som od údivu.

Mattheo ma chytil za obe ruky a kľakol si predomnou na obe kolená ,,dovoľ mi ťa milovať."

Z očí mi vyšli slzy pri pohľade na Matthea. V tvári mal zúfalstvo, smútok a strach.

Jeden pohľad na toho chlapca a neodolala som. Po jeho slovách som neváhala. Pobozkala som ho a Mattheo ihneď začal spolupracovať. Cítila som ako z neho opadol všetok strach. Postavil sa a zdvihol ma na ruky. Obtočila som nohy okolo jeho pásu a pevne sa k nemu pritisla. Šaty mi vyliezli nad zadok a Mattheove ruky sa ho ihneď dotýkali.

Bozky neprerušil ani jeden z nás. Oprel ma o stenu, ktorá bola vedľa okna a vrhol sa na môj krk. Chtíč vo mne stúpal čoraz viac, pretože Mattheove prirodzenie, som cítila cez oblečenie na svojej vagíne.

Bol to pud. Neviem, odkiaľ sa to vo mne vzalo. Jednoduchom som párkrát pohla s panvou.
Mattheo ma prestal bozkávať na krku a pozrel na mňa.

Preniesol ma na posteľ a položil. Chytil moje tanga a vyzliekol mi ich. Vskutku som sa tešila, že ma opäť spraví svojimi prstami ale chcela som viac. Chcela som aby ma pomiloval.

Mattheo na mňa pozrel a niečo si zamrmlal. Razom sa mi šaty roztrhli od výstrihu až po koniec a odhalili celé moje telo.

Prekvapene som pozrela na Matthea, držiac sa lakťami aby som naňho videla.

Mattheo ma prepaľoval očami. Kľakol si vedľa postele a zosunul ma nižšie. Bez slova sa ústami dotkol mojej slabiny a následne po nej prešiel jazykom.

Nahlas som vzdychla a vnútro mi horelo. Bola som prekvapená a vzrušená. Ľahla som si a pozerala do stropu.

Mattheo sa začal hrať s mojou slabinou. Používal jazyk na moje uspokojenie a nemôžem uveriť, že moje telo poznal takto dobre. Presne vedel aké tempo ma zvoliť na mojom klitorise. Ako ma pritlačiť a trieť jazyk po slabine.

A páčilo sa mi to.

Tak strašne sa mi to páčilo, že som zahodila všetky zábrany. Opäť som sa podoprela lakťami ale tentokrát som bola zvedavá a valcovala mnou nadržanosť.

Chcela som ho vidieť a pozerať sa mu do očí pri tom ako mi spôsobuje rozkoš. Lenže vidieť ho medzi mojimi nohami bol iný level vzrušenia. Sám si to užíval.

Mattheo sa oddelil od mojej slabiny a prešiel mi po nej s palcom. Vnoril do mňa jeden prst a so šibalským úsmevom sa opäť prisal na môj klitoris.

Vedel, čo robí a pokračoval v tom. Cítila som v palcoch na nohách pri hádzajúc orgazmus a potrebovala som ho zo seba dostať. Chytila som Mattheovi hlavu a tisla mu ju medzi nohy. Vzdychy a stony bolo určite počuť až na chodbu, pretože som sa nekontrolovala. Telo sa mi začalo samé hýbať a s obrovským stonom mnou prešla elektrina v podobe orgazmu.

Telom mi trhlo a oči sa mi samé zatvárali. Dýchanie som mal nepravideľné a cítila som sa oslabená.

Mattheo sa postavil so spokojným úsmevom na perách a prehrabol si vlasy.

,,Pomiluj ma, Mattheo." Pozrela som naňho.

Úsmev z tváre mu zmizol ,,naozaj?"

Prikývla som.

Pomocou bezprútikovej mágie som z neho strhla všetko oblečenie rovnako ako on zo mňa a zostal predomnou stáť nahý.

Potomok🐍 [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora