20. Rodičia

637 29 2
                                    


Tlak v mojom bruchu bol naozaj silný a sama som nevedela, čo robiť. Mala som chuť postaviť sa a utiecť pred ním ale na druhú stranu moja zvedavosť rástla. Bolo to ako mať na pravom ramene anjela a na ľavom diabla.

,,Robíš mi to naozaj ťažké." Odtiahol sa.

,,O čom to hovoríš?" Pozrela som naňho.

,,Mali by sme si ísť ľahnúť skôr ako z teba vyzlečiem všetky kusy oblečenia." Usmial sa.

Zosadla som z neho a postavila sa. Bola som v rozpakoch.

,,Tak poďme." Zamrmlala som a vykročila.

Prišli sme do klubovni a nikde nebolo nikoho. Určite boli všetci na párty. Prekvapivo ma Mattheo odviedol až ku dverám od mojej izby.

Otvorila som dvere na izbe a plánovala odísť s priateľskou rozlúčkou. Nechcela som mu dať opäť bozk aby si nemyslel, že to bude u mňa samozrejmosť. Že budem ako tie ostatné, čo si domýšľajú.

,,Tak dobrú noc." Usmiala som sa.

Mattheo na mňa pozeral svojim tajomným pohľadom ,,dobrú noc, Merrea." Oba kútiky sa mu zdvihli jemne žmurkol.

Zatvorila som dvere a zhlboka si vydýchla. Nemohla som si pomôcť ale usmievala som sa ako opitá. Zaspala o niekoľko minút, po tom, čo som ležala v posteli.

Na druhý deň ráno som sa obliekla a po rannej hygiene vyrazila na raňajky. Teda, až kým som pred klubovňou nezbadala niekoľko ľudí.

Môj otec a mama stáli predomnou. Chrbtom otočení bol Harry s Ginny a vedľa nich stál znudený James, Lily, Rose a Albus.

,,Čo tu robíte?" Zaklipkala som očami.

,,Merrea, zlatíčko!" Mama sa rozbehla ku mne a pevne ma objala ,,sme tak šťastní, že si v poriadku!"

,,Riaditeľka nám povedala, čo sa stalo." Podišiel otec a s objatím ma pobozkal na čelo.

Dvere z klubovne sa otvorili a zamnou zastavil Mattheo so Scorpiusom.

,,Oh nie!" Zamrmlal Scorpius.

Harry si obzrel Matthea a podišiel k nemu ,,ďakujeme, že si zachránil Merreu." Objal ho.

Bolo to prekvapujúce. Harry nikdy neobijmal cudzích ľudí. Skôr si držal odstup.

,,Áno, ďakujeme." Pripojil sa otec ,,ak by si tam vtedy nebol, nedopadlo by to dobre a naša Merrea by tu už nebola."

,,T-o j-je v poriad-ku." Zakoktal prekvapene Mattheo.

,,Nechajte ho." Pretočil očami James ,,chudák vás ani nepozná a vy ho tu obíjmate."

Pozrela som na Scorpiusa a ten ma našťastie pochopil.

,,Už ste boli za riaditeľkou?" Spýtal sa.

,,Ešte nie. Chceli sme vás najprv vidieť." Usmiala sa Ginny.

Hermiona a Ron sa rútili chodbou a ihneď objali Rose.

,,Riaditeľka nás čaká." Oznámil Ron.

Rodičia sa pobrali s tým, že sa ešte za nami zastavia a odišli.

,,Mám ho tu." Usmial sa James a spod habitu vytiahol skrčený plášť.

,,Kam idete?" Spýtal sa Mattheo.

,,Niečo sa deje." Povedal Albus.

,,Ako vieš?" Nechápal Mattheo.

,,Ak by sa nič nedialo, prišli by len Malfoyovci kvôli Merrey ale oni prišli všetci a išli k riaditeľke." Vysvetlila Rose.

,,Poď." James pozrel na Scorpiusa.

Scorpius podišiel k Jamesovi a prehodili cez seba neviditeľný plášť. Mattheo zostal šokovaný tým, čo videl.

,,Stretneme sa na astronomickej veži." Započula som bratov hlas.

Odišli sme smerom do veľkej sieni na raňajky. Viacmenej sme boli všetci ticho, pretože v každom z nás prevládala zvedavosť.

Prešli sme k nášmu stolu ale prekvapením bolo, keď si Mattheo sadol vedľa mňa a nie oproti.

,,Čo je s Freyou, nevieš?" Spýtal sa Albus.

,,Netuším. Dúfala som, že sa to dozviem ale neviem." Nešťastne som vzdychla.

,,Určite ju vzali do čarodejníckej nemocnice a tam ju vyliečia." Pousmial sa Mattheo.

Pousmiala som sa nad tým ako sa ma snažil rozveseliť.

,,A ako ste natom s tým projektom?" Spýtal sa Albus.

,,Úplne super." Začala som jesť svoje raňajky.

,,Našli sme včera miesto, takže teraz máme len sledovať každú noc, nie?" Pridal sa Mattheo.

,,To máte super. My sme s Adelene skúšali akési výpočty ale zatiaľ sa nám to nepodarilo. Ako ste nato prišli vy?" Zamýšľal sa Albus.

,,Rozhodli sme sa kašľať na výpočty a išli sa prejsť po hrade a napadlo nás, že skúsime astronomickú vežu." Usmiala som sa ,,a bola to ona."

,,Fakt?! Škoda. Tú som chcel s Adelene ja." Zasmial sa ,,sú tam pohodlné gauče, ktoré sa dajú roztiahnuť."

V hlave mi prebehla myšlienka ako na jednom z gaučov ležím spolu s Mattheom.

Pred nami zastavila učiteľka astronómie ,,och, slečna Malfoyová, pán Rinwald. Gratulujem. Našli ste svoje miesto, na ktorom budete tráviť každú noc, až do splnenia. Poďte somnou, dám vám list." Začala kráčať.

S Mattheom sme sa naraz postavili a začali kráčať.

,,Prídeme tam za vami." Mattheo šepol Albusovi a kráčali sme za profesorkou.

Vošli sme do triedy a o malú chvíľu z jedného šuflíku vytiahla lístok ,,toto kúzlo zablokuje vchod na astronomickú väzmi iným osobám, keď tam budete. Všetci vieme, že tam chodia páriky, pretože to je romantické miesto na škole a vy tam musíte byť sami."

,,Takže, keď tam prídeme, vezmeme prútiky vyslovíme zaklínadlo a to je všetko?" Prekvapene som na ňu pozrela.

Potomok🐍 [Dokončené]Onde histórias criam vida. Descubra agora