V rukách sme držali prútiky pripravení čarovať. Dvere sa otvorili a videli sme známe tváre.Naši rodičia.
S namiereným prútikom som spravila krok vpred ,,keď som bola malá, mala som najobľúbenejšiu hračku, slečnu Merloir. Čo s ňou Scorpius spravil?"
Chcela som vedieť, či to nie sú smrťožrúti, čo vypili všehodžús.
,,Bola to barbie baletka." Začala mama ,,Scorpius ju ostrihal na krátko a potom ju hodil do krbu. Povedal, že spáchala samovraždu."
,,V koľkých rokoch som si zlomil nohy a ako?" Pokračoval Scorpius otázkou na otca.
Mama vypúlila oči, pretože o tomto nevedela.
,,Keď si mal šesť rokov, pozeral si muklovskú rozprávku spiderman s tým, že si sa naňho začal hrať. Povedal si, že ak to dokáže mukel-..." začal otec ale Hermiona si odkašľala.
Otec ako pravý Malfoy pretočil očami ,,-človek bez schopností, tak to dokážeš aj ty a skočil si z poschodia namiesto toho aby si prešiel po schodoch."
Každý z rodičov musel odpovedať na otázku, ktorá im bola položená a až keď bola zodpovedaná posledná, všetci sme si vydýchli a zložili prútiky. Rodičia sa rozbehli našim smerom. Ihneď nás objali a nechceli pustiť.
,,Vďakabohu, že ste v poriadku." Vydýchol si Harry a začaroval úkryt.
,,Čo sa tam stalo?" Spýtal sa otec.
,,Delphini so smrťožrútmi zaútočili na Rokfort. Všetci ušli. Nemala záujem ísť po nich ale po nás. Išla priamo po nás." Povedala Rose.
,,Majú plášť." Ozval sa James.
,,Prečo?" Harry sa prekvapene pozrel.
,,Potrebuje všetky tri relikvie smrti aby mohli priviesť Voldemorta späť." Vyjadril sa Albus.
,,Takže bazový prútik a kameň oživenia." Povedal George Weasley.
,,Prútik som zlomil a hodil do rieky na Rokforte hneď po vojne. Môže byť kdekoľvek." Pokrútil hlavou Harry.
,,Kameň je dobre ukrytý. Nenájdu ho." Odvetil otec.
,,Plášť našli behom pár minút. Nikto nevedel kam ho ukrývame." Skočil do reči James ,,ak našli plášť, nájdu aj ostatné veci."
,,Stále nevieme, kto je jeho syn." Šepla Hermiona.
Mierne som sklonila hlavu a rozmýšľala, či zdrhnem niekam do izby alebo budem počúvať všetky obvinenia, ktoré budú hádzať na Matthea.
,,Merrea?" Počula som otca.
Jeho tón hlasu bol priamy. Vedela som, že čakal odpoveď, pretože ma poznal a poznal aj moju mimiku a rovnako aj pohyby. Vedel, že niečo tajím.
,,Viem, kto je Voldemortov syn ALE je na našej strane, takže si nechajte obvinenia pre seba, pretože on Delphini nepomáha." Povedala som hrdo a rozhodne.
,,Kto to je?" Spýtal sa otec.
,,Mattheo." Odpovedala som.
,,Ten, čo ti zachránil život?" Zhíkol Harry.
,,Áno." Prikývla som ,,presne ten, ktorého ste obíjmali."
,,Zachránil nám život znovu. Všetkým." Pridal sa Scorpius ,,zaviedol nás do bezpečia a odlákal Delphini preč aby sme mali čas dostať sa z Rokfortu."
,,Prečo by to robil? Prečo by zradil svoju krv?! Je to nonsens. Možno len donášal." Nechápala Hermiona.
Lily do mňa drgla aby som to povedala. Škaredo som sa zamračila, pretože nechcela som im takto povedať, že milujem Voldemortovho syna, že je láskou môjho života a že podľa veštby si ho mám vziať a mať s ním deti.
Bolo jasné, že otec dostane infarkt. Zistí, že jeho princezná ma prvého chlapca a je to syn ich dávneho nepriateľa. Ak sa opýta na sex, tak ho už nikto neoživí.
Presne som si vedela predstaviť ten kyslý výraz v jeho tvári. Známy výraz Draca Malfoya.
,,Mali by sme si oddýchnuť. Všetci sme veľmi unavení a v týchto šatách mi nie je najpríjemnejšie." Otočila som sa, čo bola chyba.
Vlasy vzadu na pleci a krku mi odkryli cucfleky od Matthea. Miloval to. Bolo to také poznačenie, že patrím jemu.
,,Preboha!! Kto ťa bil?!" Zhíkol otec.
Scorpius vyvalil oči a James sa vyškieral. Mama sa pozrela na moje telo a zasmiala sa ,,hádam nie si taký naivný, Draco."
,,Merrea Malfoyová!!" Skríkol.
,,Nemyslím si, že je toto najvhodnejší-..." Scorpius začal odbáčať od témy.
,,Kto ti ich spravil?!" Zhíkol otec ,,ty predsa nemáš chlapca a navyše si ešte malá!"
,,Ale Draco. Moc by som to neriešil. Podľa veštby budú ma dve deti." James priložil ďalšiu vetu do ohňa.
,,Je toho na mňa moc." Otec sa chytil za hlavu a pozrel na mamu.
Popravde, prešla ma chuť utekať od tejto témy. Ak je pravda, že s Mattheom môžem mať krásnu budúcnosť, nebudem predtým utekať.
,,Chodím s Mattheom, stačí?" Povedala som hrdo.
Na chodbe nastalo ticho ,,s tým Mattheom?" Zašepkal otec.
,,Áno, s Voldemortovým synom." Mierne som namyslene zdvihla nos.
,,Ale-..." otec stíchol.
Videla som jeho zamyslený bezradný výraz.
,,Je mi jedno, čo si o tom myslíte. Mattheo je na našej strane. Miluje ma a pomôže nám." Vravela som bez najmenšej pochybnosti.
,,Naozaj mu veríš?" Spýtala sa mama.
,,Áno, verím. Viac ako kedykoľvek." Prikývla som.
Otec na mňa pozeral s nečitateľným pohľadom a napokon prikývol ,,ak mu veríš ty, verím ju aj ja." Pousmial sa.
Moja mama sa usmiala a objala ho.
,,Myslím, že mu veríme všetci tu. Zachránil vás a Merreu dokonca dvakrát." Usmial sa Harry a vyzliekol si kabát.
BẠN ĐANG ĐỌC
Potomok🐍 [Dokončené]
FanfictionJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...