2. Zoznámenie

726 32 0
                                    


Na druhý deň ráno som vyskočila z postele, vyrovnala si vlasy a obliekla si úzke rifle, biele tielko a dlhý štrikovaný sveter. Pozrela som na hodiny, vzala si do ruky knihu a do druhej kufor.

So Scorpiusom sme sa rozlúčili s rodičmi a premiestnili sa na železničnú stanicu. Naši nás nechodili odprevádzať, pretože skrz Scorpiusa, bývali na Rokforte v riaditeľni viac ako doma.

Prešli sme stenou a objavili sa pri Rokfortskom exprese. Bolo tu veľa ľudí a všetci študenti sa lúčili so svojimi rodinami.

,,Ideme za Jamesom?" Spýtal sa Scorpius.

,,Choď." Usmiala som sa ,,ja idem do vlaku. Mala by tam niekde čakať Freya."

Freya Parkinson, bola jediná so slizolinu, s ktorou som sa rozprávala. Samozrejme, že som mohla mať viac kamarátok ale väčšina báb sa snažilo cezomňa, Lily a Rose dostať k našim bratom do postele.

Spravila som tri kroky k vlaku a videla Albusa. Adelene sa postavila zaňho a vyskočila. Albus bol prekvapený a netešil sa, kým ju nezacítil a neuvidel. Úsmev na jeho tvári bol úprimný a šťastný.

A úsmevom sa prešla cez niekoľko vagónov, až som vošla do roho správneho. Freya sedela so slúchadlami v ušiach.

Objali sme sa ,,kde sú ostatné baby?"

,,Ešte sa lúčia." Posadila som sa oproti nej a oprela sa.

Otvorila som knihu a začítala sa. Pár minút potom sa vo dverách objavila Rose, Lily a Adelene.

,,Dajte mi na ňu pozor." Zakričal Albus.

,,Bude sedieť vo vlaku, braček. Nič sa jej nestane." Zasmial sa James.

,,No tak poďte. Už chcem sedieť v kupéčku." Zamrmlal Scorpius.

Nenávidel pomalé kráčanie po kupéčkach, keď aj pred ním aj za ním boli ľudia a tlačili sa.

Lily pretočila očami a zatvorila dvere.

,,Dúfam, že tento rok bude náš, baby!! Potrebujeme chlapcov." Začala Freya.

,,Ja hlavne potrebujem u Slughorna jednotku." Pozrela Rose.

,,Tento rok by sme mali robiť s elixírom lásky nie?" Zamýšľala sa Freya.

,,Ani nato nemysli, Freya. Jediný moment, kedy ten elixír uvidíš, bude na hodine a Slughorn ti dovolí ovoňať ho." Zasmiala som sa.

,,Noačo." Zamračila sa.

Keď už bolo vidieť, že sa blížime ku konečnej zastávke, všetky sme sa obliekli do svojich hábitov.

Ja a Freya sme mali slizolinský, Rose s Lily chrabromilský a Adelene ešte žiadny.

Kúsok od zastávky nás čakali koče, na ktorých sme sa previezli, až ku hradu. Adelene odišla do kancelárie riaditeľky, pretože do školy prišlo spolu s ňou ešte pár študentov. Tam triediaci klubom rozhodne, do akej fakulty patria a potom sa začne uvítanie prvákov, ich triedenie a následná večera.

Usadila som sa vedľa Freyy a oproti mne sa posadil Scorpius s Albusom.

,,Máme nového parťáka." Usmial sa Scorpius.

,,Koho?" Spýtala som sa.

Nebolo to zvykom, žeby si chalani pustili niekoho meszi seba. Skôr svoj kruh držali zatvorený.

,,Volá sa Mattheo. Našli sme ho v jednom kupéčku. Je tu nový." Povedal Albus.

,,Kam myslíte, že ho zaradia?" Spýtala som sa.

,,Jednoznačne Slizolin." Odvetil Scorpius.

,,Áno. Určite. Je taký temnejší a strašideľný. Pochopíš, keď príde." Pridal sa Albus.

Veľké dvere sa otvorili a dnu vstúpila riaditeľka Minerva McGonagall a za ňou päť študentov. Najprv mi oči spadli na Adelene. Mala na sebe žltý hábit. Bifľomor.

A potom som zbadala chlapca, ktorého som v momente spoznala. Jeho slizolinský habit vôbec nebol upravený ako u ostatních chlapcov. Prvé dva gombíky z hora mal rozopnuté. Zelenú kravatu mal okolo krku ale úplne uvoľnenú a rukávy vyhrnuté.

V momente ako pozrel našim smerom a jeho oči zastavili na mne, spoznala som ho.

Jedno oko čierne a druhé biele. Je to on. Chlapec zo včera.

,,Mattheooo!!!" Skríkol Scorp a vyskočil spolu s Albusom.

,,Vraveli sme to!!" Zakričal Albus ,,poď sadaj."

Takže sa volá Mattheo. Bol zvláštny a naozaj ma zaujíma ako je možné, že sa skamarátili tak rýchlo. Lenže, keď som sa obzrela, videla som ako ho každá baba v miestnosti sleduje.

Mattheo sa posadil medzi Scorpiusa a Albusa. Freya nestrácala čas a vyskočila na nohy.

,,Som Freya." Povedal piskľavým hlasom.

Mattheo sa rozprával so Scorpiusom a absolútne si ju nevšímal. Albus doňho drgol a niečo zašepkal. Razom Mattheo pozrel na Freyu a postavil sa.

,,Mattheo." Jeho očný kontakt s Freyou trval asi sekundu.

,,Tamto je moja sestra." Scorpius ukázal na mňa ,,Merrea."

Mierne som zazrela na Scorpiusa a postavila sa. Mattheova ruka smerovala smerom ku mne a keď sme sa dotkli, zostala som prekvapená. Jeho ruka bola mužná ale jemná.

,,Ahoj." Jemne zdvihol pravý kútik na ústach ale ten, kto ho nesledoval, si to nemohol všimnúť.

Náš očný kontakt trval dlhšie ale rozhodla som sa ho prerušiť a sadla som si. Namiesto toho som sa rozhodla otvoriť rozčítanú knihu a snažila sa naňho nepozerať.

Začalo sa triedenie prvákov ale nejak som tomu nevenovala pozornosť, až kým mi na stole nezhorela na popol.

V mojich očiach sa rozhorel hnev a pohľad spadol na McGonagalovú.

,,Už minule som vás varovala, slečna Malfoyová." Povedala prísne.

Pretočila som očami a začala nervózne klopkať po popole, ktorý zostal po mojej knihe

Potomok🐍 [Dokončené]Where stories live. Discover now