,,Dnes večer o desiatej ťa budem čakať na záchodoch s umrnčanou Myrtou." Palcom mi pohľadil líce a otvoril obraz.Nechal ma tam samú a odišiel. Uprimne, stála som tam asi ešte pol hodinu a predýchavala situáciu.
Utekala som pred kamarátkou kvôli chlapcovi. Cítila som sa zle, že som to spravila ale Freyu som tento rok nespoznávala. Začínala ním byť naozaj posadnutá.
Pomaly som vyšla z obrazu a odišla niekam, kde budem mať pokoj. Plánovala som ísť do knižnice ale stretla som Rose a Lily.
,,Čo robíš pri Chrabromilskej klubovni?" Spýtala sa Rose.
Zišla som po schodoch a zastavila pri nich ,,Schovávali sme sa pred-.." odmlčala som sa a poobzerala sa naokolo ,,Freyou."
,,S kým?" Vyzvedala Lily.
,,S Mattheom." Šepla som.
,,Uuuu." Zaškerila sa Lily.
,,Chcem sa s vami porozprávať." Zamrmlala som s menšou neistotou.
,,Tak poďme na astronomickú vežu." Mykla hlavou Rose.
Všetky tri sme kráčali hore a keď sme prišli, posadali sme si na gauče.
,,Freya sa chová divne. Prenasleduje Matthea a dokonca nás naháňala po celom hrade ako posadnutá. Nahovára si veci ako ju chce a tak." Rozprávala som ,,nie je to zdravé. Myslím, že v tom niečo bude."
,,Máš pravdu. Myslím, že by si to mala povedať McGonagallovej. Predsa len, nech jej zistia čo najskôr, čo sa deje." Povedala Rose.
,,Asi máte pravdu. Len si nie som istá, či je správne aby som to riešila ja." Rozmýšľala som.
,,Myslím, že ako jej kamarátka a spolubývajúca ju poznáš najlepšie." Usmiala sa Lily ,,bude pochopiteľné, prečo to hovoríš ty."
,,Kde ste sa schovávali?"spýtala sa Rose.
Prekvapene som na ňu pozrela ,,na šiestom za jedným obrazom."
Myšlienky sa mi vrátili na ten moment na šiestom poschodí.
,,Podľa toho ako rýchlo sa stratila v myšlienkach, to tipujem na obraz prvej pomoci." Rehotala sa Lily.
,,Myslíš?" Zaškerila sa Rose.
,,Jasné. Pozri aká je červená." Rehotala sa.
,,Merrea?" Ohlásila ma Rose.
Vytrhla ma z myšlienok ,,no?"
,,Bol to obraz prvej pomoci, však?" Usmievala sa.
,,Áno." Prikývla som.
,,Lezie to z teba ako z chlpatej deky, tak to už vyklop!" Usmiala sa Lily.
Nemalo cenu tajiť moje pocity a to, čo sa udialo za spoledné dni. Povedala som im všetko do detailov a boli zaskočené.
,,Akože je pravda, že Mattheo neprejavil záujem o žiadnu ženu. Vravel mi to Scorpius." Šepla Rose.
,,Mali by sme ísť na zápas metlobalu. Dnes hrá Slizolin proti Bystrohlavu." Postavila sa Lily.
Nerozumela som ,,chcela som si pospať a dať si vaňu."
,,No to nie, moja zlatá. Chcem vidieť ako sa Mattheo na teba pozerá." Zamietla to.
,,Veď som vám to povedala." Zamračila som sa.
,,Chceme to vidieť. Na hodine, keď sme voňali elixír lásky, medzi vami to aj na diaľku iskrilo. To nešlo nevidieť." Pridala sa Rose.
,,Bude to trápne. Nie." Postavila som sa pripravená odísť ale v tom som započula ako po schodoch niekto kráča.
Zrazu som zbadala štyri hlavy.
,,Čo tu robíte?" Usmial sa Fred.
,,Skrývame sa." Zazubila sa Lily.
,,Pred kým ?" Spýtal sa Scorpius a išiel si sadnúť.
,,Neskrývame." Zamračil sa Rose ,,jednoducho sme riešili Freyu. Jej chovanie nie je zdravé a hovorili sme Merrei aby išla za riaditeľkou."
Mattheo sa pozrel na mňa a celú si ma premeral ,,to znie ako dobrý nápad. Pôjdem s tebou." Navrhol.
,,Choďte teraz. Nepotrebujem aby na metlobale naháňala na metle Matthea." Pretočil očami Scorpius.
,,Síce, bola by to zábava." Zaškeril sa James.
Pretočila som očami ,,úplne by som ti dopriala s ňou byť v jednej miestnosti."
Začala som kráčať ku schodom a Mattheo v tesnej blízkosti kráčal zamnou. Cítila som na sebe vysmiate pohľady oboch báb.
,,Prídeš na zápas?" Spýtal sa na chodbe.
,,Možno. Ešte som sa nerozhodla." Pousmiala som sa.
Zastavili sme pred riaditeľňou a zaklopali.
,,Ďalej." Započuli sme a dvere sa otvorili.
,,Deje sa niečo?" Spýtala sa, keď nás zbadala.
,,Pani riaditeľka, myslíme si, že sa niečo deje s Freyou. Ona je chorobne posadnutá Mattheom." Začala som.
,,Merrea má pravdu. Dnes nás nahaňala po celej škole. Nemám z nej dobrý pocit. Neprejavujem o ňu žiadny záujem. Len ju pozdravím a ona je vkuse za mojim chrbtom." Pridal sa Mattheo.
,,Pozriem sa na to. Ďakujem, že ste mi o tom povedali." Usmiala sa.
Odišli sme do klubovni a obaja sme odišli do vlastných izieb. Ľahla som si na posteľ s myšlienkou si pospať. Pomaly sa mi zatvorili oči a zaspala som.
Po tridsiatich minútach spánku ma niečo, teda niekto, vyrušil.
Dvere na izbe sa rozleteli a buchli do steny. Pozrela som sa tým smerom a videla Freyu.
,,Ukradla si mi ho?!" Zavrčala.
,,O čom to hovoríš?" Zamrmlala som.
,,Mattheo je môj. Chápeš?!" Kráčala ku mne ,,nedovolím aby si mi ho prebrala." Videla som ako v ruke držala prútik.
,,Freya, prestaň." Zamračila som sa.
,,Mala si byť dobrá kamarátka ale pravdou je, že ako kamoška nestojíš za nič." Povedala nenávistným tónom.
ESTÁS LEYENDO
Potomok🐍 [Dokončené]
FanficJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...