,,Neviem. Netuším." Pokrútila som s hlavou ,,nepoznám tú ženu a ani jej dieťa. Ale ak by som bola na mieste Voldmorta a zamilovala by som sa, nešla by som do vojny s tým, zme chcem vládnuť ale stiahla sa do ústrania. Prežila krásny život vedľa toho, koho milujem." Pousmiala som sa.Matteo sa stratil vo vlastných myšlienkach a bolo zaujimavé vidieť jeho zamyslenú tvár.
Rozhovor s ním bol príjemný a uvoľnený. Aj keď téma nebola najkrajšia, konečne Matteo komunikoval inak ako doteraz.
,,A aký máš nato pohľad ty?" Spýtala som sa.
Popravde ma zaujímal jeho pohľad na túto tému. Bolo vidieť, že ho to fascinuje alebo aspoň zaujíma. Neviem posúdiť, prečo. Nepoznala som Matthea takmer vôbec.
,,Ja?" Prekvapene na mňa pozrel.
,,Áno." Prikývla som.
Odložila som knihu a otočila som sa naňho. Zvedavosť vo mne narastala.
,,Neviem aký pohľad nato mám mať, Merrea. Donedávna som netušil nič z toho, čo si mi teraz povedala. Nevedel som, čo napáchal. Bolo mi len povedané, že Harry Pottera zabil Voldemorta." Vzdychol ,,rád by som sa o všetkom dozvedel. Je to zaujímavé."
,,Môžem ti o tom porozprávať a môžem ti to aj ukázať." Šepla som.
,,Ako?" Prekvapene sa spýtal.
,,Uvidíš." Usmiala som sa ,,ale nepôjde to dnes. Musíme ísť cez víkend, keď učitelia nie sú takí ostražití."
,,Ísť kam?" Nerozumel.
,,Na jedno tajné miesto." Odvetila som ,,ale teraz by sme mali nájsť konečne niečo o našom súhvezdí." Usmiala som sa.
,,Dobre." Zoskočil z okna predomnňa ,,sme tu už dlhé hodiny. Nikde nie je ani zmienka."
,,Možno len zle hľadáme." Zamrmlala som a zvrtla sa ku stolu.
Začala som listovať jednu knihu. Bola som taká zamyslená, že som bola neopatrná a porezala sa o kraj papiera.
Sykla som od bolesti a fňukla.
,,Čo sa deje?" Priskočil Mattheo a pozrel na mňa.
Zbadal krv na mojom palci a automaticky vzal ruku do svojej. Z vrecka vytiahol kapesník a krv mi utrel.
Bola to maličkosť a drobnosť ale takúto pomoc som nečakala. Nikdy mi nikto nepomohol pri porezaní papierom alebo nožom, keď som krájala.
Mattheo sa mi zahľadel do očí a hypnotizovali ma. Nemohla som si pomôcť ale túžila som po tom aby ma pobozkal.
Sama som nerozumela, čo sa to somnou deje. Nikdy ma žiaden chlap nepriťahoval takto ako Mattheo. Nikdy som nechcela vedieť, čo sa nachádza pod oblečením chlapca. Nikdy som nerozmýšľala ako chutia jeho bozky a ako vonia jeho telo.
Ale to sa zmenilo, keď do našej školy prišiel Mattheo. Ten chlapec vo mne vyvoláva pocity, ktoré sú pre mňa nové a nepoznané.
Mám nutkanie odhaliť viac. Chcela by som o ňom vedieť úplne všetko.
Jediné intímne veci som čítala v muklovských knihách ale teraz mám chuť zažiť to.
Svetlá nad nami zablikali a v uličke oproti nám sme počuli šuchot. Jedna z kníh na hornej poličke sa mrvila až spadla na zem a otvorila sa takmer v strede.
Mattheo tam pomaly šiel a nad knihou sa obzrel okolo seba a pozrel dolu.
,,Čo tam je?" Spýtala som sa.
Kvokol si ku knihu a vzal ju do rúk ,,je to to, čo dlhé hodiny hľadáme." Otočil sa na mňa s menším šťastím v očiach.
Nadskočila som od radosti a pribehla k nemu. Dal ju o niečo nižšie aby som videla a obaja sme čítali.
********
Had/SerpensHad je jedno z 88 súhvezdí modernej astronómie, ako aj jedným zo 48 súhvezdí zavedených Ptolemaiom. Medzi modernými súhvezdiami je jedinečné tým, že sa rozdeľuje na 2 časti, Hlava hada a Chvost hada. Medzi týmito dvoma súhvezdiami leží súhvezdie Hadonos, človek držiaci hada.
Legenda
Had, znak opatrnosti a múdrosti, bol podľa legendy pomocníkom lekára Asklépia, ktorý sa tiež dostal na oblohu ako Hadonos. Had mu pomáhal hľadať v lese liečivé byliny a korienky. Preto býval Aeskulap zobrazovaný s palicou, po ktorej sa vinie had. Je to symbol neustále sa ohrozujúceho života. S týmto obrázkom sa ešte môžeme stretnúť v mnohých starých lekárňach, v starých lekárskych knihách a aj v znaku dnešných lekárov. Podľa trochu inej legendy Hadonos s Hadom bojoval a roztrhol ho na dve časti – na Hlavu Hada a Chvost Hada.Poloha
Nachádza sa nad ekliptikou po oboch stranách Hadonosa. Hoci nájsť Hadonosa je pomerne komplikované, s Hadom je to o niečo jednoduchšie. Hlava Hada sa totiž dvíha priamo pod výrazným obrazcom Severnej koruny, východne od Pastiera.**********
,,Nevedeli to napísať zložitejšie?" Zafrflal.
,,Aspoň sme sa niečo dozvedeli." Usmiala som sa.
,,Áno, to je pravda." Pousmial sa ,,ideme sa najesť? Už som aj tak hladný a neviem rozmýšľať."
,,Môžeme." Prikývla som.
Išla som upratať knihy, ktoré sme nechali na stole ale len čo som sa otočila, počula som lusknutie a začali sa vznášať. Každá kniha našla svoje miesto.
Otočila som sa na Matthea ,,mala by si viacej čarovať. Ušetrí to veľké množstvo času." Zasmial a rukou naznačil aby som išla prvá.
Jeho gentlemenské chovanie ma zaskočilo a bolo to ďalšie pozitívum, ktoré mal.
ESTÁS LEYENDO
Potomok🐍 [Dokončené]
FanficJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...