V knižnici som strávila niekoľko hodín ale bolo to ťažšie ako som si myslela. Všade sa písalo o súhvezdiach všeobecne. Žiadna indícia, kde by mohlo byť miesto alebo niečo o tom súhvezdí.Podarilo sa mi tam zaspať. Nikdy predtým som v knižnici nespala ale dnes som potiahla až do zotmenia. Keď som sa zobudila, všade tma. Pozrela som von oknom, tma.
Porozhliadla som sa po knižnici, tma.Pomaly som sa postavila a vzala prútik. Vyslovila som zaklínadlo aby z prútiku vyžarovalo svetlo a odišla som z knižnice preč.
V hrade prevládalo ticho. Všade tma a dokonca už aj duchovia v obrazoch spali. Prespala som večeru, takže budem mať až ráno raňajky.
Vošla som do žalárov a prešla do klubovni.
,,Merrea, kde si bola?" Započula som svojho brata.
Ocitla som sa v Scorpiusovom objatí a trochu šokovaná.
,,Zaspala som v knižnici na stole." Objatie som mu opätovala.
,,Zaspala?" Zasmial sa Scorpius.
,,Áno. Zisťovanie o tom súhvezdí je ťažšie ako som si myslela." Pousmiala som sa.
,,Prečítaj si poriadne tú radu, ktorú máš napísanú na papieri. Sama nič nenájdeš. Spolupráca je dôležitá." Zašepkal.
,,Krása." Zamrmlala som ironicky.
,,S Rose sme už zistili všetko o našom súhvezdí a zajtra pôjdeme hľadať miesto." Usmial sa.
,,Takže vám to s Rose spolu ide." Poznamenala som.
Aj cez to slabé svetlo som videla ako sa Scorp začervenal.
,,Myslel som si, že bude nedostupná. Predsa sa somnou rozprávala minimálne. Rose je tichá a vždy aj bola ale teraz sa mi zdala taká otvorenejšia." Vysvetľoval.
,,Už si spravil prvý krok?" Podpichla som ho.
,,Ešte nie. Nemôžem na ňu vybafnúť. Veď predsa dnešok bol pre všetkých hrozný. Nechápem ako to mohli učitelia spraviť." Zamrmlal.
,,Dobre vieš, že Rose si ťa nevšimne pokiaľ neuvidí úprimnú snahu. Ak budeš pri iných babách ako to zvykneš robiť, tento projekt pochová akúkoľvek šancu byť spolu." Usmiala som sa.
,,Ja viem. Ak si si nevšimla, tento školský rok sa babám vyhýbame. Nie len ja ale aj Albus a James." Žmurkol ,,choď si oddýchnuť."
Chcela som sa spýtať, či vie niečo nové ohľadom Matthea. Či nevie, prečo tak reagoval ale nutkanie som potlačila a tvárila sa, že nič.
,,Máš pravdu. Idem." Naposledy som ho objala ,,dobrú noc, Scorp."
Vošla som do klubovne a videla Matthea sedieť pri krbe na gauči. Rozmýšľala som, či sa ho mám niečo spýtať.
Musela som. Nedalo mi to.
,,Mattheo?" Spravila som krok ku gauču.
Len čo sa otočil a zbadal ma, odišiel do svojej izby. Znovu ma odignoroval. Je to kvôli tomu, čo som cítila v elixíry alebo prečo? Potrebujem spraviť ten projekt kvôli sebe a nie kvôli nemu. Nechcem prepadnúť.
Potichu som odišla do izby a myslela len na teplú sprchu a posteľ. Toto čo robil, bolo ubíjajúce. Mohol mi povedať na rovinu ak nemá záujem. Veď predsa som sa ani len nepokúsila oňho prejaviť záujem.
Zaspala som.
Ráno som vstala a deň sa začal rovnako ako vždy. Umytá a oblečená som prešla do veľkej sieni. Len čo som vošla do miestnosti, čierno biele oči sa na mňa pozreli a postavil sa. V ruke držal misku s malinami a kráčal oproti mne. Lenže už viac na mňa nepozeral. Nechcel sa pozerať. Prešiel okolo mňa akoby som bola vzduch a už ho nebolo.
Sadla som si za stôl a raňajkovala.
Dnešné hodiny neboli nijak zaujímavé, takže som sa tešila na koniec vyučovania.
Prvá hodina obrany proti čiernej mágii nebola ničím zvláštna. Druhou hodinou bola staroslivosť o zázračné tvory, nasledovali dejiny mágie a posledná hodina bola spojená astronómia so siedmakmi.
Na prestávke pred hodinou sa začala rozoberať téma Voldemort.
,,Ak by tu bol Voldemort, polovica z vás by tu nebola." Zahlásil Freyin brat Marco.
,,Zase z teba hovoril čistokrvný, však?" Pretočil očami James.
,,Ja sa len čudujem, že nevyhral. To je celé. Moc nato mal." Mykol Marco pleciami.
,,V tejto téme by si mal držať hubu." Vložil sa dotoho Scorp.
,,Prečo by mal?" Spýtala sa jeho frajerka Relia ,,ty by si mal vedieť lepšie. Tvoja rodina patrí k smrťožrútom."
,,Sklapni, Freeldová!" Postavila sa Lily.
,,Všetci tu vedia, že Voldemort bol zlý. Nechajme minulosť minulosťou." Ozval sa Albus.
,,Keď ste takí múdri, prečo nevyhral?" Spýtal sa Marco.
Odtrhla som oči z knihy a silno ju zatvorila. Postavila som sa a otočila sa k Marcovi.
,,Pretože ho pohltila túžba po moci. Nemal nikoho, kto by ho držal pri zemi. Nepoznal lásku a človek bez lásky je ako kniha bez obalu. Bol vychovávaný v detskom domove, kde ho bili. Nikto mu neukázal krásu života. Ak by ju poznal, nemuselo by to dopadnúť takto. Tom Riddle bol zlý, pretože ho to naučili. Nie preto, že chcel." Odpovedala som mu a každý v triede stíchol.
Nemohla som si nevšimnúť, že vo dverách stál Mattheo a sledoval situáciu v triede.
STAI LEGGENDO
Potomok🐍 [Dokončené]
FanfictionJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...