38. Záškodnícka mapa

511 26 1
                                    


,,Prútik je niekde na Rokforte. Čierna mágia ho Delphini ukázala ale neukázala presnú pozíciu." Vrátil sa Mattheo.

,,Čo tu robíš?" Spýtala som sa prekvapene.

Na jednu stranu ma mrzelo, že sa vrátil, pretože znovu musí riešiť jeho sestru ale na druhú som bola rada, pretože on nám vedel pomôcť najviac.

,,Toto je dôležitejšie." Usmial sa a otočil sa na Harryho a môjho otca ,,preto sa Delphini usadila na Rokforte."

,,Vieš, kde je ten prútik?" Spýtala sa Hermiona.

,,Nie." Sklonil hlavu.

,,Ako ho chce oživiť?" Spýtala sa Ginny.

,,Je to taký ritual, ktorý našla v nejakých starých knihách. Dary smrti musí vložiť do čarodejníckeho kruhu a poliať ich krvou otca. Následne ich poleje so svojou krvou a vznikne puto. Delphini začne čerpať silu z tých relikvii a rovnako tak aj Voldemortova krv. Keď budú mať dostatočnú silu, Voldemoet sa začne zhmotňovať z krvi a z darov. Tie by podľa knihy mali zmiznúť a z nich sa stvorí telo, rozum a koža. Potom už bude neskoro. Stane sa pánom smrti a navyše bude mocnejší a neporaziteľný. Rovnako tak aj Delphini." Rozprával Mattheo.

,,A akú úlohu si v tom mal hrať ty?" Spýtal sa môj otec.

,,V tom rituáli žiadnu. Ja som mal ísť na Rokfort hľadať dary smrti a zisťovať informácie o vás." Vzdychol.

,,Povedal si jej niečo?" Spýtala sa moja mama.

,,Nie. V prvý deň vo veľkej sieni som sa zapozeral do jedného dievčaťa a vedel som, že to nedokážem. Svoju sestru som nikdy nekontaktoval od príchodu na Rokfort. Prvýkrát som a ňou hovoril, keď zaútočili na Rokfort v tajomnej komnate." Odvetil.

Objala som ho.

,,Musíme nájsť spôsob, ako zistiť, kde je ten prútik. Lenže Netušíme koľko ich ani na Rokforte je." Šepol Ron.

Stuhla som. Niečo mi napadlo.

,,Mapa!" Zhíkla som a rozbehla sa na poschodie ,,James! James!"

Vletela som do jeho izby a chalani na mňa zostali prekvapene pozerať ,,čo sa deje?"

,,Máš tu mapu?" Spýtala som sa.

,,Akú?" Fred zdvihol obočie.

,,Záškodnícku mapu." Odvetila som.

,,Áno. Mapu som mám vo vačku cez ples." Prikývol James a vytiahol ju z jedného šuflíku.

Kývla som s rukou aby ma nasledoval a bežala som späť. Prišli sme dolu a James rovno zamnou. Rozprestrel mapu na jedálenskom stole vystrel prútik. Mattheo sa postavil za mňa a sledoval, čo sa bude diať.

,,Slávnostne prisahám, že nič dobrého za lubom nemám." Povedal James a na mape sa začal objavovať Rokfort a mená.

,,Čo to je?" Šepol Mattheo.

,,Mapa, na ktorej uvidíme, kto sa kde nachádza." Odpovedal Harry.

,,Tu je Delphini." Môj otec ukázal na kanceláriu McGonagallovej.

Oči mi spadli na všetky mená a bohužiaľ, videla som tam aj Freyu.

,,Freya?" Mama pozrela presne tam, kde ja.

,,Áno. Delphini si z nej spravila svoju hračku. Freya spraví všetko, len aby moja sestra bola spokojná. Myslí si, že len tak dosiahne to, že sa stane váženým členom mojej nepodarenej rodiny. To, že na Rokforte chcela mňa, bol čisto elixír lásky ale v skutočnosti, sa jej páči jeden smrťožrút." Odvetil.

Bola som celkom šokovaná.

,,Myslím, že som Freyu nikdy nepoznala." Povedala som smutne.

,,Sám tomu nechápem. Pansy a Marco sa skrývajú rovnako. Nie sú na strane Voldemorta. Prečo teda Freya áno?" Rozmýšľal otec.

,,Je dosť neskoro. Mali by sme si oddýchnuť." Vystrel sa Harry ,,ráno budeme múdrejší."

Pomaly sa všetci pobrali do izieb. Pri schodoch zastavil otec s mamou a tá doňho drgla lakťom.

,,Izbu máte úplne hore, posledné dvere na pravo." Vzdychol ,, len prosím žiadne vnúčatá, kým nedokončíte školu, pretože za prvé som príliš mladý a za druhé, už by som určite zinfarktoval." Odkašľal si a obaja odišli.

Pri jedálenskom stole sme zostali s Mattheom sami. Nevedel spustiť mapu z očí. Bol tým zaujatý.

,,Ako to, že mňa ste nikdy na mape nevideli?" Spýtal sa.

,,James, Albus a Lily mapu používali minimálne, pretože McGonagallová im bola na stope. Raz im ju skoro objavila, vieš?" Pousmiala som sa ,,preto ju používali len v stave najväčšej núdze, čo tento rok ešte nebola." Vysvetlila som.

,,Dáva to zmysel." Rozmýšľal.

,,Poďme si ľahnút." Preplietla som si prsty s tými jeho a vytasila prútik.

,,Darebáctvo sa podarilo." Zašepkala som a mapa zmizla.

Zostala čistá a zabalila som ju. Mapu som vrátila Jamesovi do izby a pomaly viedla Matthea ku schodom o poschodie vyššie. Zastavila som a Mattheo zamnou. Pobozkala som ho jemne a milujúco. Bola som šťastná aj napriek okolnostiam.

,,Milujem ťa." Usmial sa.

,,Aj ja teba." Pobozkala som ho.

Mattheo ma zdvihol ako princeznú a odniesol do našej izby. Bola taká obyčajná a prišla mi prázdna ale konie koncov to bolo jedno. Hlavne, že ho mám pri sebe.

Osprchovali sme sa a ľahli si do postele. Spať v jeho náručí bol môj splnený sen. Nikdy som nespala pokojnejšie ako pri ňom.

Potomok🐍 [Dokončené]Where stories live. Discover now