7. Elixír lásky, časť druhá

620 32 0
                                    


Mama mi kupuje už niekoľko rokov čerešňový šampón kvôli tej vôni, jablká milujem po otcovi a jediný alkohol, ktorý si dám, je červené víno.

Ako ďalší išli znovu chalani ale tentokrát bol medzi nimi Lyssander Scamander.

Ja a Rose sme presne vedeli, čo bude cítiť.

,,Avokádo a vôňu poľných kvetov." Odvetil a pozrel sa na Lily.

Lily nechápavo žmurkala. Pomaly sa jej farbili líca do ružova a my s Rose sme sa museli potichu smiať.

,,Poďme teraz opačné pohlavie." Usmial sa profesor a pozeral na Rose.

Samozrejme, Rose odvrávať nevedela, takže sa postavila a stiahla nás s ňou. Mňa aj Lily. Nemohla som si pomôcť a potiahla Freyu.

Rose to chcela mať z krku a rýchlo privoňala ,,absint a horúca čokoláda." Sklonila hlavu a bez toho aby pozrela na môjho brata, si sadla späť na miesto.

,,No tak, skup šup, slečna Malfoyová." Usmieval sa a v ruke držal zošit.

Nezdalo sa mi to.

V každom riadku mal napísané mená, ktoré už voňali elixír a k ním čo kto cítil.

Naklonila a privoňala som si. Opäť som na sebe cítil jeho oči a rozhodla sa mu pohľad opätovať.

,,Ebenové drevo, pomarančový džús a maliny." Vystrela som sa.

Presne som mala v pamäti tú vôňu. Cítila som ju vždy, keď bol Mattheo v mojej blízkosti. Neušlo mi ani to ako si vždy po jedle vzal plnú misku malín a zjedol ich.

Vystrela som sa a videla ako si to profesor zapísal. Hrdo som sa vrátila na svoje miesto a všimla si prekvapený výraz osoby, ktorej vôňu som cítila.

Najradšej by som sa prepadla pod zem a stálo ma veľa námahy aby som udržala v tvári všetkú Malfoyovskú hrdosť a nikto nevidel ako sa naozaj cítim.

,,Slughorn sa zapisuje každú osobu ktorá lektvar ovoňala a čo cíti." Šepla som Rose a Lily.

,,Prečo by to robil?" Spýtala sa Rose.

,,Myslím, že to čoskoro zistíme." Šepla Lily.

,,Ako vieš?" Obe sme pozreli na ňu.

,,Mám ten pocit." Mykla plecami.

Všetky tri sme pozreli na Freyu, ktorá voňala elixír.

,,Ja cítim bazový sirup a púpavu." Šťastne sa usmiala a žmurkla na Matthea.

Problém bol ten, že cítila Thea Notta a nie Matthea. Bohužiaľ, Freya vždy ignorovala to, čo bolo očividné len kvôli popularite alebo vzhľadu.

Hodina sa niesla v podobnej nálade celý čas. Iba malo ľudí cítilo niekoho, koho sme nevedeli odhadnúť.

Všetkým sa uľavilo, keď Slughorn ohlásil koniec hodiny, to však sme nevedeli, čo nás čaká tú ďalšiu.

Pred odchodom z triedy Slughorn zastavil, keď videl ako sa chalani zo zadnej lavice začínali stavať.

,,Nikam neodchádzajte. Zostaňte tu aj vy, siedmaci. Profesorka Sinistrová vám všetko vysvetlí." Dodal Slughorn a odišiel.

Na tvárach nám zostali prekvapené pohľady a nikto ničomu nerozumel. O to horšie ticho zostalo v celej miestnosti. Bolo to celkom trápne, keďže ľudia sa hanbili navzájom.

Chalani zostali sedieť v zadných laviciach a my v predných. Všetko sa to začalo meniť, keď na mňa vykríkol Scorpius.

Otočila som sa k nemu a pozrela jeho smerom.

,,Dáme súboj, sestrička?" Zasmial sa.

Oči mi zaiskrili ,,s radosťou."

Obaja sme sa postavili na druhý koniec miestnosti a všetci sa rozostúpili po krajoch. Uklonili sme sa jeden druhému ako pred súbojom a vytiahli prútiky.

,,Expecto patronum." Nahlas sme vyslovili zaklínadlo a naši patronusy sa zjavili.

Ja a aj Scorpius sme mali patronusov drakov.

Môj patronus ⬇️

Scorpiusov patronus ⬆️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Scorpiusov patronus ⬆️

Naši draci sa pohybovali voľne po miestnosti, až sa postavila za nás.

Bol to boj o sústredenosť. Patronusa dokážeme vládať ale chce to veľkú sústredenosť a cvik.

,,Boj!" Zakričal James a naši draci sa do seba pustili.

Patronusom nemôžeme ublížiť a ani necítia bolesť. Preto to bola zábava, pri ktorej si nikto neublížil. Maximálne sme sa unavili alebo odpadli. Nič, čo by nevyriešil kúsok čokolády.

Obaja sme hľadeli na svojich drakov. Pozerali sme ako sa škriabali a hrýzli. Ako sa odhadzovali do stien a nikto nič nehovoril. Každý, bez najmenšieho pohybu sledoval dianie pred ním. Videla som na Scorpiusovi, že jeho energia klesla ale rovnako klesala moja.

S hlbokým nádychom som pozrela na Rose a dúfala, že ma pochopí.

Rose chytila knihu a porezala sa do prsta so stránkou papiera.

,,Au." Sykla.

Scorpiusovo sústredenie vyletelo von oknom a svoju pozornosť začal venovať Rose. Hľadal dôvod, jej auknutia.

Môj drak zhodil toho Scorpiusovho a ten po spadnutí na zem zmizol.

Vyhrala som. Drak sa hrdo a víťazne postavil a rozplynul sa.

S úsmevom som spadlana zem, a zostala som sedieť. Lily mi podala čokoládu a hneď mi zostalo lepšie.

James ďalší kúsok čokolády podal Scorpiusovi. Mattheo na nás fascinovane hľadel akoby v živote nevidel patronusov. Jeho zaujatý pohľad bol zlatý.

,,Gratuľujem, sestrička." Prišiel ku mne Scorpius ,,podvádzala si a nabudúce vyhrám ja." Zašepkal mi.

,,Neviem, o čom hovoríš." Zapierala som a potajomky sledovala chlapca, ktorý somnou nekomunikuje a len svojimi očami mi pomaly motá hlavu.

Potomok🐍 [Dokončené]Where stories live. Discover now