Vošla som do klubovni zo svojej izby a videla som Scorpiusa čítať knihu na gauči.,,Čo tu stváraš?" Prisadla som si.
,,Čakám na deviatu hodinu. S Rose ideme na nádvorie. Tam je naše miesto." Usmial sa a zatvoril knihu.
,,Tak to máš fajn." Pozrela som do ohňa.
,,Mattheo už išiel." Poznamenal.
,,Noačo." Mykla som pleciami.
,,Prosil ma aby som ťa tam prinútil ísť. Takže sa tomu nevyhneš." Postavil sa.
,,Ale nemám náladu tam dnes ísť." Oponovala som.
,,Dobre vieš, že tam dnes pôjdeš a je na tebe, či pôjdeš dobrovoľne alebo nasilu." Varoval ma.
Škaredo som sa zamračila a dupla si. Nahnevaná som odišla na chodbu, smerom na astronomickú vežu.
Vyšla som hore schodmi a zamrzla. Gauče tu neboli rovnako ako vždy ale jeden bol potiahnutý k zábradliu a rozložený. Bolo na ňom obrovské množstvo vankúšov a dokonca aj deky. O kúsok vedľa bol stolček s rôznymi čipsami, ovocím ale aj sladkosťami a čo ma ešte viac prekvapilo, bola obrovská porcia hranoliek s nugetkami.
Ale nikto tu nebol.
Cúvla som o krok späť a zvrtla sa ale na schodoch som zbadala kráčajúceho Matthea.
,,Nečakal som, že prídeš tak skoro." Pousmial sa.
,,Čo hráš za hru, Mattheo?" Rozhodla som sa nebehať okolo horúcej kaše.
,,Neviem, o čom hovoríš." Prešiel okolo mňa a na stôl položil syrovú omáčku.
S prútikom ju začaroval ale nevychladla a pozrel na mňa.
,,Ráno som sa zachoval sebecky a nechal aby ma ovládli emócie." Zamrmlal.
,,To má byť akože ospravedlnenie?" Zdvihla som obočie.
,,Áno. Nikdy som sa neospravedlňoval, takže neviem ako na to." Poškriabal sa vo vlasoch.
Nemal ich vôbec upravené. Práveže naopak. Mal ich strapaté a na sebe mal jednu z jeho teplákových súprav.
,,Nikdy si sa neospravedlňoval?" Prekvapene som zaklipkala očami.
,,Nie. Nikdy som to nepotreboval." Odvetil.
,,A čo je tamto?" Spýtala som sa.
,,Ospravedlnenie?" Jemné prižmúril oči a modlil sa aby som neodišla.
,,Mhmm..." obzerala som si stolík s jedlom ,,jedlo je fajn."
,,Takže zostávaš?" Usmial sa.
Mierne som prikývla a spravila krok vpred.
,,Počkaj ešte. To kúzlo." Zastavil ma.
Z vrecka som vytiahla prútik a čakala na Matthea. Obaja sme vyslali z prútikov isté zaklínadlo, ktoré zabráni niekomu prísť sem v čase, keď sme tu my dvaja.
,,Tak poď, sadneme si." Potiahol ma.
Vyzula som sa a posadila sa na gauč. Ale využila som to, že bol roztiahnutý a ľahla si naň jak do postele.
Vyskytol sa mi nádherný pohľad na hviezdy ale krátko nato sa nadomnou zjavila ešte krajšia tvár.
,,Stále sa na mňa hneváš?" Pozeral mi do očí.
,,Áno." Prikývla som.
Jemne a krátko ma pobozkal.
,,A teraz?" Spýtal sa.
,,Ešte stále." Odvetila som.
Perami mi prešiel po pokožke a začal mi bozkávať krk.
,,Teraz?" Usmial sa.
,,Stále." Bola to moja odpoveď ale tentokrát nebola pravdivá.
Moja zvedavosť bola väčšia a chcela som vedieť, kam je Mattheo schopný zájsť. Obaja sme sa pozerali do očí a v tom, ma Mattheo pobozkal.
Bozky boli vzrušujúce a naše jazyky sa doslova bili. Na moje prekvapenie jeho ruka vošla pod moju mikinu a s prstami mi jemne prechádzal po bruchu. Mieril vyššie, priamo do mojej podprsenky a stiahol ju o maly kúsok dolu.
Vzal mi do ruky pravé prso a masíroval mi ho. Prstami napokon prešiel po bradavke, čo spôsobilo jemný a tichý vzdych. Cítila som jeho úsmev a trochu som sa zahanbene pozrela, no jeho ruka zmenila smer.
Vošiel mi do teplákov a dotkol sa bez váhania mojej slabiny. Otvorila som oči a videla tie jeho.
,,Ty nemáš nohavičky?" Šepol ale ruku preč nedal.
,,J-ja v teplákoch nohavičky nen-nenosím." Zakoktala som sa.
Mattheo sa so šibalským úsmevom odtiahol o pár centimetrov a sledoval ma. Priam čakal moju reakciu.
Ukazovákom a prostredníkom prešiel po celej mojej dĺžke vagíny a zistil aké vlhko mi spôsobuje. Vrátil sa na moju slabinu a jemne mi ju prstami hľadil hore a dolu.
,,Ešte sa hneváš?" Čakal moju odpoveď.
Mierne pritlačil na môj klitoris a krúživými pomalými pohybmi ma dráždil.
Nemohla som nič povedať, pretože namiesto slov, by vyšiel vzdych a to som nechcela. Hanbila som sa.
,,No tak, chcem ich počuť. Nezadržiavaj ich." Palcom mi pootvoril ústa a potiahol spodnú peru.
Ruka v teplákoch mierila nižšie a razom sa jeden prať stratil v mojom lone. Vyšiel zo mňa jemný vzdych.
Mattheo na mňa hľadel a na mojom stehne som cítila jeho prirodzenie. Veľký a tvrdý penis.
Jeho ruka sa v teplákoch začala pohybovať a vo mne sa objavoval príjemný pocit. Bolo to vzrušujúce a miešalo sa to s motýľmi v bruchu. Nemôžem uveriť tomu, že niečo takéto prežívam. Nikdy som si chlapa nepustila takto blízko ale pri Mattheovi je to také prirodzené.
Mattheo ma začal náruživo bozkávať a cítila som jeho vzrušenie. Bol o niečo agresívnejší a doslova moje bozky hltal. Striedavo mi dráždil lono a slabinu. Cítil ako moje telo reaguje a ja som bola zmätená. Netušila som, čo čakať ale pri jeho dotykoch som bola úplne uvoľnená.
Raz mi telo naplo a mierne mnou párkrát trhlo.
VOUS LISEZ
Potomok🐍 [Dokončené]
FanfictionJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...