,,Ale on ju pôjde znásilniť, Merrea. Nemôžem to dovoliť." Rozpraval o tom ako jeho matku znásilnil Voldemort. Chcel ju zachrániť.Ruky som si obmotala okolo jeho krku a začala ho bozkávať ,,možno to je sebecké Mattheo ale nemôžem ti to dovoliť. Ak sa to nestane, ty sa nenarodíš." Hovorila som pomedzi bozky ,,a zabil by ťa skôr ako by si tomu zabránil. Nenechám ťa odísť."
,,Chcel som len-..." nedovolila som mu dopovedať.
Vyskočila som naňho a zachytil ma. Oprel ma o stenu a začal bozkávať vášnivejšie a žiadúcejšie.
Prútik pustil na zem a začal sa ma dotýkať po celom tele.Vyzliekol ma tak rýchlo, že som si to ani neuvedomovala. Prešiel somnou ku kreslu. Čakala som, že sa posadí ale nie. Zamieril za kreslo. Položil ma a len čo sa moje nohy dotkli studenej zeme, zvrtol ma chrbtom k nemu.
Natlačil sa ku mne tak silno, že spredu ma tlačilo kreslo a zozadu som cítila Mattheovo roztúžené prirodzenie.
,,Nedokážem ťa pomilovať jemne, láska." Šepol mi do ucha a hral sa mi s bradavkami.
,,Jemnosť od teba ani nežiadam." Odvetila som nedočkavo.
Mattheo sa vzdialil o malý kúsok a siahol si na tepláky. Zošuchol si ich pod kolená a špičku jehoq údu som zacítila medzi mojimi nohami.
Jedenkrát prešiel po rozkroku a na druhýkrát sa presne trafil do môjho vlhkého lona. Vnikol do mňa celou svojou pýchou a schmatol ma za vlasy.
Zaklonila som hlavu dozadu a nahlas zastonala. Nebolelo ma to, skôr som bola vzrušená. Mattheovú divokosť som videla len párkrát ale myslím, že toto bude nový level.
Takmer celý ho zo mňa vytiahol. Zostala vo mne len špička a razom prirazil príliš hlboko. Vykríkla som.
Mattheo naberal na rýchlosti a vnáral ho do mňa akoby ma nabodával. Pustil mi vlasy a jeho stisk sa ocitol na mojom krku.
Pevne mi držal krk kúsok pod čelusťou. Neubližoval mi. Jeho dotyk pôsobil dominantne, mužne a vzrušujúco. Jeho vzdychy som počula tesne pri uchu.
Tá energia, ktorá cestovala po našich telách bola úchvatná. Túžila som po jeho bozkoch ale vedela som, že bozk dostanem až vo chvíli, keď obaja pocítime orgazmus.
,,Chcem ťa takto preťahovať do konca života, Merrea." Vzdychol a vytiahol ho zo mňa.
Zvrtol ma a pozrel mi priamo do očí.
,,Čo ti v tom bráni?" Zašepkala som vyčerpane.
,,Nič na svete mi nezabráni v tom aby som ťa mohol uspokojiť." Chytil ma do vzduchu a pevne ma chytil.
Posunul si ma nižšie a opäť bol so svojim údom vo mne. Zalapala som po dychu. Razom som zostala prilepená o stenu ruky nad sebou a videla som ako Mattheo použil mágiu a zviazal mi ich.
Videl to prekvapenie v mojich očiach a musel sa nad tým pousmiať. Chytil ma za zadok a začal prirážať. Krížili sa mi oči a môj orgazmus bol tesne pred vypuknutím.
Mattheo to cítil a vrhol sa s ústami na moje bradavky. Sal ich, hryzkal a prechádzal po nich s jazykom. Vnáral ho do mňa rovnakým chríčom a jedna jeho ruka sa objavila na klitorise. Zahryzla som si do pery tak silno, že som zacítila krv ale ignorovala som to.
Orgazmus vo mne vybuchol v takej obrovskej intenzite, že som musela zavrieť oči. Telom mi trhalo a túžila som po jeho bozku. Chcela som ho chytiť a prehrabnúť jeho havranie vlasy ale moje ruky boli stále spútané.
Mattheo pokračoval. Rukami sa pridŕžal steny. Vnáral ho do mňa a jeho oči ma sledovali. Keď zrýchlil ešte viac a jeho svaly sa napli, vedela som že je blízko svojej rozkoše a o malú chvíľu zastavil a vytiahol zo mňa svoj úd.
Čelo oprel o moje rameno a telom mu trhalo.
Keď sa spamätal zo svojej slasti, odčaroval mi kúzlo na rukách a ja som spadla do jeho náručia. Preniesol nás na gauč a posadil sa somnou.
Začal ma hravo a jemne bozkávať. Všetká živočíšnosť sa z neho vyparila.
,,Milujem ťa." Zašepkal a hladkal ma po tvári.
Dala som mi bozk ,,aj ja teba."
V tichosti sme sedeli ešte niekoľko desiatok minút a maznali sa.
,,Musel si ma tak zničiť práve teraz?" Usmiala som sa.
Momentálne som nechcela zachraňovať svet a ani hľadať prútik. Chcela som si ľahnúť do postele s Mattheom a túliť sa celú noc.
Odpoveď som nedostala. Len sa na mojej poznámke úprimne zasmial. Vedel, čo potrebujem.
,,Neboj sa. Budeme sa túliť, keď zastavíme moju sestru." Usmial sa.
Pozrela som von oknom a videla, že je čas, pretože opäť bolo vidieť a počuť výbuchy.
,,Musíme sa obliecť, zlatko." Postavila som sa.
Obaja sme sa obliekli a do rúk vzali prútiky. Mattheo odomkol dvere a vyšiel ako prvý a ja som ho nasledovala.
Prešli sme do hradu a videli ten chaos. Rona a Hermionu prenasledovala Nagini a utekali pred ním. Mattheo ma potiahol nabok a videli sme ako Neville Longbottom vytiahol z klobúku Chrabromilov meč a presekol Nagini.
Potiahla som Matthea von a pred nami sa ocitol obraz posledného súboja Voldemorta s Harrym.
ESTÁS LEYENDO
Potomok🐍 [Dokončené]
FanficJedno náhodné stretnutie. Jeden spoločný projekt. Jedna hrozba. Rokfort navštevuje nová generácia detí. Deti vojnových hrdinov, avšak do posledného ročníka nastúpi tajomný chlapec. Jedno oko čierne a jedno biele. Jazva cez oko a rebelský štýl. Mat...