CARMEN
Mi jut eszetekbe amikor valaki azt mondja szabadság? Nekem az hogy bármit csinálhatok, akkor és ahol akarom. Mikor szabad vagy akkor nem parancsol neked senki sem. Olyan szép ábránd, és olyan elérhetetlen.
Számomra.
Életem legrosszabb döntése volt hozzá menni Oliver Walkerhez. Aki Amerika egyik leggazdagabb családjának legkisebb fia. A nagy Kain Walker olajmágnás harmadszülött fia. Elbűvölt a zöld szemeivel, a lehengerlő modorával és a szőke hajával.. amikor megismertem azonnal tudtam hogy vele akarok lenni. Kedves volt, és odaadó. Szerelmet vallott, én pedig szárnyaltam. A boldog élet kapuja ott lebegett a szemem előtt. Ahogy annak idején a nagyim is mondta, a boldogságom mindennél fontosabb, így hát járni kezdtünk.
Oliver hónapokon át noszogatott, hogy hagyjam ott a háziorvos állásom. Így is tettem. Azóta az anyjának Mrs. Walkernek segítek a jótékonysági alapítványainál. Kapaszkodjatok meg, azóta vagyis négy éve én is Mrs. Walker lettem.
Olyan szép volt minden egészen a harmadik évfordulónkig.
Oliver harmadik az öröklési listán. A stressz sokféle képpen megmutatkozik rajta, az állandó megfelelési kényszere miatt.
Az apja sosem volt híve a tökéletes házasságnak, de annak feltüntetésében, annak rohadtul igen.Sokszor belecsábította a bűnbe, azóta Walker főmufti nem igazán a kedvencem.
Most azt gondoljátok szenvedek. Pontosan. Oliver teljesen kiölt belőlem minden érzést. A megcsalásaival, azzal a temérdek pofonnal és az ujjai nyomával a nyakamon. Mindent elviseltem, mindent. Miután megcsalt, azóta nem engedem hogy hozzám érjen. Kereken egy éve. A szép idilli életünk a Walker kúriában tökéletesnek indult. Külön alszunk. Most pedig azt gondoljátok miért nem hagytam el?
Próbáltam.
A család tudja. Hank, és Keith első és másodszülött fiúk. Hank első az öröklési listán, és mivel Linda a felesége terhes mindenki meg van bolondulva. Walkermama egész napja elmegy a baba holmik vásárlásával és így rám szakad az egész jótékonysági mizéria.
Keith Ausztráliában nyaral, és valószínüleg farkakat fogdos. Láthatólag nem érdekli a vállalat. Éli az életét. Irigylem.Ez a család megtanított arra hogy létezik házasság szerelem nélkül. Nekik természetes hogy így élünk. Hank csíp engem(igen azt mondtam csíp) ebben az előkelő közegben még csak gondolni sem szabad ilyen fajta szlengekre. Mindig a jómodor és az elegancia számít. Mert ha már mocskosul gazdagok akkor megadják a módját.
Hankre vissza térve, néha felhív hogy megkérdezze hogy vagyok mivel tudja hogy esze ágában sincs senkinek érdeklődie felőlem. Tudja mi zajlik, sajnál és néha Olivert jóirányba tereli. De felesleges. A birtoklási vágy amivel drága férjem rendelkezik olyan erős hogy hat maffiozónak is jutna belőle.Nem enged el, nem hagyja hogy kiséret nélkül mászkáljak, még itthon is a rohadt mellékhelyiségbe is követ a vén szatyor Ms Kostas. A házvezetőnő.
Minden lépésemről tud, és mindennap bepróbálkozik úgy hogy közben más nő parfümje lengi körbe.Fúj.
Mik a kilátásaim? Tűrök.
YOU ARE READING
Mentsvár (BEFEJEZETT)
RomanceCarmen Rossi élete mindig olyan volt mintha soha nem lett volna benne semmi boldogság. Mindig az árnyékos oldalára sodorták az események. Ám senkit nem akart soha a problémáival traktálni. Álmaiban sem gondolt arra hogy útjába kerül egy olyan személ...