DanielA pillanat mikor Carmen felült izzadtan és a homloka is verejtékezett, lihegve körbe fordult a kórteremben és megállapodott rajtam a tekintete, az a pillanat volt talán a legszebb amit láttam a nyomorult életem során. Mintha csak engem keresett volna.
Mikor találkozott az íriszünk csak néztük egymást. Levegőt alig mertem venni, féltem ha meg teszem el illan ez a pillanat.
Hírtelen az orvosa rohannt be az ajtón és egy nővér. Végül pedig Oliver. Nézték az adatait a gépeken és próbáltak kommunikálni vele.
Carmen meg ijedt tölük. Mikor megszólalt volna köhögni kezdett. A nővér azonnal elsietett neki folyadékért és megitatta vele. A végtagjait nem tudja még olyan olyan természetesen használni sem, pedig a napi többszöri tornázás a vérkeringés érdekében meg volt.
-Hogy érzi magát?-tolta feljebb a szemüvegét a fiatalabb orvos. Maga elé vette a jegyzeteit és úgy vizslatta őt.
-Jól.-mondta halkan. De olyan halkan hogy innen a szoba sarkából alig hallottam. Köhögött megint és próbált a pohárért nyúlni ami sikerült neki, de a nővér a biztonság kedvéért fogta miközben ivott.-Mi történnt?-fordult felém.-Hogy jutottam ki onnan?-fel váltva cikázott a gyönyörű barna szeme közöttünk. Rekedt volt, és néha elment a hangja miközben beszélt.
-Nem emlékszel?-Oliver óvatosan megindult az ágy felé, mire Carmen hátrébb húzódott. Oliver megtorpannt, az arca meg viselt volt és a szemei mintha könnyben úsztak volna.-Daniel volt aki megmentett.-hajtotta le a fejét lemondóan.Hosszan a szemeimbe nézett, az arca piros volt, hálával teli tekintettel pillantott rám.
-Köszönöm.-hunyta le a szemeit, amik csillogtak a könnyeitől.-Olyan szörnyű volt.-szipogott.-Azt hittem meg fogok halni.-törölgette az arcáról lefolyó sós cseppeket.-Köszönöm Daniel.
-A legkevesebb.-ültem le az egyik székre.Fájt hogy nem ölelhettem magamhoz most és azonnal. Vissza kellett fogjam magam, nagyon nehéz volt.
-Mióta vagyok itt?-tekintett körbe.
-Pontosan két hónapja.-kapcsolódott be az orvos a beszélgetésbe.Carmen szemei nagyra nőttek a meglepettségtől.-A jelenlévők hallhatják a diagnózist és az elvégzett kezeléseket Mrs Walker?
-Igen.-bólogatott.
-Nos.. ami ott történnt magával.-köszörülte meg a torkát az orvos.-Volt egy nagy koponya sérülése, a testi bántalmazás során zúzódások és bevérzések is keletkeztek. A Többszöri vaginális behatolás során sérült a méhfala ami mostanra regenerálódott.-Carmen lehunyta a szemeit.-Vért kapott, és három helyen varrtuk össze a kés által okozott vágásokat. A fejre mért ütés miatt volt kómában.-az orvos lassan közölte a történnteket hogy Carmennek legyen ideje feldolgozni.-A kóma kettő hónap és két napja tartott.Most hogy újra végig hallgattam, rám zúdultak ugyan azok az érzések mint akkor, mintha a szívem egy darabja megsérült volna. Így éreztem.
Carmen sokáig csendben volt, és énis. Letaglóztak a hallottak. Mit tettek ezzel a nővel hogy ennyi mindent el kellett szenvednie? De most itt van és semmi más nem számit nekem, csak hogy felébredt és hallhatom a hangját.
Nem érdekel hogy sápadt és a szája cserepes, vagy hogy a kórházi köpeny van rajta ami nekem fontos hogy a szíve ver és biztonságban van.-És ők?-hallkan kérdezte.-Mi lett velük?-rám pillantott.
-Abott meg halt.-Oliver válaszolt helyettem.-A kölyök pedig nem szabadul egy könnyen. Keaton tett róla hogy mindketten megkapják amit érdemelnek.-megnyomva a mindketten szót Carmen farkas szemet nézett velem. Tudta hogy én állok a halála mögött, nem hagyhattam életben azt a rohadékot. Bántotta azt a nőt aki mindennél fontosabb nekem.
YOU ARE READING
Mentsvár (BEFEJEZETT)
RomanceCarmen Rossi élete mindig olyan volt mintha soha nem lett volna benne semmi boldogság. Mindig az árnyékos oldalára sodorták az események. Ám senkit nem akart soha a problémáival traktálni. Álmaiban sem gondolt arra hogy útjába kerül egy olyan személ...