Daniel
Sok mindent lehet rám mondani, de azt nem hogy nem illeszkedem be a környezetembe. Nicolas és Agnese Rossi nagyon kedvesnek bizonyultak, mind a vendéglátás mind a társaságukban.
Hazudnék ha azt mondanám nincs görcsben a gyomrom. A nő aki elrabolta a szívem olyan férfival fog egy ágyban aludni aki bántja őt.
A vacsora asztalnál izzadt a tenyerem, folyton a nadrágomba töröltem.
Nem akartam soha hogy véget érjen a nap ugyanis akkor mindenki nyugovóra tér.-Daniel drágám.-Agnese Rossi Carmen idősebb klónja volt. Keskeny derék széles csipő. Alacsony termet és a csokoládé barna szem, és haj. -Mesélj kicsit magadról. Elvégre te vagy az új, a vejem családi cégénél.
Meséltem nekik magamról, hogy nőtlen vagyok, és nem keresek komoly kapcsolatot. A munkáról egy pár mondatot, de aztán csend telepedett ránk. Ugyanis tálalták az ételt.
Gazpacho-t szolgáltak fel nekünk, ami az egyik kedvenc olasz ételem. Letettem az evőeszközt majd mielőtt megszólalhattam volna Oliver közbevágott. Valamin vitatkoztak Carmennel az asztalnál. Suttogás volt eleinte de mostmár nagyobb hangot adtak.
-Ne drámázz oké? A szüleidet tisztelhetnéd annyira hogy nem csinálsz jelenetet.-sziszegte Carmennek.
-Nem akarok többet a témáról hallani. Felejtsd el. Nem teszem ki magam ennek. A vendégszobában alszom.- felállt az asztaltól sietve, megköszönte a vacsorát majd elviharzott. Oliver evett tovább csendben és lassan ízlelgette a falatokat. Közben az asztaldíszt fikszírozta.-Baj van gyerekek?-Nikolas kedvesen kérdezte de a hanglejtése azt sugallta hogy ne ellenkezz.
Sóhajtott Oliver majd legyintett. -Majd megnyugszik.-ivott egy korty bort.Beszélgettünk még, majd miután mindenki megette a vacsorát felment az emeletre.
Oliver bekopogott a melettem lévő szobába, a homlokát nekitámasztva az ajtónak.
-Gyere aludni!-kiabált be neki.
-Húzz innen!-majdnem felröhögtem a jeleneten. Többször jöhetnének ide. Carmen itt kezd feloldódni és előjön az Olasz jelleme.Miután lezuhanyoztam, egy szál törölközővel a derekamon lefeküdtem a puha selyem ágyneműbe amit beágyaztak nekem.
Elvettem a telefonom az éjjeliről. Gondoltam, Carmen még nem alszik ezért írtam neki.Daniel
Mit csinálsz?Carmen
Fekszem.Daniel
Valld be hogy átszeretnél osonni, hogy kiskamasz módjára csókolózz velem.Carmen
Hülye vagy.
Apám bír téged.Daniel
Jobban mint Satanicot. Gyere át rapunzel.Vártam egy keveset még, azonban nem jött.
Hajnali kettőt mutatott az óra mikor ránéztem, az ajtó nyikorogva kinyilt.
A holdfény ami bevilágította a szobát megcsillant a selyem ruhadarabon amit Carmen viselt. Mezitlába csattogott a parkettán. Oda sietett az ágyamhoz, csak állt melette. Nem szóltam semmit, megemeltem a takarót hogy betudjon feküdni. Kapott az alkalmon azonnal bebújt mellém.
Az illata az orromba szökött, finom, nőies, édes illatot árasztott. Átölelve egymást feküdtünk.
-Hát itt vagy.-súgtam.
-Várnom kellett.Meleg tenyerem becsúsztattam a köntös alá, a forró bőréből sütött a vágy. Most éreztem csak hogy mennyire vágytam rá.
A teste maga volt a megtestesült nő, amire ha egy férfi rápillantott az agya pépesre változott a fellángoló ingertől.
A nyakamba csimpaszkodva élvezte ahogy simogatom a csipőjét.
-Most ráérünk.-lehelte vágyakozva. -Szükségem van rád Keaton.-simította meg az arcom. Lecsúsztatta a kezeit, ahogy észrevette hogy egy törölközőben fekszem elállt a lélegzete.
-Csak akkor érj hozzám, ha te is akarod. Nem azért csinálom hogy viszonozd.-fölékerekedtem, lenyomtam vállainál fogva a párnák közé.
A szemei résnyire voltak nyitva, és a szája hívogatta az enyém.
Odahajoltam majd apró puszit leheltem rá. Azonban ő a tarkomnál fogva ráhúzott az ajkaira. Szenvedélyes csókot váltottunk, a nyelvünk érzéki táncot járt, mindent ki szerettem volna élvezni ma éjjel. Lassan ráérősen csókoltam ezzel őt is megfékezve.
A kezem lecsúsztattam köztünk és az alsóneműt alrébb húzva végig simítottam a meleg nedves húson ami csak rám várt.
Belenyögtem a szájába és a fülébe suttogtam.
-Nagyon nedves vagy.-a középső újjam belévezettem amit ő halk sóhajjal jutalmazott.
A hüvelykujjammal lassan dörzsöltem a csiklóját amitől ívbe feszült a háta.
Közben csókoltuk egymást mintha csak ketten léteznénk ezen a világon. Teljesen hidegen hagyott hol vagyunk, és milyen körülmények közt csináljuk.Egyre szaporábban vette a levegőt amikor társítottam még egy ujjam a másikhoz.
A lélegzete elakadt, remegni kezdett. A szájára tapasztottam a kezem hogy elfojtsam a nyögést amikor elélvezett a kezeim közt.
A farkam merev volt, kemény. Azthittem szétrobban a vágytól. Miközben az arcát néztem ahogy átfut rajta a gyönyör, apró kezét éreztem meg a lábam közt. Végig simított a teljes hosszomon, amitől megremegtem.
-Nem zavar ez téged?-lihegett a számba.-Hogy taknyos gyerekek módjára pettingelünk?-a mellkasomnál fogva eltolt magától és fölém kerekedett. Ráült a csipőmre,csillogó szemekkel végig nézett a felsőtestemen majd lejjebb csúszva az álló farkamhoz hajolt.
-Istenem most ments meg.-súgtam, eszem ágában sem volt becsukni a szemem. Végig nyalt a teljes hosszon, majd a makkomon lévő cseppnyi előváladékot leszívta.-A rohadt életbe.-nyögtem fel.
Csak kuncogott egyet rajtam majd a szájával kényeztetni kezdett. Az ajkai körül ölelték a nemiszervem és azon gondolkodtam hogy ennél szebbet még nem láttam. Akartam őt, de még hogy akartam! Testestül, lelkestül. Feljebb ültem, majd a haját összefogva a feje tetején néztem ahogy munkálkodik rajtam. A szemeimbe pillantott miközben fel, és le mozgott a feje. Ebben a pillanatban végig futott rajtam az orgazmus hulláma.
-Nem muszáj..-alig birtam beszélni hogy figyelmeztessem a közelgő robbanásra.
De csak erősebben és gyorsabban csinálta ami nekem elég is volt. A szájába ürült ki a magom. Halottam ahogy lenyeli, majd a száját megnyalva oda hajolt hozzám, és rám feküdt majd megcsókolt.
Olyan állatias volt, ösztönös, vad.
-Ha tudom hogy a hajnali órákban ilyen szexistennő vagy, beszöktem volna hozzád. Bármi áron.-elnevette magát, majd összebújva beszélgettünk.Az olaszomról kérdezett. Mennyire tökéletes volt.
Elmeséltem neki, hogy miután eltűnnt az iskolánkból, elkezdtem tanulni a nyelvet. Az egyetemi éveim alatt pedig nyaranta ide jöttem kikapcsolódni. Fogalmam sincs miért. Talán azt vártam összefuthatok vele, vagy mert itt közelebb érezhetem őt magamhoz.
YOU ARE READING
Mentsvár (BEFEJEZETT)
RomanceCarmen Rossi élete mindig olyan volt mintha soha nem lett volna benne semmi boldogság. Mindig az árnyékos oldalára sodorták az események. Ám senkit nem akart soha a problémáival traktálni. Álmaiban sem gondolt arra hogy útjába kerül egy olyan személ...