CarmenKeaton sok mindent nyújt nekem, megnyugvást, kielégülést, szerelmet.
Most realizálódott bennem hogy kezdek szerelmes lenni belé, amikor a korai nap sugarai világították meg különleges markáns arcát. Most volt időm elidőzni a vonásain, kemény éles arcél, tökéletesre nyírt borosta, vastag de szépen nyírt szemöldök. A vállai szélesek, és a teste maga a szexualitás. Csupa izom és feszes makulátlan bőr. És a korom fekete haja ami a napfényben már sötétkék, amibe beletúrnék akárhányszor csak tehetném. Viszont láttam benne a fiút, aki kiállt értem annak idején. Ott volt a mozdulataiban és a gondolataiban is, hiába lettünk felnőttek.
Amint kinyitotta szemét, egyből meg akadt rajtam a tekintete. A fénylő ragyogóan kék szeme lágyságot és kedvességet sugároztak, amitől a pillangók szárnyai verdesni kezdtek a belsőmben.
-Reggel vagy a leggyönyörűbb.-simogatta meg az arcom, ami kipirult a bók hallatán.
-Nagyon nagy klisé lenne ha azt mondanám hogy életemben nem voltam ennyire boldog mint most?-mosolyogtam rá, amit viszonzott.
-Egyáltalán nem.-csókolt bele a nyakamba.-Azonban ma dolgoznom kell. -felült.-Jobb lesz ha valahogy kiosonsz rapunzel. El kell mondanom hogy most döbbentem rá hogy mennyire fel kell gyorsítanunk ezt az egészet. Nagyon szeretném már ezt.-mutatott kettőnk közé a mutató ujjával.
-Bármit elviselek.-hunytam be a szemeim.-Teis tudod.
-Tudom mennyire erős vagy. Gyönyörű és okos. Lehet hogy nem a legjobban választottál, de most itt az ideje hogy azt az életet éld amit neked szántak a szüleid.
-Olyan jó vagy hozzám Keaton.-suttogtam egy gyors csók után, és indultam meg az ajtó felé.-Majd délután.Keaton ahogy igérte dolgozott. Sok munkája van sajnos így is hogy online csinál mindent. Telefonok és emailek hada várt rá.
Oliver szerencsére nem vette észre mennyire összemelegedtünk, ha így is lett volna már azthiszem kék-zöld foltok borítanák a testem.
Apropó! Észrevettem hogy kezdtem emberibben kinézni. És tetszett amit a tükörben láttam. Piros élettel teli orcák, és végre volt étvágyam.
Ezt mind annak a férfinak köszönhetem aki egy pici kis boldogságot csempész sanyarú életembe.
Ha rágondolok mennyire tökéletes összhangban vagyunk, örömtelien éledek majd újjá, nap mint nap.Keaton testét megtapasztalni számomra nagy lépés. Az adottságai mind a gyengédsége elképesztő számomra. És ha belegondolok hogy mennyire figyel rám, és úgy ér hozzám mintha értékes lennék számára, egyre jobban akarom őt. Teljesen más mint amit életem során tapasztaltam. Olyan vonzódás, hogy ha csak egymásra nézünk a testünk felhevül és nem tudjuk hogy férközzünk egymás közelébe.
*****
Oliver és Keaton sokszor elvonultak összedugva a fejüket hogy pontot tegyenek a rejtélyes borítékos fickó ügy végére.
A további napban várost néztünk, a nap tűzött, kicsit feszült volt a hangulat köztem és Oliver közt. A szüleim elhajtottak minket hogy Danielnek mutassuk meg a kis várost ahol születtem.
Lopott pillantások, lopott érintések amit tőle kaptam.
Beültünk egy kissebb bárba a parton. Iszonyú meleg volt, a citromsárga térdig érő vékony pántos ruhámban mentem, és a hozzá illő szandimban, amit útközben levettem. Ami Olivernek nem tetszett, persze hogy nem. A hajam feltűztem egy laza kontyba.Leültünk egy a sarkon elhelyezkedő asztalhoz, Oliver és Daniel folytatta a diskurzust arról hogy mi vár rájuk Amerikában.
-Rendelj valamit.-Oliver odaint nekem mintha valami szolga lennék. Daniel pókerarcal nézte a jelenetet. De én tudom hogy mennyire nem tetszik neki ahogy velem bánik.Kértem nekik két Limonchellot, magamnak pedig egy eperkoktélt, amit szépen elmagyaráztam a pincérnek hogy készítsen el. Persze olaszul. Tudjátok melyikről beszélek. Ezen Daniel csak megejtett egy laza mosolyt. Ugyanis értette a nyelvet.
YOU ARE READING
Mentsvár (BEFEJEZETT)
RomanceCarmen Rossi élete mindig olyan volt mintha soha nem lett volna benne semmi boldogság. Mindig az árnyékos oldalára sodorták az események. Ám senkit nem akart soha a problémáival traktálni. Álmaiban sem gondolt arra hogy útjába kerül egy olyan személ...