Epilógus

2K 90 6
                                    


DANIEL

Kedves Mason!
Szeretném megköszönni neked, hogy miattad elérhettem a nőt akiért a fél életem oda adtam volna csak hogy a karjaimban tarthassam.
Tudod hogy sok mindent megéltünk együtt a pályafutásom alatt. Tudtad ki vagyok valójában a kemény külső mögött. Fiadkénnt bántál velem még a karrierem elején. Szeretném neked megköszönni azt is. Egyengetted az utam. Sokban segítettél azzá lenni aki ma vagyok.
Mikor megkérdezted miért vagyok néha olyan magányos még ha nem is mutatom a világnak, te látod.

Elmondtam.

Hát segítettél elérni az epekedő szerelmem teljesítését. Te voltál aki az első követ raktad  a kanyargós járdára amin elkezdődött az életem és Carmennel együtt járhatok rajta.
Ezért szeretnélek meghívni kis fiam Mason keresztelőjére a Scrantoni katolikus templomba.
Itt élek a csodálatos családommal. A szerető feleségemmel, és a kékszemű, fekete hajú kisfiammal. Így van! A kis Mason rám hasonlít!
Eladtam a társasházam itt, és vettem egy hatalmas családi házat a legcsendesebb kertvárosi részen. Ott lesz egy grill parti, amit az esemény után tartunk Carmen családjával akiket nem tudok elzavarni otthonról annyira imádják Masont. Le ne maradj a kajáról, a nejem olasz és úgy tud főzni is! Ja és Lockwood lesz a keresztapa, az unokahúgom Margot pedig a keresztanya. Tudom hogy most mosolyogsz. Igazából tudom hogy büszke vagy rám. Még ha nem is mondod majd ki.

Várunk szeretettel!

Üdvözlettel
Daniel Keaton és Carmen Julia Keaton



Kedves olvasóm!
Szeretném megköszönni hogy elolvastad ezt a rövid kis történetet.
Remélem tetszett, elég izgalmas volt és olyan vége lett mint azt vártad.

Velünk nőkkel sajnos előfordulnak ilyesfajta élethelyzetek, ezért kérlek téged aki ebben a cipőben jársz mint családon belüli erőszak elszenvedője, ne félj segítséget kérni! Jobbat érdemlünk és nincs az az ember fia akiért el kell viselnünk azt hogy kezet emel ránk.

Még egyszer köszönöm a menet közben kapott vote-okat ami kedves visszajelzés volt nekem, a sürgető kommenteket, és a megtekintéseket.

Írd meg kommentben, mi tetszett a legjobban, és mi a legkevésbé!

Mentsvár (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now