21

124 5 2
                                    

"Pozval jsem Cho na ples" vyhrkl Harry když jsem spolu šli do společenky, za 4 hodiny je ples a mě s Hermionou čeká dost práce. "Odmítla mě" řekl rychle než jsem se mohla začít vyptávat. "To je mi moc líto Harry" usmála jsem na něj. "S kým jdeš teda?" zeptala jsem se se zájmem. "S Parvati a Ron jde s Padmou" řekl mi a já se zasmála.

"Hele! Nesměj se mi" praštil mě lehce do ramene. "Promiň, obě dvě milují tanec a nejspíš jdou s váma jen protože jsi vyvolený, nenech si zkazit ples, ani Ronem, kterej bude určite žárlit kvůli Hermioně" pronesla jsem mu do srdce. "Jasně, ty taky, ikdyž s Fredem si to určitě užiješ" zasmál se a teď jsem to byla já kdo ho praštil.

"Tak jo, Hermiono, Ginny" usmála jsem se na holky, rozhodli jsme se že se budeme připravovat spolu. "Máme přesně 4 hodiny takže, já vás namaluju, Ginny udělá Hermioně vlasy a já Ginny a sobě si je udělám já, mám menší nápad" zazubila jsem se na ně. "Dobře, kdo začne?" zeptala se Ginny. "Ty, pak Hermiona a pak se namaluju já" rozhodla jsem.

Když jsme všechno dodělali musela jsem se dojatě usmát. Byli jsme nádherný. Hermiona měla lehce fialový stíny a uprostřed měla stříbrný třpytky, navlněný vlasy a stáhnutý dva pramínky. Šaty měla krásně fialový kde stínům a byli opravdu překrásný.

Ginny měla lehce nazelenalý stíny, rovný rozpuštený vlasy a zapletený stáhnutý dva pramínky. K tomu měla zelenkavý šaty. A já měla lehce tmavě modrý stíny a uprostřed stříbrný třpytky a krásný tmavé třpitivé šaty po mamince a vlasy jsem měla zapletený a sčesaný do volnýho drdolu.

"Vypadáme nádherně" rozplývala jsem se nad náma. "To díky tobě" zazubila se na mě Hermiona a Ginny přiťakala. "Fred na tobě nechá oči" řekla mi a já se lehce začervenala. "Máme pár minut, s Fredem se máme sejít až u velký síně, tak půjdu" usmála jsem se na ně. "Já půjdu s tebou. Viktor na mě taky čeká až tam" řekla mi Hermiona a tak jsem se rozloučili s Ginny a odešli.

Byla jsem hrozně nervózní a Hermiona taky. Ikdyž jsem věděla, že jdu s Fredem a že je to ten nejdokonalejší kluk tak jsem byla trochu nejistá. "Budeš se mu líbit, neboj" usmála se na mě Hermiona a už jsem scházeli schody.

Jakmile jsem zahlídla Freda tak všechny předchozí obavy se rozplynuli. Koukala jsem na něj a on na mě s otevřenou pusou. Musela jsem se uchechtnout. Byl nádhernej, ikdyž vypadal jako každý den, sako mu neuvěřitelně slušelo. Jakmile jsem došla k němu tak se poklonil.

"Jsi překrásná" vydechl omámeně a pořád si mě prohlížel. "To ty taky" začervenala jsem se. "Nikdy jsem neviděl hezčí holku, je mi ctí jít s tebou na ples" zažertoval nakonci. Chtěla jsem ještě něco říct než mě vyrušila profesorka McGonagallová. "Tady jste, pojďte, je tradicí, že všichni tři letos pět šampiónu budou mít uvodní tanec, to jsem vám jistě říkala" řekla mi a táhla nás k ostatním šampionům.

"Neříkala" řekla jsem zmateně. Věděla jsem, že mě ani Fredovi to problém nedělá, naučila jsem ho vše potřebné, ale vzpomněla jsem si na Harryho. Chudák v tom úplně plaval. Rychle jsem ho našla pohledem a povzbudivě jsem se na něj usmála.

"Neboj, zaválíme" zazubil se na mě Fred. "Já vím, ale Harry asi moc ne" zasmála jsem se. "On to zvládne" řekl mi než jsme se museli rozejít. Procházeli jsme uličkou a vnímala jsem všechny ty užáslý pohledy kluků i závistivých od nějakých holek. Jakmile začala hudba, daly jsme se do tance a postupně se k nám přidávali i ostatní.

"Byli jsme skvělý" zasmál se Fred jakmile jsme si mohli jít odpočinout. "Měl jsi nejlepší učitelku no" řekla jsem mu hraně sebevědomě. "Ta stála za nic, za to já byl ten nejlepší žák" naparoval se Fred. "To určite" zasmál se George kterej se k nám přidal.

"Kde máš Angelinu?" zeptala jsem se. "Někam zmizela s kamarádkama" zabručel než vytáhl placatku. "Dáte si?" zeptal se nás škodolibě. "Že se ptáš" řekla jsem mu a nechala se zezadu obejmout od Freda. Jakmile jsem se napila tak jsem to předala Fredovi.

Na plese jsme tančili, pili, smáli se a užívali si s Fredem jeden druhýho. Nakonec ples skončil a my museli odejít."Jsi opilá lásko" zasmál se nahlas opile Fred. "Ale nejsem" řekla jsem mu se smíchem. "Musíme bejt potichu, nebo si nás někdo všimne" zašeptala jsem ale pochybuju že to šeptání bylo.

"Pššt" zasmál se Fred a dal si ruku před pusu. "Miluju tě" řekl mi a zapřel se za stěnu o kterou jsem byla opřená. "Já tebe" vydechla jsem a strhla si ho do polibku. Alkohol nám dal mnohem větší odvahu.

Polibek se čim dál víc prohluboval a ani jeden neplánoval přestat. Fred mě chytl za boky a přirazil mě ke zdi, ale pořád nepřerušoval polibek. Vyrušilo nás až zakašlání za Fredem. Rychle jsme od sebe odskočili a když jsme spatřili profesora Snapa tak jsme snad i vystřízlivěli.

"Máte být už dávno v pokojích" řekl nám profesor Snape a probodával je pohledem. Věděla jsem, že je to v prdeli, strýček určitě nebyl nadšenej, že našel svojí opilou nezletilou neteř jak se s někým ocucává na chodbě. "Omlouváme se, už tam jdeme" řekl mu Fred. "Běžte napřed pane Weasley, se slečnou Whiteovou si musím promluvit" řekl mu a pohledem ho doslova vyhazoval.

Fred se na mě omluvně podíval než jsme se rychle rozloučili a Fred odešel. "Co potřebuješ?" zeptala jsem se ho a musela se opřit, protože se mi zase zamotala hlava z alkoholu. "Jsi opilá" pronesl a znechuceně si ke mě čuchl. "Táhne to z tebe na sto honů" dodal ještě. "Laro, jistě chápeš, že bych tě nejradši uchránil před těma tupýma hlavama opačnýho pohlaví" řekl mi vážně. "Ale notak Severusi, Fred je ten nejhodnější kluk, neublížil by mi" řekla jsem mu.

"Nejspíš máš pravdu" povzdechl si. "I tak, kdyby ti jakkoliv ublížil, přijd za mnou" řekl mi vážně. "Dobře, mám tě ráda" objala jsem ho opile. "Bež už, bůchví kolik si toho vypila" kroutil nade mnou hlavou a tak jsem se pomalu vydala nahoru do svý koleje.

Chvilku mi trvalo než jsem si vzpomněla na heslo a pak jsem už jen prošla dovnitř. Na chvíli jsem si sedla na gauč a vydýchavala ty schody a přemýšlela nad tím co dělal Harry, Ron a Hermiona. Na plese jsem s nima nakonec nebyla a ani je neviděla. Bylo mi to líto. Nechtěla jsem je úplně vynechat, ale ani jsem na ně nikde nenarazila a opila se docela brzo. Za to jsem si to velice užila s Fredem i Georgem.

Po chvilce jsem se tedy vydala do pokoje. Hermiona už spala. Snažila jsem se jí nevzbudit a tak jsem se rychle osprchovala a zalezla do postele. Chvíli mi
připadalo, že se točí celej svět než jsem konečně upadla do hlubokýho spánku. Nepochybuju že zítra budu mít pořádnou kocovinu.

Trpělivost růže přináší (HP fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat