Bazı hikayelere nasıl başlanır bilinmez. Ben de başlangıcımı bilmiyorum. Doğum günüm, yaşım, doğduğum yer, memleketim ve ailem hakkında tek bir fikrim bile yok.
Geçmişime dair hatırladığım -daha doğrusu unutamadığım- tek şey o karanlık yerdi. Bir ev değildi. Asla olamazdı. Beni o cehennemden kurtaranlar Türk askerleriydi.
Oradan kurtulduğumda bir enkazdan farkım yoktu. Sağ sözümü kaybetmiştim. Vücudumda yara olmayan tek bir yer bile yoktu. Bu dünya beni kabul etmiyordu sanki. Bir kimliğim yoktu. Bir ismim yoktu. Kimsem yoktu. Hiçtim.
Ama sonra beklemediğim şeyler oldu. Psikolojik tedavi alarak iyileşemesemde toparlamıştım kendimi. Bedensel olarak yaralarım da zamanla iyileşmişti. Hatta protez göz bile yapmışlardı bana.
Psikolojik olarak biraz daha iyi olduğumda sorguya alınmıştım. Yaşadığım şeylere rağmen sorgu memurunun gözlerinin içine başım dik bir şekilde bakmam dikkatlerini çekmişti. Sorgulamanın sonunda memur "Bundan sonra ne yapacaksın, hayatta bir amacın var mı?" diye bir soru sormuştu. Ben de "Asker olmak istiyorum, eğitim alıp başarılı olduğum birime gitmek istiyorum." demiştim.
Tabii ki memur benim lafımla hareket etmemişti ama bana yardımcı da olmuştu. Bana bir kimlik verilmişti. Açıköğretimle mezun olmuştum. Bilgisayar mühendisi olarak MİT'te işe başlamıştım. Şuan daha çaylaktım ama beni bu hale getirenleri bulabilmek için elimden gelen her şeyi yapacaktım.
Kimliğimin verildiği günü ise unutamıyorum. Anlatamam da ama değişikti. Vardım yani... Bu dünyada böyle bir insan vardı. İsmimi onlar vermişti, Mehru Berfin Yılmaz.
Evet bu tanıtım bölümü olduğu için kısaydı(asla 3 saatte yazmadım yok öyle bir şey)
İlk bölümler biraz sıkıcı olacak ama ileride ki bölümlerde olaya girdiğimizde eğleneceğiz
Bu kitap benim için çok değerli çünkü ilk yazdığım kitap ve bu kurgu bir yıldır kafamda sürekli değişiyor
En sonunda yazmaya karar verdim ve umarım beğenirsiniz bu kurgumu
İnstagram: kuprakenginege1 hesabımdan kitaba dair merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ŞANS
RandomMehru Berfin küçüklüğü harabede geçen bir kız... Onu yangından kurtaran Türk askerleri sayesinde hayatı değişti. Gerçek ailesiyle tanışan Mehru çocukluğunun katillerini de bulabilecek mi?