24.BÖLÜM:AÇIĞA ÇIKAN SIRLAR

738 65 3
                                    


BİRAZ KÜL, BİRAZ DUMAN... O BENİM İŞTE

KEREM MİSALİ YANAN... O BENİM İŞTE

İNANMA GÖZLERİNE BEN BEN DEĞİLİM

BENİ SEVDİĞİN ZAMAN... O BENİM İŞTE


ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN





24.Bölüm: Açığa Çıkan Sırlar



Boran, kızına geçmişi nasıl anlatacağını bilmiyordu. "Biz isteyerek evlenmedik." diyebildi sadece.

"Biraz daha açar mısınız bunu?"

Boran derin bir nefes aldı. Zamanında ikizi dışında kimse ona inanmamıştı. Kızı inanır mıydı?

"Bana bir oyun kurdu. Abisiyle beraber..." Omurları çökerken başını hafifçe kaldırıp kızına baktı. Tepkisizdi. Devamını anlat der gibiydi.

"Düğün günümdü. Boran amcanla beraber çiftte düğün yapıyorduk. Benim uykum gelmeye başladı birden. Meğerse içtiğim içeceğe ilaç katmışlar. Sonrası malum..."

Mehru bu kadarını beklemiyordu. "Sonrası?"

"Beni aramışlar ve bulduklarında onunla beraber..."

Kızın gözleri kocaman oldu. Bu kadarını da yapmaz dedi başta ama sonra kendisine yaptıklarını hatırlayınca o kadından beklenir bir hareketti.

"Anladım. Fakat o sizden hoşlanıyor muydu ki bunu yaptı?" Hiçbir şey bu duruma açıklama olamazdı ama sebebini bulmaya çalışıyordu Mehru.

"Benden değil Baran amcandan hoşlanıyormuş ama bu hoşlanmak değildi kızım. Takıntıydı." Bingo! dedi Mehru içinden.

"Siz bunu ne zaman öğrendiniz?"

"Gitmeden önceki akşam." Daha fazla konuşmak istemiyordu Boran. "Başka şeylerden bahsedelim?"

"Üzgünüm bu benim için önemli bir konu." Babasının iyi hissetmediğini görüyordu ama bilmeliydi. 

"Evlendiğinizden beri Havin yengeye nasıl davranıyordu?"

"Yanımızda sanki her şey normalmiş, Havin'de onun eltisiymiş gibi davranırdı lakin Havin Cihangir'e hamile kaldığında her şey değişti. Yarış haline girdi. Asil doğdu, oğluma annelik yapmadı ikinci çocuğu istedi. Ben artık söz geçiremiyordum. Asil'den sonra doğan evlatlarım benim isteğim dahilinde olmadı zaten." Mehru dumura uğramıştı.

"Ne demek benim isteğim dahilinde olmadı? Zorladı mı?" dedi dehşetle.

Kafasını sallamakla yetindi Boran. "Uyutmak onun işi kızım. Ama Allah var zorla olmuş olsalar da evlatlarımı canım bildim."

"Anlıyorum."

"Anlayamazsın, anlamanı da istemem zaten. Havin, tekrar hamile kaldı. Bu sefer kız çocukları olacağını öğrendik. İşte o gün çıldırdı. Bu olaydan birkaç gün sonra da kaçtı gitti zaten."

"Peki Havin yengenin ölümü?"

"O gittikten iki ay sonra Havin'i de bebeği de kaybettik. Silahlı saldırı oldu. Kim yaptı hâlâ bilmiyoruz ama araştırıyoruz."

TEK ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin