BEN SARHOŞ DEĞİLİM, KORKMA, DİYORUM
BENİ BÖYLE YAPAYALNIZ BIRAKIP KAÇMA
YA GEL TUT ELLERİMDEN GECEYE KARŞI
YA HİÇ KAPILARI AÇMA
BENİ BÖYLE YAPAYALNIZ BIRAKIP KAÇMA
BEN SARHOŞ DEĞİLİM, KORKMA, DİYORUM.
YAVUZ BÜLENT BAKİLER
16.Bölüm: Bilinmeyenler
Arabadan indiklerinde tesise girdiler.
"Seni de mi göreve çağırdılar?" Araf, Mehru'nun sorusuyla irkildi.
"Ha? Yok, ben bu görevde yokum."
"Niye beni almaya geldin o zaman?"
Teyit etmek içindi ama bunu söylemedi Araf. "Yolumun üstüydü. İşlerim var, görüşürüz."
Mehru'nun şüpheleri daha da artmıştı. Araf'ın garip biri olduğunu başından beri fark etmişti ama arabadaki bakışları değişikti. Hasta gibi, takıntılı gibi, psikopat gibi...
Mehru bu bakışı tanırdı. Küçükken bir psikopatla yaşadığından ayırt edebiliyordu Araf'ın bakışlarını. Düşündükçe ürperdi... Bu yüzden zaman kaybetmemek için başkanın odasına doğru yürüdü. Kapıyı tıklattığında içeriye çağrılmıştı.
"Beni çağırmışsınız."
"Bana bünyenin sağlam olduğunu söylediler. Son görevinde hasar aldın. Göreve çıkabilecek misin?"
"Ben gayet iyiyim başkanım. Görev nedir?" Adamın dudağı kıvrıldı. Çok şey duymuştu karşısındaki kız hakkında. Sistemin güvenliği ondan sorulurdu. Sadece savunmada görev almıyordu. Başka ülkelerin sistemlerine -ne kadar korunaklı olursa olsun- rahatlıkla sızabiliyordu.
"Görevi anlatacağımda öncesinde bir şey soracağım? Sen güvenlikten sorumlu değil misin? Bildiğim üzere bilgisayar mühendisisin. Niye en tehlikeli saha görevlerine seni gönderiyorlar? Bunun için özel olarak eğitilmiş kişiler var. Niye sen?"
"Bunu üstlerinize sormanız gerekiyor. Ben bana denileni yaparım." Kızın söyledikleriyle adamın yüzünde imalı bir gülümseme oluştu.
"Öyle olmadığını ikimizde biliyoruz ama dediğin gibi olsun." Kızın görevlerde kendi bildiğini okuduğunu biliyordu. Devlet için bir lütuftu ama aynı zamanda fazlasıyla tehlikeliydi.
"Her neyse." Ciddileşti adam. Kızın önüne bir fotoğraf koydu. "Arman Cenker. Bilmediğimiz bir çeşit biyolojik silah üretiyor. Hangi ülke için, ne amaçla bilmiyoruz."
"Adamı mı getireyim bilgileri mi?"
"Silahı." Kız bu cevabı beklemiyordu. Silahın içeriği dosyalarda yazardı zaten. Yazmama gibi bir ihtimali yoktu. Genelde bu silahlar imha edilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ŞANS
RandomMehru Berfin küçüklüğü harabede geçen bir kız... Onu yangından kurtaran Türk askerleri sayesinde hayatı değişti. Gerçek ailesiyle tanışan Mehru çocukluğunun katillerini de bulabilecek mi?