YOKLUĞUN YOKLUĞUM OLUYOR ELİMDE DEĞİL
SENSİZ NEFES ALDIĞIMA İNANAMIYORUM
AL BU KEDERİ, BU KAHRI
BU KORKUNÇ KARANLIKLARI BENDEN
ARTIK DAYANAMIYORUM
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
14.Bölüm: Aile
Merdan'ın söylediklerine herkes şaşırmıştı. Kimse özür dilemesini beklemiyordu. Özellikle de Mehru.
Merdan, kardeşine bakarak "Biraz konuşabilir miyiz?" diye sordu.
Mehru şaşkınlığını üzerinden atarak kafasını onaylarcasına salladı. İkili içeri girerken balkonda kalan diğerleri şaşkınlıkla birbirine baktılar.
"Neyle tehdit ettiniz lan Merdan'ı?"
Hepsi birbirine baktı. "Tehdit etmedik." dediler aynı anda.
"Hadi lan oradan? Merdan kendi isteğiyle mi medenileşti?"
"Hee..." dediler yine aynı anda.
"Darısı başınıza inşallah!" dedi Barlas, abilerine ve Pars'a bakarak.
Hiçbiri sinirlenmedi. Barlas'ın haklı olduğunu biliyorlardı. Onlar da zaten kendilerini affettirmenin yolunu arıyorlardı.
"Affeder mi bizi?" Pars'ın sorduğu soruyla Barlas iç çekerken Asil ve Hazar da umutla Barlas'tan gelecek cevabı bekliyorlardı.
"Ben... O kadar tanımıyorum onu." Bu cevap herkesin canını acıtmıştı. Ne acıydı değil mi bir abinin kardeşi hakkında bir şey bilmemesi?
Ortamı derin bir sessizlik sarmıştı.
"Ne konuşuyorlar acaba?" Pusat sorduğu soruyla kimin evladı olduğunu belli ediyordu. Annesi ve babası ailenin en meraklı ve dedikodu sever çiftiydi.
Sorusunu öyle bir sormuştu ki herkes ikilinin ne konuştuklarını merak etmişti. Kimse onları dinlemenin etik olmadığını düşünmüyordu. Bu yüzden sessiz adımlarla içeri girdiler.
Bu sırada Merdan ve Mehru da mutfağa girip kapıyı kapatmışlardı. Merdan konuşmaya başlamadan önce bir bardak su içerek boğazını ıslattı. "Su ister misin?"
Mehru, Merdan'a cevap vermeden Merdan'ın su içtiği bardağa su doldurup içmişti. Merdan, kardeşinin ondan iğrenmemesine hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bir yandan da kendisine küfrediyordu. Kardeşine söyledikleri için...
"Özür dilerim. Biliyorum söylediklerimi telafi etmez ama özür dilerim. Ben... Bilemedim başta, bocaladım. Senin dediğin gibi o kadın-"
Mehru, Merdan'ın ağzını kapatarak kapıyı gösterdi. Kapı camlıydı ve diğerleri bunu hesap etmeyerek kapıya dayanmış içeriyi dinliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ŞANS
RandomMehru Berfin küçüklüğü harabede geçen bir kız... Onu yangından kurtaran Türk askerleri sayesinde hayatı değişti. Gerçek ailesiyle tanışan Mehru çocukluğunun katillerini de bulabilecek mi?