Efendim, mi dedi?Gerçekten mi?
Nick'i babasından başka birine bu kadar saygılı görmek kendimi tutamadan kahkaha atmama neden olmuştu.İkisi de bir an için bana baksalar da Nick ve Jason önden gitmişti.Ama ben Jason'ın Nick'ten kaçak gülümsemesini yakalamıştım.
Bir süre sonra onlara yetiştim.Nick ve Jason'ın omuzlarının üstünden, denizin el verdiğince gördüğüm kadarıyla vardığımız yer bir adaya benziyordu.Nick'i itip Jason'ın yanına gittim. Nick'in ters bakışları arasında Jason'a sorular yağdırmaya başladım.
"Burası neresi?"
"Bir ada."
"Görebiliyorum.Sadece, burada ne arıyoruz?"
"Bedenimi."
"Buraya bedenini getirdin öyle mi?Yani ıssız bir adaya, yamyamların olma ihtimalinin en yüksek olduğu yere." dedim şaşkınca.
"Her adada yamyam yoktur, Blackand.Felix'in verdiği ödevi okusaydın bilirdin."
Arkadan bir ses geldi.
"En çalışkan öğrencim, Darren.Bir dakika!Alex o kitabı okumadan nasıl o kadar başarılı yorumlayabildi?"
Felix Melissa'yla gelmiş, Darren'la aramızda kalması gereken küçük sırrımıza ortak olmuştu, bile.Hem de sırrı öğrenmemesi gereken tek kişi olduğu halde! Öğretmenimiz, Melissa'yla barışmış gibi görünmüyorlar, özel hayatındaki sorunlara rağmen beni dert edebilmişti. Yani,sevgilisiyle arası bu kadar açıkken, birinin bedenini aramak için geldiğimiz bir yerde ödevi kim takar ki?Vazgeçtim.Sorumu kendim cevaplayacağım.Kesinlikle, Felix bu, ödev işini fazlasıyla önemsiyor.Meraklı ifadesi bana iyice baskı yaptığında Nick sırıttı.
"Kopya çekmiş, seni gerizekalı!"
Felix gözlerini kısıp üstüme doğru intikamcı bir bakış attığında gözlerimi kaçırıp bize doğru gelen ayılmayı başarmış Emma'ya baktım.
"Bir öğretmen hakkında düzgün konuş, Nick!"
İçeri henüz giren kız konuya hemen hakim olmuş, üstüne Nick'e laf sokmuştu.Olası bir sessizlikte kazanacak olan Emma gibi görünse de acımasız kuzenim ortamı sessiz bırakmazdı. Bırakamazdı.Susmak bir Blackand'ın kanında yoktu, bir kere.Kıza doğru ağır adımlarla ilerledi. Dakikalardır süren alaycı bakışını kızda sabitledi.
"Konuşacak kadar iyisin demek.Nicholas'dan Nick'e de ilerledik.Samimiyetimiz gittikçe artıyor. Ne hoş!"
Emma somurtkan bir şekilde kollarını göğsünde bağladı.
"Neredeyiz?"
Gelen soru karşısında ciddileşen Nick sesini yükseltti.
"Soru sorma!"
Emma, Nick'in adada yankılanan bağırışından sonra küçük bir kız gibi üzüldü.Elleriyle omzunu sarıp dikkati ağlamak üzere olan kendinden çok soğuk havaya çevirmeye çalıştı.Bu sırada Rick merdivenlerden inip yanımıza geldi.Hiçbirimize bakmadan doğrudan Jason'ın... Darren'ın... Darren'ın kulağına bir şeyler fısıldadı.Darren başıyla söylenenleri onaylayıp bir adım ilerideki yüksekliğe çıkarak seslendi.
"Buradan sonrasını hava karardığında yüzerek devam edeceğiz.Gemiye dönüş için bir planınız yoksa gemide bir kişi kalmak zorunda!"
Nick, elini havaya kaldırıp yanındakini işaret etti.
"Emma kalabilir."
Kız bir Nick'e bir Darren'a baktı.Darren'ın sözünün geçtiğini anlamış olacak ki ona doğru yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLMEZ - Bir Muter Gale Efsanesi
VampireKaranlıktan her zaman korkmuşumdur. Sanki bir anda odamda korkunç bir şey belirecek gibi gelir. Hele burada... Bu duyguyu abartacak kadar çok yaşıyorum. Burası Muter Gale. Geceleri bir kütüphane kadar sakin, gündüzleri ise bir o kadar hareketli. Kas...