Bölüm 16

26 2 8
                                    

"Şaka yapıyor olmalısın!"

"Hayır, oldukça ciddiyim!" dedim sesimi sertleştirerek.

"Jason, Rachel, sen ve ben...Aynı yerde...Aynı salonda..."

Dudaklarımı küsmüş bir çocuk gibi büzdüm.

"Kabul edeceğini düşünmüştüm."

Barfiks çekmeyi bırakıp terini ona uzattığım havluya sildi.

"Sadece meraktan soruyorum. Bugüne kadar birkaç tane Kaneron'ın içine girdiğimi varsayarsak onların aşk hikayelerini en yakından izleyen kişi olarak gerçekten de dudak büzmenin işe yarayacağını düşünüyor musun?"

Terli havlusunu üzerime attı.Havluya bakıp ona geri fırlattım.

"Buradaki amaç seni yıldırıp isteğimi kabul ettirmek. Bak, her şey güzel olacak!Söz veriyorum.Rachel'la Jason'ın arasını yaparsak bizi kabullenmesi...Yani şeyi...Yani aramızda olan bu şeyi..."

Kelimeyi bulamadığımdan devam ettim.

"Tam, adını koyamadığım bu şeyleri kabullenmesi daha kolay olacak, Darren!Lütfen bunu onun için yap!"

Durup düşündükten sonra benden hoşlandığını umarak son vuruşumu yaptım.

"Tabii istemiyorsan...Şeyi, yani...Anlarım..."

Sonunda derin bir nefes verip pes etti.

"Tamam, bunu yapacağım ama onun için değil..."

Bu benim için, mi demekti? Gülümseyerek zaferimi kutladım.Sevinç dansı yaparak Jason'ın yanına giderken arkama bakıp Darren'ın yaptığım saçma hareketleri görmediğinden emin oldum.

***

Jason'ı erkenden sinema salonuna getirip Rachel'la buluşturmaya çalışmıştım ve görünen o ki bunu başarmıştım.Jason'ın koluna girmiş olan Rachel konuşmaya başladı.

"Jason, gelmeyeceğini sanmıştım ama işte buradasın.Son olaydan beri..."

Jason kolunu Rachel'dan kurtarıp sinema salonunu inceledi.

"O konu kapandı, Rachel.Film başlamak üzere.Girmek için neyi bekliyoruz?"

Gergin halimle sözü yuvarlayıp Darren'a getirmeye çalıştım.

"Şeyi bekliyoruz...Şeyi...Biri daha gelecekti de...Şey...Şey..."

Jason kaşlarını kaldırıp ela gözlerini iyice irileştirerek sordu.

"Kimi?"

Yutkundum.

"Şeyi..."

Henüz doğru düzgün başlayamayan cümlemi tamamlamak üzereyken Jason beklediğim kişinin geldiğini hissettirdi.Omzunu aşağı saldı.Başını yana atıp kaşlarını dikleştirdi.

"Cidden mi?"

Yavaşça arkamı döndüm.Uzun bacaklarıyla büyük adımlar atıp kısa sürede yanımıza ulaşan Darren, bulunduğumuz yerdeki tüm kızları kendine baktırmak istercesine deri ceketini çıkartıp koluna astı. Kaslı vücuduna yapışan uzun kollu, beyaz bodysi tenini örtmekle kalmıyor aynı zamanda vücut hatlarını gösterişli bir şekilde sunuyordu.

"Umarım geç kalmamışımdır!"

"Tam zamanında!" dedim başta kısık çıkıp sonra düzelen sesimle.Jason başını iki yana sallayıp morali bozuk bir şekilde salona girerken Rachel kulağıma fısıldadı.

"Bu adam da kim böyle?Gelecek kişinin Neil olacağını sanıyordum. Her ne kadar arkamızdan iş çevirdiği için kızsan da onu affetmiş olduğunu düşündüm.Şimdi, bu...Sen Neil'dan vazgeçtin ve yeni biriyle çıkıyorsun, öyle mi?Çabuk anlatmaya başla!"

VAZGEÇİLMEZ - Bir Muter Gale EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin