Bölüm 54

93.2K 3.8K 1K
                                    

Görevliler onları dışarıya çıkardıktan sonra Belinda sinsi gülüşünü yüzüne takmış gülümsüyordu . Bu gülüşünün altında bir şey vardı . Çünkü normalde asla bu şekilde gülümsemezdi . O yüzden onu dürtüp meraklı ifademle anlamaya çalışmıştım.

-Niye gülüyorsun ?

Belinda derin bir nefes alıp kurumuş dudağını yalayarak konuşmaya başladı .

-Onlar hak ettiklerini aldılar .

İki kaşımı çatarak ne demeye çalıştığını anlamaya çalışıyordum . Benim konuşmama izin vermeyerek kafasını bana çevirdi ve tekrardan gülümseyerek konuşmaya başladı .

-Bessy nin görünmez olduğunu biliyordun . Ve o öğretmeni de çok kolay bir şekilde öğrenebileceğini .

Kaşlarımı iyice çatmış oturuş şeklimi değiştirerek konuşmasını dinlemeye devam ettim.

-Onlar yaptı Emıly . Bu öğretmen Tom ve Bessy nin büyük sırrını biliyor . Ve bu sırrı hiç kimsenin öğrenmemesi için onu öldürdüler .

Ağzım açık kalmıştı . Dediklerinde ciddi miydi . Tom un sırrını biliyordum . Ama belkide büyük sırrı o değildi . Bessy nin sırrını bilmiyordum ama büyük ihtimalle sırları aynıdır . Dael lar konuşmamızı duymuş olmalılar ki  arkadan dürterek konuşmaya başladı .

-Bessy mi öldürmüş .

Sesi telaşlı gelmişti Dael ın . Belinda ya bakarak kaşlarını çatıp konuşmaya başladı .

-Hem sen nereden biliyorsun .

Belinda en emin ses tonuyla konuşmaya başladı .

-Uzağı duyabiliyorum . Ve onları da dinledim .

Luke , elini Belinda nın kafasına götürerek saçını dağıtıp konuşmaya başladı .

-Sen neymişsin lan öyle .

Belinda dişlerini göstererek gülümsemişti . Luken yaptıkları onun çok hoşuna gidiyordu . Bunu çok iyi anlayabiliyordum . Öğretmenin önüne dön dediğinde önümüze döndükten sonra olanları düşünmeye başlamıştım . Bunu yapacak kadar nasıl düşmüşlerdi . Nasıl bu kadar cani olabilmişlerdi . Ve en önemlisi de bu olanları Belinda nın söylediğini öğrendiklerinde nasıl tepki verecekleriydi . Bir kaç dakika sonra zil çaldığında çantalarımızı alıp Belinda yla kapıdan dışarıya çıkmıştık . Merdivenlerden inerken Luke arkadan bağırarak yanımıza koşarak geliyordu  . 

-Bekleyin Dael da geliyor .

Dael ı beklediğimizde  uyuz uyuz yanımıza geliyordu . Merdivenlerden inerken sanki podyumda yürüyen mankenler gibi yürüyordu . Bunu dikkat çekmek için yapıyordu ve çok başarılı bir şekilde dikkat çekiyordu . Ona bakmaya devam ederken gözlerimi bir ara kapatıp açmıştım . Sonrada omzumda bir el hissederek kafamı yanıma çevirmiştim . Daha demin uyuz uyuz yürüyen çocuk şuan yanımdaydı . Şaşkın şaşkın ona bakmaya devam ederken gülüşüyle irkilerek yürümeye devam etmiştim . Dördümüz yan yana yürümeye devam ederken  Luke dayanamayıp sessiz ortamı bozarak konuşmaya başladı .

-Beth den  ne zaman intikamınızı alıyorsunuz ? 

Belinda ya baktığımda büyük bir iç geçirdi ve sonrada konuşmaya başladı.

-Onun da sırası  geldi .

Aklım Tom da kalmıştı . Melez olduğunu biliyordum . Ama bunu Dael lara söylemek için doğru zamanı bekliyordum . Ama sanırım artık söyleme zamanı , doğru zaman gelmişti .

-Size bir şey söylemem lazım .

Yürümeye devam ederken derin bir nefes aldım ve yere bakarak konuşmaya başladım.

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin