bölüm 8

208K 6K 1.4K
                                    

ARKADAŞLAR OKURSANIZ SEVİNİRİM YANDAKİ FOTOĞRAFTAKİ TOM 

Dael gülerek kafasını çevirdiğinde dikkatli bir şekilde ona bakıyordum.Bu zamana kadar benimle çok uğraşmıştı,bu sataşmalarını bile zevk haline getirerek daha da arttıyordu.Ona bakmayı kesip etrafıma bakındığımda müdür yardımcısı anons yaparak konuşmaya başladı.

-Ailelerinizin söylediğini umuyorum,bu okulda etkinlik çok oluyor.Dün ki partide yeni arkadaşlarınızla tanışmıştınız.Ama onlarla fazla samimiyet kuramazsınız.Valizlerinizi odanıza gider gitmez hazırlayın,iki haftalık kamp yapmaya gidiyoruz.

Dedikten sonra konuşmasını bitirmişti.Tepkisizce etrafıma bakınmaya devam ederken Dael ın bakışlarını yakalamıştım.Sinsi gülüşünü yüzüne takmış bana gülümsüyordu.Sonrada bir kaç adım yaklaşarak konuşmaya başladı.

-Kurtlarla yakın olmamanı söylemiştim.

Ona sadece sahte bir gülümsemeyle cevap vermiştim.Derin bir nefes alarak bana bakmayı kesip konuşmaya başlamıştı.

-Bir labirente gireceksiniz.Siz koşarken önünüze kurtlar çıkacak,onlara karşı nasıl savaşacağınızı öğreneceksiniz.

Dedikten sonra onu takip ederek bir odaya girmiştik.Diğer odalara göre daha büyük bir odaydı.Ve karışık.Sandalyeye oturduğumuzda Dael labirenti göstererek konuşmasına devam etmişti.

-Göstermelik olarak ilk ben gireceğim labirente.Ondan sonra sırasına göre herkes teker teker girmeye başlayacak.

Dael labirentin içine girdiğinde karşımızda ki görüntüden onu izliyorduk.Derin bir nefes alarak koşmaya başladığında hızından dolayı neredeyse onu göremiyordum.Yaklaşık bir kaç saniye sonra labirentten çıktığında ayağa kalkarak labirente doğru gidiyordum.Tam gidecekken Dael yanımdan geçerek dalga geçercesine konuşmaya başladı

-Bu sefer kendini rezil etme.

Hiç bir şey demeden labirentin içine girmiştim.İçeriye girdiğimde kapı arkamdan kapatılarak çıkmamı engelliyordu.İki duvarın arasına sıkışıp kalmıştım.Ve bu gerçekten ürkütücüydü.Başlamam için düdük sesi duyulduğunda koşmayarak etrafıma bakınıyordum.Karşıma her ne kadar sahte bir şeyler çıkacağına rağmen korkuyordum işte.Etrafıma bakınmaya devam ederken arkamdan kapı açılarak Dael yüksek seste konuşmaya başlamıştı.

-Başka artık.

Konuşmama izin vermeden kapı kapatılmıştı.Tekrar bir düdük sesi duyulduğunda ise derin bir nefes alarak koşmaya başlamıştım.Göründüğünden daha zordu,her an önüne bir şeyler çıkıyordu.Önüme çıkan kurtları ilk gördüğümde tedirgin olarak bakıyordum,ama sonradan Dael ın benimle dalga geçeceğini bilerek hırslanmaya başlamıştım.Karşımda duran kurtların kafasına tekme atarak ilerlediğimde labirentin sonuna gelmiştim.Derin bir nefes alarak labirentten çıktığımda Dael bana bakarak konuşmaya başladı.

-Böyle yavaş olmaya devam edersen çok yaşamazsın sen.

Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.

-Benimle uğraşacağın yerine görevini yap.

Dael yere bakarak gülümsediğinde yanımdan ayrılmıştı.Ben ise tekrardan yerime geçerek sırası gelenleri izliyordum.Eğitim bittiğinde dışarıya çıktığımızda odaya gitmek için yürüyorduk.Yaklaşık bir kaç dakika boyunca yürüdükten sonra odaya geldiğimizde üzerimde ki hırkayı çıkararak koltuğa oturmuştum.Belinda üzerini değiştirip yanıma oturduğunda gülerek konuşmaya başladı.

-Alıştın mı buraya?

Kafamı Belinda ya çevirdiğimde gülerek konuşmaya başladım.

-Hayır.

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin