[23. BÖLÜM]: YANDIĞIM TEK ATEŞSİN

28.6K 1.6K 1.4K
                                    

Herkese yeni bir bölümle merhaba
Nasılsınız güzellerim?
Umarım iyisinizdir.
Ben çok uzatmadan kaçıyorum. Bölüm sonunda görüşürüz. Çok öpüyorum hepinizi..
♡♡♡

Okumaya başlamadan önce yıldıza basında yollarımız aydınlansın..

YILDIZLAR GİBİ HEP PARLAYIN..☆☆

Bölüm şarkıları;•Yalın - Her şey sensin (speed)•Murat Dalkılıç - Leyla (speed)•Balmorhea - Remembrance (Speed)•Mabel Matiz - Ahu (speed)(Şarkılar kendi seçimlerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkıları;
•Yalın - Her şey sensin (speed)
•Murat Dalkılıç - Leyla (speed)
•Balmorhea - Remembrance (Speed)
•Mabel Matiz - Ahu (speed)
(Şarkılar kendi seçimlerim. Sahneleri yazarken karışık dinledim. İsterseniz siz sahneye göre ayarlayabilirsiniz."

Kasım'ın son mısralarındayız,
Günlerden ne bilmiyorum ama
Ben bugünde seni seviyorum...

Cemal Süreya

"Yandığım tek ateşsin"

"Dileğim gerçekleşti." Diyerek gülümsediğinde kafamı salladım.

"Dileğin tam olarak neydi?" Diye fısıldadığımda kulağıma doğru yaklaştı.

"Dudaklarında tekrardan nefes almak."

Gülümseyerek gözlerimi tekrar kapattığımda, son bir öpücük daha bıraktı dudaklarıma. Çalan alkış ve ıslıkla direkt bakışlarımı arkama çevirdim. Özgür ve Gülce gülerek bize doğru geliyordu.

"Sonunda be!" Dedi Özgür.

"Daren haber vermeseydi sen yine basardın bunları." Dedi Gülce gülerek. Özgür umursamadan omuz silktiğinde Daren'e baktım.

"Planlı mıydı bu?" Dediğimde Daren beni onaylayarak başını salladı.

"Özgür'ün tekrar anı mahvetmesine izin veremezdim." Dediğinde kıkırdadım. Gerçekten de ilk defa Özgür gelmedi. Büyük ihtimalle planlı olmasaydı gelecekti.

"Cidden gıcıksınız ya! Bir dahakine tekrar geleceğim. Keşke yine gelseydim de öpüşmeseydiniz!" Özgür triplenerek arkalarında bize bakan Kerem'e doğru yürüdü.

Ruhların Düğümü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin