Herkese merhaba.
Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum.
Düşündüm ve sizlerin bana hitap etmesi için ismimi vermemeye karar verdim. Bizler farklı şeyler yaratabiliriz. O yüzden okuduğunuz satırlardan sonra yorumlara bana kullanmak istediğiniz bir lakabı bırakmanızı rica ediyorum. Belki biraz tuhaf gelebilir ama çok eğlenceli ve güzel olacağından eminim.
...Çok çok uzun zamandan beri yazıyorum bana kağıt ve kalem olması yetiyor. Bu özelliğimi çok seviyorum.
Şimdide belkide hayatımda aldığım en zor kararlardan birini verdim. Kendimi insanlara açtım. Dünyama birilerini dahil ettim.İlk adımım tiktok platformuna attığım video oldu. Sadece oturup sosyal medyada geziniyordum ve birden aklıma bir kurgu geldi. Sadece bir kaç kelime belirdi. Bende unutmamak adına not aldım. Sonra bir işaretmişcesine karşıma wattpad kitaplarından alıntılar çıkmaya başladı. Bende not aldığım cümleye bakıp neden olmasın dedim :)
Ve video şeklinde paylaştım. Bir kaç kez videoyu sildim çünkü izlenmiyordu. En sonunda öylece bıraktım. Sabah kalktığımda bildirim kutumda ilgi gördüğüne dair mesajlar vardı. Çok mutlu olmuştum bir çok kişi, yani burda olan arkadaşlarım. Bana cesaret verdi.
Şuan burda bu satırları yazma sebeplerimsiniz, sizleri çok seviyorum.
Birbirimize uzaktan umut olduysak ne mutlu bize değil mi?
Sizler bana umut ışığı oldunuz. Umarım Bende size ufak bile olsa bir ışık tutarım.Şimdi sizleri Ruhların Düğümü ile baş başa bırakıyorum sizden ricam bana fikirlerinizi iletmeniz çok çok öpüyorum bölüm sonunda görüşmek üzere...
:)Kitap kapağı...
"Herkesin yanına gitmek istediği biri vardır. Gecenin üçü, sabahın körü, hatta cehennemin dibi bile olsa.."
Nazım Hikmet
"Siyah Maske "
Aralık perdeden içeri sızan güneş gözlerime çarpınca kafamı yastığıma bastırdım. Tam arkamı dönmüş, güzel ve yarım kalmış uykuma devam edeceketim ki bakışlarım yatağın yanında duran çalar saatime kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhların Düğümü
Ficção AdolescenteAyağa kalkıp göz yaşlarımı sildim. Gözlerim son kez baktı ardından. Son kez seslendim adını. Bana öyle bir yara bırakmıştı ki, asla affetmeyecektim onu. Asla. O benim için ölmüştü. Bende onu gömdüm. Ruhumu tamamladı sanıyordum. Meğer o kendine orada...