DUYURU‼️

12.2K 716 318
                                    

Evet herkese merhaba güzellerim♡♡♡

Hayırlı Ramazanlar öncelikle. Güzel günleriniz oluyordur inşallah☆

Şimdi günlerdir, haftalardır yediğim linçlerin gereksiz sebebini anlatacağım. Ben attığım son bölümde Ruhların Düğümü birinci kitap bitti ve sezon finaline girdi dememe rağmen, hala ısrarla bölüm nerede diyip beni boş yere linçlemeye çalışan kitleye sesleniyorum. Gerçekten bende bir insanım ve buralarda yeniyim. Artık alıştım diyebilecek bir kapasitem de yok. Hak etsem yediğim lafları tamam diyeceğim. Ama sorun şu ki defalarca kez açıklama yapmama rağmen hala gereksiz gereksiz konuşmalar yapılıyor. Bu aşırı derecede rahatsız edici ve moral bozucu.

Kitabı yazma isteğim sıfır, gerçekten sıfır yani. Bana burada destek veren bir sürü arkadaşım var. Ve onların karşısında bir de linç tayfa var. Birazcık empati yapın lütfen. Çünkü ben artık kaldıramıyorum yani.

Bunları bir kenara bırakalım. Tekrar söylüyorum Ruhların Düğümü serisinin birinci kitabı bitti. İkinci kitap için bir ara olacak ve ben o arada bölüm biriktireceğim. Bu ara ne kadar sürer net bir süre veya tarih veremiyorum. İki hafta sonra sınav haftam. Onu atlatmam gerekiyor. Zaten bu bir çoğunuzun umrunda değil. Ben insan değilim, tek amacım buraya bölüm atmak size göre. Ama gerçekten öyle değil :) 

Beni anlayan bir çok kişi var burada biliyorum. Hepinize yıldızlar kadar öpücük gönderiyorum...
İyiki varsınız♡♡♡

Daren modeli yüzünden de linç yedim (şaşırmadık)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daren modeli yüzünden de linç yedim (şaşırmadık). İlk günden beri hatta. Bu yüzden artık bir son verelim istedim. Bu model sizin için de uygunsa değiştirmeyi düşünüyorum. Fikirlerinizi yorumlarda belirte bilirsiniz.

Sizleri çok seviyorum...

Öpüldünüz ♡♡♡

Ruhların Düğümü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin