Cranion

1K 49 10
                                    


V našom svete sú len tri rodiny Bohov. Murtwell, Derwall a Beast.

Naši predkovia stvorili planétu, na ktorej žijeme.

Planéta Cranion.

Je rozdelená na tri tretiny

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Je rozdelená na tri tretiny. Každá tretina planéty pre jednu rodinu.

Nachádza sa niekoľko svetelných rokov od Zeme, kde žijú smrteľníci. Sme ich Bohovia a musíme ich chrániť pred nebezpečenstvom, ktoré už niekoľko desiatok nehrozí.

Naši predkovia jediné potenciálne zlo uväznili v hrade, z ktorého niet úniku.

Kyrell Beast je najnebezpečnejšie zlo, ktoré kedy ohrozovalo rod Bohov a smrteľníkov. Jeho schopnosť bola Temnota. Vedel ovládať tmu a tiene. Vedel im do vnútra vkladať myšlienky hriešnikov.

Ak sa u smrteľníka objavila zlosť, Kyrell ju vedel znásobiť natoľko aby človek začal zabíjať a nakoniec spáchal samovraždu. Podsúval ľuďom myšlienky. Bolo to akoby im vnútorným hlasom našepkával depresívne, zlostné veci len aby sa u nich objavili vlastnosti, ktoré potreboval.

A ako ovládal tmu? Ak sa smrteľník ocitol v tme, vedel ho oslepiť, znehybniť a dokonca znemožniť mu dýchať.

Tiene boli jeho stvorenia, ktoré mu oddane slúžili.

Vedel sa smrteľníkom dostať do hláv a spraviť tam chaos pomocou nočných môr.

Bol mocný a z nejakého dôvodu nesmrteľný. Nikto z našich predkov ho nedokázal zabiť a preto ho uväznili v jeho zámku.

Pred dávnymi rokmi sa medzi rodinami Derwall a Murtwell strhla obrovská bitka Bohov. Odrazilo sa to na zemi. Boli tam potopy, tsunami, tornáda, žiadne slnko ani mesačný svit. Na zemi zavládli ukrutné zimy plné snehových kalamít a na iných miestach požiare lesov, pralesov, polí.

Skončilo to tak, že naše rodiny prišli na desať rokov o svoje a schopnosti, pretože ničili to, čo mali chrániť. Žili ako smrteľníci ale nikdy viac rodiny spolu nehovorili.

Na hraniciach území narástli bariéry. Vyzerali ako Aurora borealis ale nebolo cez ne vidno.

Od malička sme mali zakázané sa čo i len pozrieť, tým smerom. Boli sme vychovávané nenávidieť ich rod.

 Boli sme vychovávané nenávidieť ich rod

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V zámku sme žili viacerí. Moji rodičia Altera a Osseus. Najstaršia sestra Darya so svojim snúbencom a stredná sestra Theia.

Bola som najmladšia so sestier a bola to výhoda. Najväčšie nároky mali na Daryu. Ako prvorodená mala veľa povinností a musela sa učiť rodinnú históriu, históriu zeme, vplyv schopností na našu zem a mnoho ďalšieho. Musela dospieť rýchlo a brať zodpovednosť.

Theia je pravý opak. Zodpovednosti sa vyhýba sa aj povinnostiam. Najviac času trávi na Zemi, pretože ju nebaví tento život plný povinnosti a tam na zemi vyniká.

Každý z nás tam nepriamo vyniká. Veď predsa nie sme obyčajný smrteľníci.

Ale Zem je príjemný únik od povinností. Ľudia si tam hľadia svojho a vás si nikto nevšíma.

,,Madam Esmeray?" Klopal niekto na dvere.

,,Vstúpte." Postavila som sa od klavíra.

Do hudobnej miestnosti vošla jedna slúžka.

,,Volá vás otec, madam." Odvážila sa povedať.

Máme služobníctvo. Každý jeden člen, ktorý pre nás pracuje, je smrteľník. Vzali sme sem ľudí dobrovoľne. Bolo to ich rozhodnutie.

,,Kde ho nájdem?" Spýtala som sa.

,,Na záhrade aj s vašou matkou." Odvetila slúžka.

,,Ďakujem. Oddýchnite si, Sarah." S úsmevom som odišla z miestnosti a kráčala po celom hrade, až som vyšla na záhradu.

Videla som plno zelene a v strede záhrady sedel môj otec s mamou na lavičke. Podišla som k ním a zastavila presne pred nimi.

,,Volal si ma, otec." Pozerala som naňho.

,,Ah, Esmeray. Áno. Prišiel mi list od jednej dôležitej rodiny zo Zeme. Pozvali nás na ples. Budú tam kráľovské rodiny a prezidenti krajín." Usmial sa môj otec.

,,Mhm ale čo s tým mám ja?" Nerozumela som.

,,Chcem aby si tam išla a prezentovala našu rodinu." Povedal s miernym rozkazom.

,,Ale prečo nejdete vy?" Spýtavo som sledovala mamu.

,,Chceme si s vašou mamou oddýchnuť niekde na Zemi, v súkromí." Odvetil.

,,Tak nech ide Darya. Tá v tom je skúsená. Chodí na tieto stretnutia pravideľne." Začala som panikáriť.

,,Daryu berie Armon na nejakú dovolenku." Rozmýšľala mama a prevrátila očami.

Naši rodičia nemajú v láske Armona. Každý deň dúfajú, že sa rozídu, aj keď to tak nevyzerá. Otec si dáva záležať natom aby Armon nevidel žiadne tajné miestnosti, žiadne papiere a ani nič podobné. Darya má zakázané brať svojho snúbenca na stretnutia a hovoriť o božských záležitostiach.

Armon im príde príliš vtieravý. Ak by mohol, najradšej by sa môjmu otcovi strčil do zadku. Ja s ním nemám žiaden problém. Jednoducho ma ignoruje a ja naopak jeho.

A naopak Theia ho nenávidí a dáva mu to najavo pri každom stretnutí. Zaprisahala sa, že spraví všetko preto aby naňho našla nejakú špinu, no zatiaľ neúspešne.

,,A Theia?" Zakňučala som.

,,Theia sa skrýva niekde na zemi. Dobré vieš, že je zbytočné ju hľadať." Odvetil otec.

Nešťastne som vzdychla a sklonila hlavu ,,je tam aj nejaká tematika?"

,,Nie. Žiadne masky, nič. Naša módna návrhárka ti šije šaty." Usmiala sa mama.

,,Prečo? Veď som si mohla dať mesačné šaty." Nechápala som ,,prečo mi ich musí šiť?"

,,Pretože ideš medzi smrteľníkov a neviem akoby sa tvárili, keby ťa zbadajú v mesačných šatách." Smial sa otec.

,,Pravda. To ma nenapadlo." Pousmiala som sa.

1. Bohovia: Vietor a Mesiac [Dokončené]Where stories live. Discover now